Natasha
Probrala jsem se v zatemněné místnosti, připoutána k židli.,, Ah, konečně jste vzhůru Natasho." S trhnutím se otočím za hlasem. V rohu místnosti stál ten muž, který nás vedl taxíkem.,, Co po mě zatraceně chcete?" Zeptám se ho snažíc se dostat z pout.,, V klidu Natasho, jen jsme si chtěli s tebou promluvit." Protočím oči.,, Jděte k věci." Pobídnu ho. Zasměje se.,, Ty jsi ale drzá. Neboj Adamov už je na cestě." Pozvednu obočí nad tím jménem. Připadalo mi podivně povědomé. místnosti vešel muž, který byl nepochybně Adamov.,, Od teď to převezmu já, děkuju Tylere." Řekne Adamov. Měl ruský přízvuk.,, Co po mě chcete?" Zeptám se ho.,, Neboj se Zero. Jen si spolu promluvíme." Ujistí mě.,, A co když s vámi mluvit nechci?" Ušklíbne se.,, Neboj se, přinutíme vás." Adamov luskne a najednou do sem vtrhnou dva muži, kteří sebou vlekli Willa, hodně zmláceného Willa. Začnu sebou cloumat.,, Co jste mu provedli?!" Vyjedu na něj. Adamov se ušklíbne.,, Natasho." Zamumlá Will.,, Wille!" Vyjeknu a snažím se dostat se z těch pout.,, Silně mi připomínáte vaši starší sestru, Katherine. Máte stejného bojovného ducha." Poznamená Adamov spokojeně.,, Co po mě zatraceně chcete?" Vyjedu na něj.,, Uklidněte se, Zero. Aby se náhodou něco nestalo vašim kamarádům." Na to nic neřeknu.,, Hodná Zero, no a teď poslouchej. Určitě víš jaké plány s tebou měl Holland." Opatrně přikývnu. Kam tím sakra míří?,, Výborně, to nám spoustu věcí ulehčí. Já jsem ten muž, kterému jsi měla připadnout. Tedy spíš velím vojenské jednotce, které jsi měla připadnout.",, Vy parchante." Zanadávám.,, Uklidni se Zero." Snaží se mě uklidnit.,, Přišel jste pozdě. Holland je mrtvej, zabila jsem ho. Nedělá mi problém zabít i vás a tu vaši partu ruských mafiánů." Řeknu s úšklebkem. Adamov se ale jen klidně usměje a prohlásí:,, Nepokusíte se o to ne když mám u sebe tvé přátele." Zarazím se.,, Pokračujte." Pobídnu ho.,, Hodná, nechám vaše kamarády odejít a zajistím vám, že se dostanou zpátky do Hawkins a v bezpečí, ale ty tu s námi zůstaneš." To mě mělo napadnout.,, Nedělej to, Tasho." Zašeptá Will. Stěží potlačím slzy a pokusím se na Willa usmát.,, Neboj se Wille, budete v bezpečí. To ti slibuji." Naposledy sena něj kouknu a zase se vrátím pohledem na Adamova. Povzdechnu si.,, Přijímám vaši nabídku, Adamove." On se jen ušklíbne.,, Hodná Zero, udělala jsi dobře." A pak odejde.,, Proč jsi to udělala?" Zeptá se mě Will.,, Miluju tě a udělám cokoliv aby jsi přežil. Radši pro tebe zemřu. Udělám pro tebe cokoliv." Vysvětlím mu.,, Nechci aby jsi to dělala." Zavrtím hlavou.,, Bude to v pořádku. Neboj, slibuju." Až na to že to zas tak v pořádku nakonec nebylo...
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...