Katherine
,,Natasho, Wille!" Vykřiknu a rozeběhnu se za nimi. Oba leželi na zemi vedle sebe. Vypadali klidně, jako kdyby spali. Ruce měli propletené, jako kdyby se báli, že by je ten druhý mohl opustit. Otočila jsem se na Simona, připravena na něj křiknout ale zarazila jsem se když jsem si všimla kdo stál ve dveřích. Simon sice pevně svíral svou zbraň, ale nebyl to on kdo vystřelil. Ve dveřích stál Hopper, paní Byersová, Steve a Eleven.,, Ruce pryč od mojí dcery." Varuje ji. Steve měl v ruce baseballovou pálku. Eleven se za mnou rozeběhne.,, Co se jim stalo?" Zeptá se mě vyděšeně. Ani jsem si nevšimla slz, které mi stékali po tváři.,, Něco jim udělala." Dostanu mezi vzlyky.,, Ten kluk se tam neměl co plést, jeho jsem zasáhnout nechtěla." Poznamená moje matka lhostejně. Držela se za krvácející rameno.,, Jsou jako led." Zjistím po té co jsem sáhla na Natashu.,, Co jsi jim zatraceně udělala?" V Nickolasově ruce byla velká masa ledu, ostrá masa ledu.,, Už jsem to říkala, Will se tam neměl co plést. Kvůli tomu se to nepovedlo a teď jsou oba v bezvědomí." Odpoví mu bez emocí. V obličeji ji ale šlo vidět, že je překvapená, zjevně nečekala, že by se Will před Natashu postavil. Otočila se na Natashu a Willa.,, Jako šípková Růženka a její princ, co? Nikdy jsem nečekala, že by se ji pokusil ochránit. Mohlo ho to zabít ale i tak se před ni postavil. Zvláštní k čemu tě láska dokáže dohnat co?" Paní Byersová si klekla vedle Willa. Odhrnula mu vlasy s čela.,, Jak je máme vrátit do normálu?" Zeptá se jí Simon. Pokrčí rameny.,, Nejsem si jistá, tohle se mi ještě nikdy nestalo. Možná jsem opravdu tak otřesná jak tvrdíš a zabila jsem je oba, mou dceru i jejího milého." Odpoví mu.,, Nezabila je cítím tep." Oznámí nám paní Byersová. Zněla jako kdyby se jí ulevilo, ještě žijí ale na jak dlouho.,, Kdo by mohl vědět, jak to dát do pořádku?" Na Nickovu otázku se jen ušklíbne.,, Holland." Nick se už neudrží a hodí po ní kus ledu což jí srazí k zemi.,, Ty zasraná čarodějnice!" Vyjede na ni. Steve ho musel chytit aby jí něco neudělal.,, Půjdeš se mnou a společně najdeme způsob, jak vrátit Natashu a Willa zpátky do normála." Oznámí jí Simon chladně.,, A co když nebudu chtít?" Simon nabije zbraň.,, Proženu ti kulku hlavou a přijdu na to sám s Nickolasem, máš to jediné štěstí, že ti dávám na výběr, protože jsi kdysi byla mou matkou." Ona si povzdechne.,, No dobrá, začneme tedy v Hollandově laboratoři v Orsonu." Odpoví mu a zvedne se. Simon se otočí na nás.,, Dostaňte je do Hawkins, slibuju, že najdeme způsob jak je vrátit do normálu." S tím odejdou. Ani jsem si nevšimla, že Hopper stál vedle mě a upřeně sledoval Natashu. Opatrně ji zvedl ze země, Steve udělal to stejné s Willem.,, Budou v pořádku?" Zeptá se mě Eleven. Povzdechnu si.,, Doufám v to."
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...