91. domov a rozhodnutí

32 1 1
                                    

Natasha

Dnes jsme se měli vrátit domů a abych pravdu řekla, byla jsem nervózní. Odjezd domů znamenal, že se budu muset rozhodnout. Neustále jsem o tom přemýšlela a pomalu mě to dohánělo k šílenství.,, Natasho?" Otočím se za hlasem. El stála mezi dveřmi a starostlivě na mě koukala.,, Ano?",, Tebe něco trápí." Všimne si. Povzdechnu si.,, Neboj se El, o nic závažnýho nejde, jen jsem moc nespala." Zalžu jí.,, Dobře, teď už pojď." Následuji ji  ven do autobusu. Posadila jsem se na místo vedle Willla.,, Hele Tasho?" Osloví mě po chvilce ticha.,, Hmm?" Zamručím jakože ho poslouchám.,, Kde jsi byla včera večer?" Jako kdyby se moje srdce na vteřinu zastavilo.,, Jak jsi na to přišel?" Chci vědět.,, El tě včera viděla jak se někam plížíš." Zatraceně, myslela jsem, že mě nikdo neviděl. To je v háji.,, O nic nešlo Wille, jen jsem se potřebovala projít, je toho teď na mě hodně. Zase mám ty noční můry." Will si mě nepřesvědčeně prohlédne.,, O co jde?" Zeptá se mě. S povzdechem skloním hlavu.,, Jde o Hoppera a mojí matku, dál to rozvádět nechci." Na to Will nic neřekne. Nemá rád, když na mě musí tlačit, to je jedna z mnoha vlastností, které na něm tak miluji. Po zbytek cesty jsme spolu už nepromluvili. Když jsme se vrátili do Hawkins čekala tam na mě a Eleven Katherine.,, Wille?" Oslovím ho.,, Ano?",, Co kdybych u tebe dneska přespala? Moc by mi to pomohlo a mohla bych ti něco  říct o mých nočních můrách." Will přikývne a já se rozeběhnu za Katherine.,, Tady je někdo v dobré náladě. To byl ten výlet tak skvělej?" Zeptá se mě pobaveně.,, Dalo by se to tak říct." Odpovím jí a posadím se do auta.,, Nevadilo by ti kdybych dneska přespala u Willa?" Zeptám se jí. Katherine zavrtí hlavou.,, Ne, stejně budu muset se Stevem něco ještě probrat, však víš ohledně zásnub." Zarazím se, téměř jsem zapomněla na její a Stevovu blížící se svatbu.,, Dobře, půjdu k sobě." Oznámím jí. S povzdechem sebou praštím do postele. Úplně jsem na tu svatbu zapomněla, co teď? To je jedno, brzo budu muset jít k Willovi, dořeším to potom. Zvedla jsem se z postele a sbalila si pár věcí na noc. Když jsem odcházela všimla jsem si, že Katherine je v kuchyni se Stevem a El. Pousmála jsem se. Tohle mi bude chybět.,, Kam jdeš?" Zeptá se mě Steve.,, Za Willem." Odpovím mu.,, Počkej zavezu tě tam." Nabídne se. Prvních pár minut jízdy byli tiché.,, Hele Nat, chtěl jsem si s tebou o něčem promluvit." Překvapeně se na něj kouknu.,, Ano?",, Vím, že to bude znít trochu hloupě, jen tě chci ujistit, že Katherine miluju a že se o ni postarám. A jsem rád, že budeš moje švagrová." Musela jsem potlačit slzy.,, Děkuji Steve, taky jsem moc ráda, že budeme rodina." Řeknu a obejmu ho. Vystoupím z auta.,, Užij si to a moc neponocujte!" Křikne na mě než stihnu vejít k Willovi domů. Naposledy mu zamávám a on pak odejde.,, Oh, ahoj Natasho, Wille, je tu Natasha." Pozdraví mě paní Byersová. Will přiběhne ze svého pokoje a obejme mě.,, Konečně jsi tady." Zašeptá a já se pousměju.,, Taky tě ráda vidím." Poznamenám a pustím ho.,, Mám v obýváku přichystaný snídaňový klub." Musela jsem se pousmát.,, Znáš mě tak dobře." Uznám a odtáhnu ho do obýváku. Will v půlce filmu usnul s hlavou opřenou o moje rameno. Vypadal tak roztomile. Z mých myšlenek mě vyruší zvonění telefonu. Rychle ho zvednu, abych nevzbudila Willa.,, Ano?",, Tak co už jsi se rozhodla Tashi?" Ozve se z telefonu. Moje srdce se na vteřinu zastaví.,,M-matko." Zakoktám se. Nevím co jí mám říct.,, No tak Tashi, co to bude? Ty nebo tvůj drahý otec? Nemyslíš si, že by to tví přátelé měli bez tebe jednoduší?" Kouknu se na spícího Willa. Kolik kvůli mě museli vytrpět, možná by jim beze mě vážně bylo lépe.,, Fajn, souhlasím s tvou nabídkou."

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat