16.bouře

216 15 2
                                    

Natasha
Po dlouhé době mě včera  dostihly noční můry.Zdálo se  mi o světě Upside down.Došlo mi,že to bylo to místo ,kterým mě  strašili,když jsem jako experiment něco udělala špatně.Proto jsem byla ráda když mě El vzbudila.,,Nat ,měla jsi noční můru?"Zeptala se mě Max nervozně.,,Jak jsi to věděla?",,Křičela si."Prohlásí Mia.,,Došlo mi ,že i já znám Upside down."El překvapeně vykulí oči.,,Vyhrožovali mi tím ,když jsem byla ještě v laboratoři.Říkali ,že mě šoupnou do toho druhého světa."Řeknu.,,Musíš se převlíct.  Pan  Clark říkal ,že celá naše třída půjde na nějakou vycházku."Obeznámí mě Max.Jakmile jsem už byla převlečená vydaly jsme se do společenské místnosti kde už čekali naši spolužáci.Když  jsme byli všichni seřazení vydali jsme se ven.Měli jsme jít do nějakého vědeckého muzea.Musela jsem uznat,že začátek byl nudný.U jednoho přístroje jsme se ale s El zastavily. Vypadalo to jako jeden z přístrojů ,který používali na experimenty.

Flashback

,,Tak Zero,teď to zapal."Pobídla mě jedna doktorka,nevěděla jsem jak se jmenuje.Říkala jsem jí Nana. Nervozně jsem se podívala na židli co byla přede mnou.Z mé ruku vyletěl plamen ohně a za chvilku byla židle na popel.,,Výborně Zero,jsi moc šikovná."Pochválí mě.Nepřítomně se podívám na plexisklo za ,kterým Nana stála. Nana něco řekla  mužům ,kteří tam stáli s ním.Jeden z nich na chvilku odešel.Následně se vrátil ke mě položil přede mně kočku.,,Zapal ji Zero."Prohlásí Nana. Zmateně se podívám na kočku.,,Dělej zapal ji!"Ucukla jsem se sebou.Natáhla jsem před kočku ruku,žádný oheň z ní ale nevyšel.Kočka si asi myslela ,že si ji chci pohladit a tak se hlavou otřela o mou ruku.Pousmála jsem se a pohladila ji po hlavičce. Nana naštvaně praštila do plexiskla.Vyděsilo mě to. Nana a 5 mužů vběhlo za mnou.Dva z nich , mě chytili a ti zbylí na mě mířili zbraněmi.Vedli mě do nějaké místnosti.Křičela jsem a kopala.,,Nano!Prosím.Pomoc."Připoutali mě k nějakému lehátku. Nana jen zklamaně zavrtěla hlavou.Všimla jsem si hadičky na mé levé ruce.Vpravovala do mě nějakou stříbrnou tekutinu.,,Dost!Chceme ji jen přiotrávit!"Prohlásila Nana přísně.Začala se mi motat hlava.Cítila jsem ,že mi něco teče z nosu.Někdo mě odpoutal a já spadla na zem.Rozkašlala jsem se.Vykašlávala jsem tu samou tekutinu ,kterou mi vpravovali do těla.Pak jsem omdlela.

End of flashback

,,Natasho?"Hlas Dustina mě vrátil do reality.,,Děje se něco?"Všimnu si ,že jsme tu byli už sami.,,Ostatní už jsou dál."Dustin mě táhl za ruku zpět k naší skupince.Vůbec jsem nevnímala co pan Clark říkal.Zastavili jsme se před sochou nějakého borce.Chytila jsem Willa za ruku.Hned jsem s ní však ucukla,Will měl ruce jako led.Will se na mě otočil.,,Jsi v pohodě?Máš ruce studené jako led."Prohlásí.Will zavrtí hlavou.,,Nic se neděje."Řekl.Z nějakého důvodu se mi to nechtělo věřit.Ukázalo se ,že socha nějakého,muže byla naše poslední zastávka.Za což jsem byla docela vděčná.Celá naše třída s pak vydala zpět na ubytovnu na oběd.,,Mio,děje se něco?Jsi celá bledá."Zeptala se Max starostlivě. Mia nepřítomně hleděla do svého talíře a byla bledá jako stěna.Vypadala ,že Max ani nevnímala.Max ji luskla prsty před obličejem. Mia jakoby se probrala z tranzu.,,Jsi v pohodě?"Zeptám se jí tentokrát já.,,Jo jasně.Jen jsem trochu unavená."Mia nad tím mávne rukou.Nepřesvědčeně se na ni podívám.,,Jane,teče ti krev z nosu."Všimne si Dustin. El si zmateně otře krev.,,Já nic ale nedělala."Prohlásí.,,Nat ,máš něco stříbrného u nosu."Upozorní mě Mike.,,Vypadá to jako rtuť."Prohlásí Lucas. Setřu si to z obličeje.,,Vypadá to jako rtuť ,protože to rtuť je."Řeknu.Will mi věnuje zmatený pohled.,,Neřeš to."Mávnu nad tím rukou.,,Třído,jdeme na procházku!"Oznámil nám pan Clark.Celá naše třída se tedy zvedla.Šli jsme nějakým docela tmavým lesem.Vůbec se mi tu nelíbilo a aby toho nebylo málo,začalo pršet.A když říkám pršet,myslím tím pořádný slejvák,což znamenalo ,že jsme byli všichni mokří.Když jsme se konečně dostali zpátky na ubytovnu,pan Clark nás poslal spát k nám na pokoj.A tak mě čekal další spánek plný nočních můr.

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat