Natasha
Hned jak jsme přijeli k nám domů, tak jsme s El zavřely u ní v pokoji aby mi mohla v lidu ošetřit ten škrábanec.,, Hele Nat?" Osloví mě El. Přehodím přes sebe svou zelenou bundu a otočím se na ni.,, Děje se něco Eleven?" Zeptám se jí.,, Koukej co jsem našla." El zamává nějakým papírkem.,, Ukaž." Řeknu a papírek si od ní vezmu.
Drahá Natasho, tohle je tvá rada, pokud chceš Hoppera zpátky, tak přijď do obchodního domu Starcout, hned jak si to přečteš.
Void, ps. přijdi sama
,, No ty kráso." Poznamenám a odložím ten papír.,, Co chceš udělat?" Zeptá se mě. Pokrčím rameny.,, Poslechnu ho. Nemám na výběr El. Nemůžu mu nechat našeho otce." El chápavě přikývne.,, Ale co když tě zase unese?" Zavrtím hlavou.,, Nedám mu šanci. Hned jak tam přijdu, řeknu mu aby mi předal Hoppera. Nebude mít na výběr, chce mě, takže se mi bude muset podřídit. Hned jak mi Hoppera předá, tak ho zabiju." Vysvětlím.,, Jdu s tebou." Vykulím oči.,, El, přece jsi to četla, mám tam být sama." El zavrtí hlavou.,, Nenechám ho aby mi tě zase vzal, jsi má sestra a nemůžu o tebe přijít. Takže tam půjdu s tebou a pomůžu ti ho zabít." To mě zahřálo u srdce. Objala jsem ji.,, Děkuji El." Musela jsem se pousmát.,, Taky to slyšíš?" Přikývnu. Znělo to jako kdyby se tam hádali. Já a El jsme pootevřely dveře aby jsme lépe slyšely.,, Jen říkám jak sobecky zacházíte s El a Nat!" To byl Mike. Já a El jsme se po sobě zmateně koukly.,, Mike má pravdu. Musíme najít jiný způsob jak Voida zabít, protož nechci přijít o holku, kterou miluji." A přestože to nebylo poprvé co Will, řekl, že mě miluje, mé srdce začalo zběsile bít jako na poplach. Otevřu dveře a vběhnu do místnosti.,, Co se to děje?" Zeptám se nechápavě.,, Nic!" Zakřičí jak Will tak Mike. Já a El se po sobě koukneme.,, Tohle mi tu nechal Void." Řeknu a zamávám papírkem. Katherine si ho převezme a nechá ho kolovat.,, Co chceš dělat?" Zeptá se mě Max.,, To co budu muset. Udělám to co říká.",, A já půjdu s ní." Přidá se Eleven.,, To nemůžeš, Nat! Unese tě a El zabije." Odporuje Will.,, Ne pokud ho zabiju první." Max pozvedne obočí.,, Počkej tím myslíš?" Zeptá se mě Mike.,, Hele nemám moc na výběr. Já udělám co budu muset.",, Ale nezabiješ tím i Billyho?" Zeptá se mě Katherine. Max se na mě koukne se strachem v očích.,, Nepřemýšlela jsem o tom takhle. Pořád jsem o něm přemýšlela jako o Voidovi a zapomněla jsem, že je tam někde uvnitř Maxin bratr. To všechno mění." Poznamenám zamyšleně.,, Co myslíš tím, že se všechno mění?" Nechápe Lucas.,, Nemůžu zabít Voida když je někde uvnitř Billy, takže se budu muset vzdát.",, Ani nápad!" Odporuje mi Will.,, A co jiného mám dělat? Nemůžu ho jen tak zabít!" Zakřičím na něj.,, Já tě nemůžu už znovu ztratit! Ztratil jsem tě až mockrát a znovu to už prostě neunesu! Nepřežil bych to!" Tím mě naprosto odrovnal.,, Wille." Řeknu měkce.,, Ne teď poslouchej Natasho, nenechám tě zemřít, protože bych to neunesl. Takže to prostě půjde jinak, protože jestli ne tak.." Přeruším ho polibkem.,, V pořádku Wille. Neboj se krásnoočko, něco vymyslíme." Usměji se na něj. Will se začervená.,, Ty jsi si na to vzpomněla?" Zašeptá. Můj úsměv se rozšíří.,, Samozřejmě, že jsem nezapomněla." Poznamenám.,, Hele hrdličky nerada vás ruším, ale napadl mě dost dobrej nápad ve kterém někdo neumře, pravděpodobně." Všichni se otočíme na Katherine.,, No do toho, zasvěť nás." Pobídnu ji.,, Pamatuješ jak El dostala tu nestvůrnost z tebe ven když jsi byla posedlá?" Opatrně přikývnu.,, Kam tím míříš?" Zeptá se jí Nancy.,, Myslím tím to ,že by El mohla dostat Voida pryč z Billyho." Vysvětlí Katherine.,, To je skvělej nápad!" Uznám. Will se na mě nejistě koukne.,, Neboj se slibuji, že budu opatrná." Ujistím ho.,, Slibuješ?" Zeptá se mě. Já se na něj pobaveně kouknu.,, Ano slibuji krásnoočko." Znovu ho políbím. Nějaký hlas v hlavě mi našeptával, že to možná může být naposledy a ať jsem dělala cokoliv nedokázala jsem se toho hlasu zbavit...
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...