9.pravda

279 15 2
                                    

Natasha

,,Nat vstávej,myslím ,že jsem něco slyšela."Budí mě El. Ospale si protřu oči.,,Co se děje?"Zvednu se na nohy i s batohem.,,Musíme se přesunout.Někoho jsme slyšela."Vyděšeně se okolo rozhlédnu,jestli El někoho slyšela ,tak jsme v háji a musíme utéct co nejdál.,,Máš pravdu.Jdeme."El se zvedla.A tak jsme se vydaly dál,bylo docela světlo a už ani nepršelo.Cesta kterou jsme šly byla hodně strmá.A hlavně byla naprosto zarostlá stromy.Takže jsem já i El měly doškrábané obličeje a ruce od větví.,,Slyšíš to?"Jakmile to dořeknu ozve se zakřupání větviček. Eleven přikývne.,,Kousek od města ve kterém jsem bydlela byla lesní běžecká stezka.Třeba už jsme u ní."Prohlásím povzbudivě.Můj optimismus mi však dlouho neboť se mi zvrtl kotník a já spadla přímo na zem,naštěstí plnou listí.,,Jsi v pořádku?"Zeptá se El starostlivě a pomůže mi vstát.,,Asi nemůžu chodit.Ale to zvládnu."Ujdu jeden krok a zase se zřítím k zemi. El mě zvedne.,,To jistě."Řekne sarkasticky a podepře mě.Kvůli mé zraněné noze jsme se pohybovaly docela pomalu ale dokázaly jsme se dostat až na onu běžeckou stesku.Nikdo tam však nebyl.Aspoň to jsem si myslela.Dokud se ze zatáčky nevyřítilo auto.To auto mi bylo povědomé.Auto zastavilo vedle nás.Okýnko pomalu sjelo dolů.,,Natasha Evansová?Jsi to ty?"Na místě řidiče seděl Jackson,můj bývalý soused a dobrý kamarád.Jackson vystoupil z auta.,,Jsi v pohodě?"Zavrtím hlavou.,,Ne,ale můžu tě o něco poprosit Jacksone?",,Jasně prcku."El mi pomůže se postavit.,,Potřebovaly bychom odvoz domů."Poprosím ho.,,Samozřejmě,nasedněte."Já a El se posadíme do zadních sedaček.Jackson nastartuje.,,Takže,co tu vlastně děláš Natasho? Neříkej, že se ti v Hawkins tak moc nelíbilo ,že jsi utekla."Zeptá se Jackson po chvilce jízdy.,,To ne, jen jsem se nepohodla s rodiči.A nemusíš se bát,oni o tom moc dobře vím."Jackson zavrtí hlavou.,,A kdopak je tvoje nová kamarádka?",,Jmenuje se Jane."Představím ji.,,No, rád tě poznávám Jane.Každá kamarád Nat je i můj kamarád.Pamatuješ si ještě na Scotta,Nat?"Samozřejmě,vždyť to byl můj nejlepší kamarád.,,Jasně,jak bych na něj mohla zapomenout!"Prohlásím.Jackson se usměje.,,Taky se odstěhovali,někam do Maine."Překvapeně pozvednu obočí.Zbytek cesty jsme byli potichu.,,Tady to je dámy.Dávejte na sebe pozor."Řekne Jackson ,když já a El vystoupíme.,,Neboj!"Naposledy mu zamávám.Jackson dupne na plyn a hned byl pryč.,,Ne,v pohodě. Tohle zvládnu."Upozorním El,když mě chtěla podepřít. El pomocí telekineze otevře dveře.Podívám se na ni. El přikývne.Spolu vejdeme dovnitř.V ruce mi plál oheň.Vešly jsme do jídelny,kde k mému velkému překvapení seděla moje rodina a jedla večeři.,,Mami,tati?",,Natasho!"Máma se zvedne od stolu a obejme mě. El se zatváří zmateně.,,Kde jste byli celou dobu byli?Bála jsem se,že vás Holland unesl."Máma a táta se po sobě podívají.,,Nat ,měla by jsi se sednout."Sednu si na gauč. El si sedne vedle mě.,,Nat než ti tohle všechno řekneme ,musíš nás pochopit.",,Mluv tati."Máma se zhluboka nadechne.,,Nat, už víš ,že jsme pracovali pro Hollanda ale nikdy jsme ti neřekli jednu věc.",,Nat ,jsi adoptovaná."Pokračuje táta.Byla jsem tak překvapená,že jsem se ani nehnula.,,Holland tě získal od nějakého svého kolegy,myslím ,že s jmenoval  Brenner."V lampičce,která byla na stolku vedle El, praskla žárovka.,,Ten tě unesl nějaké rodině a dal Hollandovi. Dělali na tobě pokusy asi do tvých šesti let.Pak jsme si tě  vzali.Věděli jsem ,že  jakmile tě osvobodíme,Holland po nás půjde.Jsi moc mocná a on tě nechtěl ztratit.Proto jsme cestovali ,aby tě nenašel."Máma se podívá na zem.,,Takže ,jste mi celý život lhali?!",,Nat zlatíčko,prosím.Všechno jsme dělali abychom tě ochránili."Plamen v mých rukou vymizí.,,Nat co kdyby jste šly k tobě do pokoje?Zítra tě odvezeme zpátky do Hawkins."Přikývnu.,,Pojď El."Obě jsme se vydaly do mého pokoje.,,Ten Brenner,to byl ten co tě držel v laborce,že?"El přikývne.Chvilku jsme byly potichu.,,Možná znám někoho ,kdo by nám mohl pomoct najít tvoje rodiče.",,Koho?"Přeruším El.,,Mou sestru.Vím jak se za ní dostat.",,Pokud ti to nebude vadit,ráda bych se za ní vypravila."Opatrně se na El podívám.,,Nevadí mi to,ráda ji zase uvidím."Přizná.,,Dobře,já se půjdu převlíct."Zvednu se a odejdu do koupelny.V ní mě pak vystřídá El.,,Měly bychom už jít spát.Budeme muset brzo vstát abychom se jim vyhnuly.",,Asi ano."Dá mi za pravdu.,,Dobrou El.",,Dobrou Nat."

Pání, 2 kapitoly v jednom dnu ,jsem fakt dobrá.Co říkáte na novou kapitolu?Doufám,že se vám líbí.

xoxo loverka23


ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat