26. změna

156 13 1
                                    

Natasha

,,Natasho,vstávej.Dneska máme spoustu věcí na plánu."Ospale si protřu oči.Převlekla jsem se do oblečení ,které mi tu Kali nechala.,,Neboj Kali už jsem vzhůru.Co se děje?"Dottie mi zamávala před obličejem barvou na vlasy.,,Jestli po tobě jde Holland a posílá na tebe nájemného vraha,musíš trochu změnit vzhled."Prohlásila Kali. Nervózně jsem přikývla a nechala Dottie aby mi obarvila vlasy,,Moc ti sluší.",,Kali má pravdu,dobrá práce Dottie."Pochválí ji Axel.,,Teď ještě musíme něco udělat s tím tvým tetováním."Funshine se zamyslí.,,Mám nápad!Pamatujete si na ten tetovací salon z minulýho týdne?"Hned mi došlo co tím Axel myslí. Vyděšeně se kouknu na Kali.,,Neboj se, může být jen jedno na zakrytí toho tvého."Povzdechnu si.Za tohle by mě Simon zabil.,,Dobře."Svolím.A tak jsme se tedy vydali do tetovacího salonu.Posadila jsem se do křesla,tatérka byla blondýnka,asi 25,spousta tetování.Podala mi album.,,Vyber si."Zjevně jí bylo docela jedno,že jsem ještě nezletilá.,,Tohle."Rozhodnu a ukážu na tetování s hadem.,,A hele Natasho,nechceš ještě jedno?"Navrhne mi Dottie. Zamyslím se.Simonovi by  nic takového neschválil. A to víc mě to lákalo.,,Dobře,ale jen na záda."Tetování samo o sobě moc nebolelo.Tedy na ruce ne,záda docela jo.,,Takže co teď?"Zeptám se když konečně vyjdeme ven z tetovacího salonu. Kali se zamyslí.,,Možná by to chtělo nějaké kontaktní čočky.",,O to se postarám."Prohlásí Mick a zmizí.,,Pojď vrátíme se domů."Kali mě vzala okolo ramen.Vrátili jsme se zpátky domů.,,Hele Natasho,můžu s tebou mluvit?"Zeptá se mě Kali. Já přikývnu.,,Chci ti dát nabídku."Začne.,,Společně pochytáme a zničíme všechny ty k*etény co pracovali pro Hollanda. Až budu Holland pryč budeš se moc vrátit do Hawkins."Ten nápad se mi líbil.,,Můžeš si to nechat projít hlavou.",,Ne,chci je všechny zničit.Souhlasím s tvým plánem."Kali se usměje.,,Jsem ráda,že tu jsi."Musela jsem se usmát.,, Hele pojďte sem!Našla jsem něco co se bude Tash, hodit."Vykřikla Dottie. Když jsem za ní přišla držela v ruce piercing.,,No to teda ne,dám si tetování ale nos si propíchnout nedám!"Odporuji. Dottie zavrtí hlavou.,, Neboj se je to jen klipsa."Já si piercing nedůvěřivě prohlédnu.Přesto si ho ale dám do nosu.,,Jak vypadám?"Zeptám se nervózně.,,Drsný."Dottie mi ukáže vztyčené palce.,,Vypadáš mnohem líp."Přidá se Axel.Koukla jsem se na sebe do zrcadla.Málem bych se ani nepoznala.Axel i Dottie měli pravdu,vypadala jsem drsně.,,Líbí se mi to."Přiznám.Najednou sem přiběhne Mick.,,Mám kontaktní čočky."Řekla s malou dávkou nadšení.Já si převezmu.Byli zelené.Sbohem mé krásně šedé oči.Teď jsem to skoro nebyla ani já.
,, Musíš si jít lehnout. Zítra nás čeká velký den!" Prohlásila Kali. Já ji teda poslechla a šla si lehnout. Něco mě napadlo. Popadla jsem šátek a zavázala jsem si ho okolo očí. Když to dokázala El, možná to zvládnu i já. A měla jsem pravdu. Všude byla tma. Viděla jsem jen El.,, Eleven!" Nadšeně jsem k ní přiběhla.,, Co ti to udělali,Nat?" El asi byla překvapená mým vzhledem.,, Musela jsem se nějak změnit. Když si všichni myslí,že jsem mrtvá tak nemůžu jen tak chodit po ulicích." Vysvětlím.,, Proč jsi šla za Kali?",, Věděla jsem že mi pomůže. Neboj se El, až to skončím s Hollandem, vrátím se do Hawkins." El si mě nejistě prohlédne.,, Slibuješ?",, Slibuju."

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat