Natasha
Probudila jsem se v neznámé místnosti. Eleven seděla na zemi vedle postele, na které jsem ležela já.,, Eleven?" Oslovím ji opatrně. Eleven si strhne šátek a obejme mě.,, Bála jsem se o tebe když jsi jen tak omdlela." Pousměji se.,, To je v pořádku jen jsem byla trochu unavená." Ujistím ji.,, Vanya ti tu nechala něco na převléknutí." Eleven ukáže na hromádku oblečení, která ležela vedle postele na křesle. El už se chystala odejít ale já jí zarazila.,, Počkej El." El se na mě překvapeně koukne.,, Děje se něco?" Zeptá se mě starostlivě.,, Jak je na tom Will?" El se pousměje.,, V pohodě. Byl teda docela vyděšenej když jsme tě vynesly ze sklepa, dokonce se i pohádal s Vanyou, protože ho nechtěla k tobě pustit. Jestli chceš tak ti ho sem přivedu." Zavrtím hlavou.,, Ne to je dobrý. Převleču se a zajdu za ním." El přikývne a odejde. Zvednu se z postele a převleču se do oblečení co mi tady nechala Vanya. Zrovna když jsem si natahovala tričko tak někdo zaklepal na dveře. Upravím si tričko.,, Dále." Prohlásím. Otočila jsem a všimla si Katherine opírající se o futra.,, Jak ti je?" Zeptá se mě. Usměji se.,, Nikdy mi nebylo líp. Jsem připravená Voida zničit." Katherine se pousměje.,, To ráda slyším, protože to nastane dřív než jsme si mysleli." Pozvednu obočí.,, Co tím myslíš?" Zeptám se zmateně.,, No myslí, že by ti to radši měli vysvětlit oni. Čekají v obýváku." Okamžitě vyběhnu z pokoje. Jako první jsem si všimla Nancy. Vanya jí obvazovala škrábanec na pravé ruce. Vedle ní seděla paní Byersová a něco říkala Willovi. Jako první si mě všimla Max.,, Natasho!" Max se zvedla z křesla a objala mě. Hned jak mě pustila, už mě objímal Will.,, Jsi v pořádku?" Zeptal se starostlivě. Přikývnu.,, Nepouštěj mě." Pousmál se.,, Nikdy." Přerušilo nás odkašlání. Já a Will jsme se od sebe odtáhli.,, Co se stalo? Neříkejte, že to udělal Void?" Nancy přikývne.,, Zabiju ho." Řeknu naštvaně.,, Nat, je ještě jedna věc, kterou by ji měla vědět." Otočím se na paní Byersovou.,, A to je?" Snažila jsem se trochu uklidnit.,, Natasho, má Hoppera." A v ten moment jako by ve mě veškerý vztek explodoval. Veškerá světla začala blikat.,, Natasho?" Oslovila mě Nancy opatrně. Odpovědí je můj hlasitý výkřik a prasknutí veškerých žárovek. Pak to najednou zmizelo a já zase viděla jasně. Všude bylo spoustu skla a mý přátelé mě vyděšeně sledovali. Zamotala se mi hlava a málem bych i spadla kdyby mě nechytil.,, Jsi v pohodě? Něco ti teče z nosu." Zeptá se mě Steve.,, Je to v pohodě. Jen jsem se trochu neovládla.",, Možná vím, čím to je." Všichni se otočí na Vanyu.,, Čím to je?" Zeptá se Katherine.,, Jak jsi mi už řekla, Natasha má tři schopnosti, telekineze, ovládaní ohně a elektrokineze. Ale zatím používala jen dvě z nic a jen dvě z nic umí ovládat. Takže si myslím, že to bude tím. Jednoduše řečeno, Natasha nezvládá ovládat tu "elektřinu" v sobě a proto máš takové výbuchy. Katherine řekla, že už se ti něco podobného stalo, když tě vezla zpátky do Hawkins a vyprávěla ti o sobě, je to pravda?" Přikývnu.,, Fajn, tohle teď bude ale muset počkat. Musíme se vrátit do Hawkins.",, Souhlasím, musím zachránit svého otce." Škoda, že jsem nevěděla, co na mě v Hawkins čeká.
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...