Perspectief Alex
Het voelt goed om terug te zijn. Mijn kracht neemt toe en mijn macht in school is nog altijd even groot. Ik grijns, de meisjes kwijlen. De jongens draaien met hun ogen. Alleen mijn doel in deze school is veranderd. Ik wil niet alle meisjes in mijn bed hebben. Nee, ik wil een machtige badboy zijn met een prinses aan mijn zijde. Alleen haar aandacht gaat naar een irritante eenzaad die bijna geen vrienden heeft.
Het is lunch en we zitten aan onze tafel van altijd. Ik zie hoe kai, Eva constant laat lachen door zijn domme onzin manieren. 'Bro alles goed?' Zegt Leo ineens. 'Jaja maat, niks aan de hand.' 'Ik weet wat je nodig hebt.' Grijnst Fabian nu. 'Jij hebt een groot feest nodig waar we kunnen zuipen!' Roept hij feestelijk. Leo stemt volledig in en beide kijken ze me vragend aan. 'Bij mijn thuis vanavond, 8 uur!' Grijns ik. 'Nodig de hele school uit.' Zeg ik wijzend naar Eva. 'Wij fiksen dit wel.' Grijnst Fabian. De jongens sprinten vol rond om iedereen het te vertellen en ik wacht geduldig af.
Wanneer eindelijk kai weg gaat sla ik mijn slag. Ik ga soepel voor haar zitten en begin te grijnzen. 'Hey schoonheid.' 'Wat moet je?' Zegt Eva uitdagend. 'Ik geef vanavond een feest, om te vieren dat ik terug ben.' Ze lacht en kijkt me dan diep in de ogen. 'Is dit een uitnodiging?' Ik ga over de tafel hangen en hijg dan in haar nek. 'Doe dat sexy rood kleedje aan.' En loop dan grijnzend weg. Ze kijkt me na en kan niet stoppen met lachen. Totdat haar kai er weer is. 'Wat moest hij?' Hoor ik hem nog grommen.
Hij mag goed opletten want zijn vriendin is binnenkort terug van mij.
Perspectief Eva
Hij is zo knap en overdreven onvoorspelbaar. Ik mag alleen niet breken voor zijn trucjes. 'Wat moest hij?' Grommelt Kai die terug gaat zitten. 'We zijn uitgenodigd voor zijn feest.' Zeg ik rustig. 'En we gaan want ik heb zin om te dansen, drinken en je binnen te doen.' Grijns ik dan en geef hem een snelle kus. Hij houdt me tegen en trekt me terug voor een langere en intensere kus. Hij grijnst en kijkt dan naar Alex die ons kwaadaardig zit aan te staren. 'Ik ben geen object eh!' Zeg ik kwaad wanneer ik doorloop. Jongens zijn zo vervelend deze dagen. Ik zie Amber vol blijheid op me aflopen. Iets wat je tegenwoordig bijna nooit meer ziet. 'Je gaat toch ook naar dat feest eh!' Roept ze vol sensatie. 'Jaa waarschijnlijk wel ja.' Zeg ik verbaasd. 'Ik heb dit zo hard nodig!' Zegt ze blij. 'Dan gaan we zeker!' Lach ik en geef haar dan een knuffel.
De dag ging vrij snel voorbij en ik ben blij want ik heb echt zin in het feest. Wat bijna niet doorging door Stan. 'Maaaammmm!' Roep ik als ik het huis binnen loop. 'Wat is er?' Roept ze terug. 'Mag ik naar een feest met Amber.' 'Ja prima.' Roept ze terug. 'Dan gaan we samen naar het feest van Alex.' Lacht Stan die in de zetel zit. Ik maak nog zwijg symbolen zijn kant op totdat mam de kamer binnenstormt. 'Van wie?!?' Roept ze kwaad. 'Van Alexander, die jongen waar ik al eens over gesproken heb. Die met het hoedje.' Mompel ik snel. Ze kijkt me met samengeknepen ogen aan en zegt dan 'yeah Right. Je gaat met kai en dan mag het! En hij moet je ophalen!' Roept ze dan. Ik sla tegen het achterhoofd van Stan en zucht dan. 'Wat is er?' Mompelt Stan nu. 'Hij is toch je boyfriend.' Ik draai met men ogen en zeg 'dat is het probleem. Sinds die Kayla er is, doet hij zo anders en idk of ik nog wat voel.' 'Auw' zegt Stan verbaasd. 'En je gevoelens voor Alex zijn terug aan het komen?' 'Nee!' Protesteer ik nog maar Stan geeft me de blik. 'Denk je dat het niet opvalt hoe jullie naar elkaar staren en kwijlen als jullie elkaar zien. De hele school heeft het erover!' 'Hou toch op!' Roep ik en gooi dan een kussen naar hem. 'Je bent nog vervelender dan Julia!' Roep ik nog voordat ik de trap oploop.
Perspectief Alex
'Zet die tonnen maar daar!' Beveel ik de vrachtwagenchauffeur. 'Wat gebeurt er?' Mompelt Sem verbaasd. 'Bro.' Roept Leo. 'Nu ga je eens meemaken hoe een echt feest eruit ziet.' En slaat dan op zijn schouder. Hij begint breed te lachen en zegt. 'Ik heb er al zin in.' 'Zet dan maar alles klaar, als je een feest wil.' Grijns ik en beveel hem dingen te doen.
De avond is snel aangebroken en ik stap net uit de douche. Ik spuit mijn beste parfum op en trek mijn beste hemd aan. Deze avond ga ik Eva terug winnen. Ik voel het gewoon. Ik hou een paar knoopjes open van mijn hemd en doe mijn haar leuk naar achteren. Ik grijns en voel me eindelijk op mijn best. Ik loop de trap af en verwelkom de eerste gasten. Het gaat een top avond worden.
Perspectief Eva
Ik perfectioneer mijn laatste beetje make-up en trek nu mijn rode strakke kleedje aan. 'Kai is er!' Roept Stan van onderen en ik gooi mijn haren los. Mijn krullen vallen mooi en mijn make-up ziet er bijna perfect uit. Wanneer ik naar onder loop kan kai zijn mond niet toehouden. 'Eeevaaaaaa!' Zegt hij wanneer hij op zijn lip bijt. Ik spuit mijn laatste beetjes parfum op en doe mijn hakken aan. 'Zijn we?' En haak dan in zijn arm.
Wanneer we stoppen voor zijn huis zie ik Amber al wachten. 'Amber!!' Roep ik en loop dan in haar armen. 'Je ziet er zo goed uit.' Giert ze en knikt dan naar kai die erbij komt staan. 'Ik heb gewoon zoveel zin, net zoals vroeger.' Lach ik en samen lopen we naar binnen. Alex valt meteen ik mijn oog en ik in de zijne. Hij loopt meteen op me af en geeft me een kus op de wang en daarna ook bij Amber. 'Je hebt het rode kleedje aan.' Grijnst hij. Ik ga dichter op hem staan en zeg. 'Jij hebt dat hemd aan.' En loop dan door.
Perspectief Kai
Ik wordt gewoon ziek hoe ze voor mijn ogen staan te flirten. Ze ziet me gewoon niet meer staan en is alleen maar bezig met Amber of hem. Alsof dit de bedoeling is. Ik ben er klaar mee en loop dan naar de tafel waar al de drank staat. Ik neem grote slokken van mijn cocktail en kijk dan naar Eva hoe ze aan het dansen is. 'Zoveel drinken lijkt me niet verstandig.' Grijnst een jongen mijn kant op. Ik kijk zijn kant op en herken hem meteen. 'Jij bent dat verdwenen joch toch?' Mompel ik. 'Je kan me ook gewoon Sem noemen.' Grijnst hij. 'Hoe kan jij nou de broer zijn van dat' en ik wijs naar Alex die toenadering zoekt naar Eva. 'Familie kies je niet zou ik zeggen.' Lacht hij 'maar zoveel drinken lijkt me steeds niet verstandig dat vindt Eva niet aantrekkelijk.' Ik draai me richting hem en verlies al bijna mijn evenwicht. 'Ze is verliefd op je broer niet mij.' Hij komt dichter op me staan en zegt dan 'je gaat haar enkel maar verliezen door hier te staan toekijken hoe ze naar hem toetrekt.' 'Waarom help je me?' 'Omdat Eva haar geluk op de eerste plaats staat.' Grijnst hij nu. Ik neem mijn laatste slok van mijn drankje en loop dan naar Eva toe. 'Heyyyyyy schatttttt.' Grijns ik breed en dans tegen der op. 'Hoe kan je nu al zo dronken zijn? We zijn hier nog maar een uur ofz?' Zegt ze verbaasd. 'Ik moest moed indrinken om bij je te kunnen zijn.' 'Wat?' Mompelt ze nu boos. 'Denk je dat het makkelijk is om bij zo een mooi meisje te zijn zonder zin te krijgen.' Ik grijns breed en laat mijn hand over haar kaak glijden. Ze lacht en krijgt langzaam rode wangen. Ik trek haar tegen me op en geef haar een kus in haar nek. 'Je bent zoooooo mooi.' Lach ik nu breed. 'Je bent dronken kai!' Lacht ze. 'Maar ik meen het!' Zeg ik overdreven terug.
Perspectief Eva
Kai is helemaal dronken maar zijn volledige aandacht is naar mij gericht. Hij pakt mijn gezicht vast met zijn beide handen en zegt dan 'ik weet dat je het moeilijk hebt en denkt dat ik niet van je hou. Maar ik hou zooooveeeeeeeeel van je.' En kust me dan meerdere malen. Ik kan mijn lach niet tegenhouden en lach extreem breed. 'Je bent zooo overdreeeeeeven als je dronken bent.' Grijns ik zijn kant op. Hij wijst naar zichzelf en schudt zijn hoofd. Hij gaat onhandig mee op de beat van de muziek en ik dans volledig met hem mee. Het is zooo fijn om nog eens gelukkig te zijn.
JE LEEST
The broken badboy
Любовные романыJe zorgt er elke keer maar voor dat je beste vriendin Niet in de problemen komt. En voor de eerste keer zorgde je ervoor dat ze uit de handen van de badboy bleef. Maar wat als hij het nu op jou gemunt heeft. Wat als hij jou nu wil. Door je arrogant...