bijna tot einde

963 16 6
                                    

Zoals jullie wel door zullen gehad hebben is dit boek bijna tot zijn einde en daarom ben ik al met een nieuw boek gestart. het noemt 'how you saved my life' en het is wel een emotioneel boek maar als je dit leuk vond dan zal dat boek je ook bevallen. Geniet gewoon vooral van wat nog komt in dit boek en ja als je toch geïnteresseerd zou zijn in mijn nieuwe boek kan je altijd eens een kijkje nemen :)

oh ja hier ook nog kleine uitleg van het nieuwe boekje :) :

Hallo mijn naam is Tessa, maar noem me maar Tess. Ik ben nu ondertussen 17, bijna 18 en zit in mijn laatste jaar middelbare school. En in dit boek ga ik je exact vertellen hoe ik deze 17 jaar heb beleefd, en hoe hard mijn leven is. Ik heb verschillende soorten pijn gekend door de ongewoonste of toch "normale" dingen meegemaakt te hebben. Want ja, in de wereld waar we nu in leven is dat toch allemaal normaal? Het is totaal normaal om mensen te zien breken, gekwetst te zien worden of nog erger de oorzaak ervan te zijn.. En wanneer je die persoon zo hard hebt geduwd, totdat die geen weg meer terug ziet en er een einde aan wil maken. Hoe voel je je dan? Want ja, jij ja, bent de oorzaak! Maar zover kwam het nooit bij me. Wat een opluchting. Ookal was ik altijd alleen en had ik nooit iemand waarmee ik kon praten, op een dag veranderde dat toch. En op de meest ongelooflijkste manier. Ik ontmoete hem..

The broken badboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu