36. nečekaná návštěva

123 12 2
                                    

Natasha

Poslední měsíc byl úžasný.Moc jsem si to tu užívala.Naneštěstí jsem se nemohla spojit s El.Zkoušela jsem to všechno.Jenže každý pokus skončil stejně, El jsem nenašla, bylo mi na omdlení a z nosu mi tekla rtuť.Začalo mě to docela děsit.Svěřila jsem se s tím Nef.Ta však taky nevěděla co s tím udělat.Má neschopnost spojit se s El mě děsila.Co když se jí něco stalo?Co když jí někdo unesl?Nebo hůř zabil.Tyhle myšlenky mi neustále létaly v hlavě a děsily mě.Bohužel si toho všimla Molly.,,Hele Natalie, co je to s tebou?"Zeptá se a prohlédne si mě.Byl už poslední den školy.Seděli jsme ve třídě a čekali na učitelku.,,Nic."Zašeptám jelikož učitelka vešla do třídy.,,Nehraj to na mě Rushmanová.Vím,že se tebou něco děje."Řekne Molly naštvaně.Naštěstí jsem nemusela odpovědět,neboť naši konverzaci zachytila učitelka.,,Slečno Whiteová, nechtěla by jste to říct celé třídě?"Učitelka si dala ruce v bok a naštvaně se na Molly koukla.,,Říkala jsem jak moc mě vaše hodina nebaví."Molly se nezaujatě koukla na své nehty.Učitelka zrudla vzteky, ale celé to nijak neokomentovala.Věděla,že se hádáním s Molly může strávit celou hodinu a tak raději pokračovala ve výkladu.Molly už se mou do konce hodiny nepromluvila.Když už konečně zazvonilo vyběhla jsem ven ze třídy.Nechtěla jsem s nikým moc mluvit.Naštěstí jsem byla další hodinu sama.Bohužel to byla taky moje poslední hodina.Rychla jsem vyběhla ze třídy.,,Opovaž se mi zdrhnout Rushmanová!"Ozvalo se za mnou.Povzdechla jsem si.,,Co se to s tebou děje Natalie?Chováš se nějak divně."Prohlásil Jack.,,Ono je to složité.Poslední měsíc jsem ztratila kontakt s mojí nejlepší kamarádkou.A bojím se o ni.Každý večer jsme spolu mluvily ale teď se s ní nemůžu spojit."Povzdechnu.James mě obejme okolo ramen.,,Neboj, bude to dobrý."Snažil se mě uklidnit.,,Hele Nat."Otočím se na Neferu.,,Co je?"Nefera neodpoví jen ukáže na auto, které stálo před školou.,,No ty vo*e."Ujede mi.Auto co stálo před školou bylo Steva.On sám tam seděl na místě řidiče a vedle něj seděla,k mému překvapení Eleven.,,Co se  děje Natalie?"Zeptala se mě starostlivě Molly.Já ji však ignorovala a přistoupila k autu.,,Co tu děláte?"Zeptám se překvapeně.,,Nemohla jsem se s tebou spojit a měla jsem strach."Poznamenala El.,,Takže jsem neměla problém jen já."Prohlásím zamyšleně.,,Co se děje?"Zeptá se Nefera,která právě přišla.Steve si ji překvapeně prohlédl.,,Kdo je to?"Zašeptal mým směrem.,,Nefera,moje sestra.Vysvětlím to pak."Steve přikývl ale nevypadal,že by to moc chápal.,,Nef co jsi řekla Molly a klukům?"Otočím se na Nef.,,Řekla jsem,že si pro nás přijel náš bratranec a že musíme spěchat domů."Vysvětlí.,,Měli bychom jít domů.Tam si o tom můžeme v klidu popovídat."Poznamenám.Já a Nef jsme nasedly do auta.Steve pomocí naší pomoci dojel k nám domů.,,Pěknej barák."Podotkl když vešel dovnitř.,,Takže proč jste sem vlastně přijeli?"Zeptám se.,,Z části protože jsem se s tebou nemohla spojit a z části protože jsem tě chtěla vidět."Musela jsem se pousmát.,,Nat,vím ,že to tu asi milujete a vůbec se nechcete vrátit ale já vás prosím."Kousnu se do rtu.,,El,moc ráda bych se vrátila,ale nevím jestli to nebude vadit Lauře."Zamyslím se.Jako  na zavolanou jsem uslyšela klíče v zámku a bouchnutí dveří.,,Jsem doma holky."Laura vešla do kuchyně.,,Nevěděla jsem,že tu máte návštěvu."Prohlásila když si všimla El a Steva.,,Tohle je El a Steve.Jsou to naši přátelé z Hawkins."Vysvětlím.Laura chápavě přikývne.,,Moc ráda vás poznávám.",,My vás taky."Opdoví Steve.,,Oni vlastně přijeli kvůli mě."Laura se zarazí.,,Chci se vrátit do Hawkins.Ale nepůjdu tam pokud nebudeš chtít abych zůstala."Laura se usmála.,, Natasho,pokud se chceš vrátit domů nebudu ti v tom bránit." Nadšeně jsem ji objala.,, Děkuju." Otočím si na Nef.,, Co ty na to Nef?" Nef pokrčí rameny.,, Nat, vím že by jsi se ráda vrátila do Hawkins ale mě se tu vážně líbí. Takže jestli ti to nevadí zůstanu tu." Objala jsem ji.,, Děkuju." Nef mi věnovala úsměv.,, Co kdyby jste odjeli až zítra? Můžete tu zůstat na večeři a Natasha aspoň bude mít čas si zabalit." Navrhne Laura. Její návrh se nám líbil. Já a El jsem šly balit a Steve a Nef Lauře pomáhali s vařením večeře. Nemohla jsem se dočkat až budu zpátky v Hawkins a taky,ač jsem si to nerada přiznávala těšila jsem se na Willa...

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat