Natasha
Už to byl týden co bydlím s El a Hopperem.A ten týden byl jeden z nejlepších.Hopper se ke mě choval jako bych byla jeho další dítě.Vůbec mi to nevadilo, naopak jsem byla ráda, že tu pro mě někdo byl aby se o mě postaral.Většinu času jsme tu však byly s El samotné.Občas se tady zastavil Mike.Když tu byl,vždycky jsem zůstala u sebe v pokoji a nehla se odtud.Nechtěla jsem ho vidět.Stejně jako jsem nechtěla vidět Willa ani tu mrchu Miu. Ještě pořád jsem se zlobila.No zlobila, není to vhodné slovo, byla jsem vzteky bez sebe.Nedávala jsem to však najevo.,,Co se děje El?"Zeptám se když si všimnu jak smutně El vypadala.El se posadila naproti mě a začala se hrabat ve snídani.,,Mike."Řekla vyhýbavě.,,Co ti provedl?"Zeptám se s pozvednutý obočím.,,Myslím, že mi lže."Protočím oči.,,Kluci,pche."Okomentuju a napiju se svého džusu.,,A v čem myslíš, že ti lhal?"Ptám se dál.,,Říkal, že dnes nemohl přijít, protože má nemocnou babičku."Málem jsem se rozesmála.To nemohl vymyslet něco lepšího?Vážně idiot.,,To je tak strašně ubohý!Co je to dneska s klukama?To jsou všichni idioti?A víš ty co El?"El jen zavrtěla hlavou.,,Kašleme na nějaký hloupý kluky!Ty a já,má drahá El,půjdeme nakupovat."Prohlásím.El vypadala zmateně.,,Pojď, můžeme jít i s Max."Já a El jsme se vydaly k Max.Max byla nadšená a dost překvapená, že mě znovu viděla.Taky se dost naštvala ,když jsem jí řekla o Willovi a Mie.Její reakce na to co jí řekla El se velmi podobala té mojí.,,Tak, že nemocnou babičku?To je blbost.Vsadím se, že je někde s Lucasem a hrají DaD."Max naštvaně rozhodí rukama.,,Souhlasím s Max.Měla by jsi mu dát ochutnat jeho vlastní medicíny."Max přikývne.,,Vlastní medicíny?"Zopakuje El nechápavě.,,Ignoruj ho a pokud se ti neomluví,dej mu košem.Však on se ještě vrátí a bude tě prosit aby jsi ho vzala na milost."El pozvedla obočí.,,Jo, Natasha má pravdu!"Podpoří mě Max.A tak jsme se my tři vydaly do nákupního centra.,,Pěkný."Poznamenám,když vystoupíme z autobusu.,,Moc lidí.To by se Hopperovi nelíbilo."Podtkne El.,,No tak El.Máme superschopnosti, co špatného se může stát?"Pokrčím rameny a usměji se.,,Ty tetování ti fakt sluší."Max si nadšeně prohlížela mou levou ruku.,,Díky a to jsi ještě neviděla to co mám na zádech."Řeknu se smíchem.,,Hele El co kdybych ti něco vybrala a ty něco vybereš mě?"Navrhnu.El nejistě přikývla. Max si zatím prohlížela sluneční brýle.Přemýšlela jsem co by na El vypadalo dobře. Pak jsem si všimla černého tílka,žluté kostkované sukně a saka ve stejném stylu. Když jsem se vrátila k holkám El v ruce držela žluté tričko a černé kalhoty. Max si zrovna zkoušela červené sluneční brýle.Já a El jsme se vyměnily oblečení a šly si ho zkusit.,,Já zírám.Vypadáte skvěle!"Max si nás nadšeně prohlédla.Musela jseem uznat,že jsme vypadaly k nakousnutí.Max se rozhodla se s námi sladit a koupila si hořčicově žluté sluneční brýle.Pak jsem si šly vyzkoušet nějaké boty,udělaly jsme si pár společných fotek, možná jsme trochu využily schopnostích mě a El a schodily nějaký lidi do fontány.Pak jsme si zašly na zmrzlnu.,,Hele nemáte vy dvě náhodou zůstávat doma?"Podotkl Steve když nám podával naši zmrzlinu.My tři jsme se jen zasmály a rozešly se pryč.,,Dávejte na sebe pozor!"Křikl na nás Steve.,,Neboj mami!"Zakřičím nazpět.,,Dnešek je fakt skvělej."El nadšeně přikývla.,,No to jsi ze mě děláš srandu."Řekla Max naštvaně.Otočila jsem se na místo kam koukala.Mike,Will a Lucas.Ačkoliv jsem si to nerada přiznávala,srdce mi poskočilo když jsem si všimla Willa.,,Pojďte,z toho se jen tak nevykroutí."Max byla naštvaná.,,No to je ale hezké překvapení."Mike byl tak moc v šoku, že upustil vlastní kolo.,,Co tu děláte?El sem nesmí!",,Jak nesmí?El je živá osoba a může chodit kam se jí zachce.Není tvůj malý mazlíček."Řekne Max naštvaně.,,Max má pravdu,proč zacházíš s El jako s hračkou?",,Jo, proč se mnou zacházíš jako s hračkou?"Přidá se ke mě El.Mike očividně nedokázal najít ty správná slova.,,Promiň, ale ty jsi?"Mike se obrátil na mě, očividně mě nepoznal.,,Natasha."Ujelo Willovi.,,Ty jsi mě pamatuješ?Myslela jsem, že jsi zapomněl, když jsi se cucal s jinou holkou!"Vyjedu po něm.,,Chováte se k nám jako by jsme byli hračky, který nic necítí. Ale s tím je konec!"Řeknu naštvaně.,,Dáváme vám kopačky."Prohlásíme s El naráz. Všechny tři se otočíme a odejdeme. Jakmile jsme nastoupily do autobusu, propukly jsme v záchvat smíchu.Tak to bylo něco...
ČTEŠ
Zero
FanficNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...