14. filmy

228 18 0
                                    

Natasha

Druhý den jsem se vrátila i s El zpátky do školy.Řekla ,že Hopper na ni nebyl vůbec přísný ale dostala dva týdny zaracha .Simon si našel místo na policejní stanici.Celý týden probíhal skvěle.Konečně byl pátek.Nemohla jsem se dočkat až půjdu s Willem ven.,,Co se děje ,že se celý den tak usmíváš?"Zeptala se mě Max.Zrovna byla poslední hodina a učitelka ,stále nepřicházela do třídy.,, Max ty jsi zapomněla?Nat má rande s Wille."Prohlásí Mia a rozesměje se.Max se plácne do čela.,, No jasně.A kam jdete?"Zajímá se.,,Do kina."Vysvětlím.,,A už víš co si oblečeš?"Zeptá se mě Mia. Pokrčím rameny.,,Co kdybychom se za tebou po škole stavily a pomohly ti vybrat?"Nabídne se.,,Jasně proč ne."Konečně zazvonilo a my mohli odejít z téhle díry.Já,Max,Mia a El jsme se vydaly ke mě domů.Simon nebyl doma,pracoval.Já a Mia jsem koukaly do skříně.Max a El četly nějaké časopisy.,,A co třeba tohle?"Mia mi zamává před obličejem kostkovanou sukní.V ruce jsem měla bílý rolák. Mia se na chvilku zamyslela.,,Zkus si to."Pobídne mě.Vezmu oblečení a odejdu se převlíct do koupelny.Jakmile jsem byla hotová vrátila jsem se do svého pokoje.,,Co říkáte?"Zeptám se.Max i El zvednou hlavy od časopisů.,,Jsi nádherná Nat.Will se z tebe zblázní."Prohlásí Max.,,Max má pravdu moc ti to sluší."Zhodnotí mě Mia.El jen přikývne.Ještě jsem si oblékla bíle podkolenky a nazula si boty.Někdo najedou zazvonil.,,Jdu tam."Max se zvedne a jde otevřít dveře.Já si ještě upravím culík.,,Nat je tu tvůj kluk!"Max se zahihňá.,,Držte mi palce."El se na mě usměje.Mia mi ukáže vztyčené palce.Vyjdu ven z mého pokoje.Jakmile mě Will uvidí celý zčervená.Já se usměji.,,Tak vy naše dvě hrdličky,běžte si to užít."Max mě i Willa vystrčila ven ze dveří.,,Jak ty děti rostou."Řekla hrdě.Já a Will jsme se tedy vydali do kina.Posadili jsme se do poslední řady.Kino bylo skoro prázdné až na pár teenagerů.Asi uprostřed filmu jsem si opřela hlavu o Willa.Ten mě objal okolo pasu.Film skončil a světla v sálu se začala rožínat. Já i Will jsme vstali. Ruku v ruce jsme vyšli ven z kina. Venku už byla skoro tma. Což také znamenalo,že Simon bude brzo doma. Po cestě ke mě jsme si povídali o DaD. Pak bohužel přišel čas ,kdy jsme se museli rozloučit. Will mě doprovodil až ke dveřím.,,Díky,za to dnešní rande.Moc jsem si ho užila."Prohlásím s úsměvem.,,Jsem rád ,že jsem našel tu odvahu abych tě pozval.",,To jsme dva."Řeknu a políbím ho.,,Dobrou Wille."Rozloučím se.Will mi zamává a řekne:,,Dobrou Tasho." Zavrtím hlavou a vejdu dovnitř. V obýváku bylo rozsvíceno. Což bylo zvláštní, Simon se většinou vrací až okolo desáté večer.,,Co to bylo za kluka?Byl to ten Will?"Leknutím nadskočím.,,Zatraceně,tohle mi nedělej."Prohlásím vážně.,,Byl to on že jo?Ten co jsi se s ním líbal před dveřma."Zčervenám.,,Jo byl to on.Už jsem ti říkala ,že spolu chodíme.A ten policejní výslech si prosím odpusť."Protočím oči.,,Je na tebe hodný?"To mě naprosto zaskočilo.,,Cože?",,Ptám se jestli je na tebe hodný.Měl by nebo ho nechám zavřít."Zakroutím hlavou.,,Will je moc milý.Je to skvělý kluk a chová se ke mě jako k princezně."Simon pokývá hlavou.,,To by teda měl.Na stole máš večeři."Přesunu se do kuchyně.Najím se a odejdu k sobě do pokoje.Vezmu si pyžamo a jdu se rovnou osprchovat.Lehla jsem si do postele.To byl teda den...

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat