Natasha
Ráno mě probudila Jane a půjčila mi nějaké její oblečení. Hopper musel brzo do práce ale slíbil, že se vrátí co nejdřív i s mými rodiči. Já a Jane jsme seděli v obýváku a koukali na televizi.,,Jane?Můžu s tebou mluvit?"Ona se na mě otočí a přikývne.Tak jsem jí tedy řekla všechno.Jakmile domluvím Jane se na mě soucitně podívá.Vyhrne si rukáv svetru,což mi umožní výhled na tetování 011.Trochu si posunu můj náramek ,který jsem nikdy nesundávala,Jane si prohlédne číslo 000 na mém předloktí.,,Máma a táta kdysi pracovali u nějakých vědců.Když jsem se narodila já,unesli mě.O pár let později mě následovala má mladší sestra.Za měsíc si pro nás přišli rodiče a odjeli jsme do Británie.Tam jsme byli asi tři roky,pak jsme se přestěhovali do Denveru a zbytek příběhu znáš.",,Proč 0?",,Nemysleli si ,že tak dlouho přežiju. Byla jsem jen nepovedený pokus,proto chtěli i moji malou sestru."Jane mě obejme.,,Říkali mi Zero."Při vzpomínce na mou minulost se mi skutálí slza po tváři.,,Mě říkali Eleven."Odpoví a poplácá mě po zádech.,,Jsi jediná co ví celou pravdu."Jane se zamračí.,,Musíme to říct zbytku.Přátelé nelžou."Vysvětlí.Já přikývnu.Jane si zajde pro vysílačku a povolá celou partu.Ti se zde do hodiny objevili.Will se se mnou okamžitě obejme.,,Slíbila jsi,že budeš v pořádku!",,Omlouvám se."Omluvím se.,,Bál jsem se o tebe.",,Nerad přerušuju vaši romantickou scénku ale proč nás sem El volala?"Okomentuje Dustin. Já si povzdechnu a opět se dám do vyprávění.Jakmile domluvím ozve se Dustin:,,Ukážeš nám tu věc s ohněm?"Nechám z mé ruky vyšlehnout malý plamen. Dustin se zazubí a plamen z mé ruky zmizí.,,A co po tobě ti lidé chtějí?"Zeptá se Lucas.,,Neměla jsem ty pokusy vůbec přežít.Ale já je přežila.Chtěli vytvořit nejnebezpečnější lidskou zbraň na světě.Když viděli jakých výsledků jsem já,nepovedený pokus, dosáhla,chtěli mě využít k vytvoření té zbraně."Vysvětlím .El se na mě soucitně podívá.,,Co to mělo být za zbraň?"Ptá se Mike opatrně.,,Nemám ponětí."Řeknu popravdě.,,Spoustu věcí mám rozmazanou.Asi kvůli těm ranám o zeď,to je ale jedno."Mávnu nad tím rukou.,,Ranám o zeď?"Zopakuje po mě Will.,,No,když jsem něco provedla špatně tak mě občas hodili do zdi nebo nějak zmlátili a nebo zavřeli do nějaké temné místnosti."Vysvětlím.Will mi věnuje pohled jasně říkající Děláš si srandu? Najednou se El zarazí.,, Co se děje?" Zeptá se Mia.,, Myslím že sem někdo jde." Odpoví El zaraženě. Podívá se na mě a já pochopím. V pravé ruce se mi rozhoří rudý plamen. El na mě jen kývne a pomalu otevře dveře.Ve dveřích stojí Jonathan a nějaká dívka.,,Co tu děláte?"Podiví se Mike.,,Hopper volal mámě a řekl jí o tom všem.No a ta nás poprosila abychom na vás dohlédli."Vysvětlí Jonathan.Oba vejdou dovnitř.,,Děje se něco El?"Zeptá se Mike po chvilce.,,Nancy a Jonathan nebyli ti které jsem viděla přicházet."Vysvětlí El. Strachem se mi rozšíří oči.,,K zemi!"Zakřičím.Okamžitě se ozve střelba.,,Ani se nehněte!"Upozorním je a vyplížím se ven.,,Dost,už jsem tady!Přestaňte."Zakřičím a střelba přestane.,,Učinila jsi velice moudře Zero.Chyťte ji."Prohlásí doktorka Diamondová. Nějací muži ke mě přijdou a spoutají mi ruce.Ani jsem se nebránila.Ještě by to mohlo ohrozit mé přátele.Nevydala jsem ani hlásku když mě naložili do bílé dodávky a odváželi někam pryč. Aspoň,že zbytek party je teď v bezpečí...
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...