Perspectief Eva
'Oh Eva, aller liefste EVA. Waar is je Adam dan! Je naakte Adam waar je samen mee gaat wonen in het paradijs' gilt Julia die heen en weer fietst richting school. ' Ik Julia Vlager, zus van een badboy bla bla bla, GELOOF IN WARE LIEFDE! Ohhhh Romeo lieve Romeo, pak u paard is een keer en kom af!' 'STOP IK KAN NIET MEER' zeg ik door het gelach heen. 'Welke pillen slik jij?' 'Geen' roept Julia hysterisch. 'Ik ben gewoon zo blij dat school terug begint en we meteen te laat zijn!' Zegt ze sarcastisch. Ik haal men schouders op en lach met haar mee. Wanneer we aankomen op school is het plein al leeg. We zetten onze fietsen in de stal en wandelen richting het secretariaat. Wat blijkt dat we niet de enige telaatkomers waren. Julia moet lachen van de jongen die als laatste staat in de rij. En door haar gegiechel kijkt de hele rij + de oude vrouw achter de Bali naar ons. Ik negeer de blikken en sluit aan de rij.
Tot ik in mijn ooghoeken een jongen zie wandelen. In een rustige pas, met zijn handen in zijn zakken, wandelt hij naar de Bali. Het meisje waar hij nu langs staat gaat vanzelf een stap of drie weg. Waarom? Simpel, dat is Alex Dutois.
De knapste jongen van heel de school. Hij draagt altijd dure kleren, zijn prachtige bruine haar ligt altijd in model en als je in zijn mooie blauwe ogen kijkt wordt je onbewust zenuwachtig. En ieder meisje weet dat hij een sixpack heeft maar daarin tegen is hij een arrogante, flirterige klootzak die enorm hoog staat. Zelfs de leerkrachten luisteren naar hem. Dat komt allemaal door zijn rijke ouders die hebben enorm veel geld in school gestoken.
Staat een straf hem niet aan dan kan hij de leerkrachten op staande voet ontslaan. Ook de roddels van zijn exen zijn oorverdovend. Hij is een arrogante knappe badboy. En iedereen weet het.
Wanneer hij zijn beste excuus heeft gezegd en geen telaat briefje krijgt, draait hij zich om en hebben we even oogcontact. Zijn ogen staan gevaarlijk, de meeste kijken gewoon weg als hij oogcontact met ze maakt. Hij lacht en draait zich dan om. Hij wandelt rustig weg en fluit erbij. Alsof hij wat te vieren heeft.
Na 20 minuten wachten hadden we ons briefje en liepen we na de klas. De leerkracht nam de briefjes aan en we gingen zitten. Na 30 min werden we verlost en hadden we even pauzen.
Perspectief Alex
Nonchalant wandel ik door de gang met mijn boys Leo, Seth en Fabian. Als een stelletje playboys spelen ze op de meisjes in die we voorbij komen. Met hun dure kleren zien ze er ook niet mis uit. Maar er zal altijd maar een baas zijn. En dat ben ik.
Maar mijn goede humeur wordt al meteen verpletterd. Hij stopt voor me en we kijken elkaar aan. 'Alex' zegt hij rustig 'Bram' zeg ik kalm. 'Ik dacht dat je van school werd gestuurd?' Grijns ik. 'Dan zou je me te hard moeten missen' lacht hij. Ik grijns sarcastisch en sla men armen over elkaar.
Net voordat ik denk dat hij gaat weg draaien houdt hij zijn pas in en zegt 'een nieuw jaar een nieuwe start.' En grijnsde loopt hij door. 'Zal Lisa graag horen' lach ik sarcastisch zijn kant op. Hij draait zich nog is om maar mijn sterke gespierde schouder raakt hem steenhard. Hij wankelt enkele seconde maar verbeterd zijn houding al snel. Niemand kan mij de mond snoeren. Dat weet hij wel.
Deze school is saai. Ik heb entertainment nodig zodat ik niet in slaap val. Mijn ogen rollen over de gangen heen. Opzoek naar het geschikte meisje voor de nacht mee door te brengen. Uiteindelijk maak ik mijn keuze. Een blond meisje rond de 15, bruine ogen, lang en slank. Net zoals ik het wil.
Ik loop haar richting op en draai haar arrogant naar mij toe. 'Hey babe' de paniek in haar ogen valt haast te lezen. 'H.. h.. Heyy?' Komt er wat vragend uit.
'Jij gaat met me uit vanavond'
'ik uhhh..-'
'dat is dan geregeld, ik zie je na school wel'
grijns ik. Ze kijkt me vragend aan en haar houding is maar zwak. 'Moet je niet naar de les ofz?' beveel ik haar. Ze slikt en wandelt dan snel naar haar lokaal.
Heerlijk dit. Wetend dat ik elk meisje krijg dat ik wil. Zonder er iets voor te doen. Want ik hou niet van tegenspraak. Ze weten wie de baas is.
JE LEEST
The broken badboy
RomanceJe zorgt er elke keer maar voor dat je beste vriendin Niet in de problemen komt. En voor de eerste keer zorgde je ervoor dat ze uit de handen van de badboy bleef. Maar wat als hij het nu op jou gemunt heeft. Wat als hij jou nu wil. Door je arrogant...