Natasha
Už jsme se chystali odejít když v tom jsme uslyšeli přijíždět auta.Do domu vešel můj bratr,Hopper , paní Byersová,Jonathan,Nancy a Steve.,,Co tu všichni děláte?"Zeptám se překvapeně a kouknu na mého bratra.Na krku mám obtisklou ruku,jako kdyby se ho někdo snažil uškrtit.Jonathan měl na obličeji pár škrábanců.Nancy měla roztrhnutý ret.,,Co se vám stalo?Přejel vás autobus?"Pozvednu obočí.,,Ne ale zaútočilo na mě něco co vypadalo jako stín."Vykulím oči.Začal se ve mě vařit vztek.,,To co vás napadlo bývalo kdysi můj nejlepší kamarád v laborce. Zrovna jsme se ho chystali jít zničit."Řeknu naštvaně.,,Cože?"Prohlásí Simon.Já jim rychle vysvětlím můj plán.,,Ani náhodou.Zabije tě."Simon zavrtí hlavou.,,Tvůj bratr má pravdu Natasho. To nemůžete zvládnout sami."Snaží se mě uklidnit paní Byersová.,,Natasho je to pro vás moc nebezpečné.Já,Joyce a Simon se tam ale můžeme jít podívat."Prohlásí Hopper. I přes mé protesty se tam vydali.Jonathan a Nancy taky někam zmizeli,ani nám neřekli kam,takže jsme tu zůstali jen se Stevem. Naštvaně jsem kopla do stolu.,,Tohle prostě není fér."Prohlásím frustrovaně.,,Něco se jim stane a bude to moje vinna."Ve vzteku jsem spálila kytici květin ,které byla na stole.,,Hele,vím ,že se zlobíš ale nemusíš to tu zapalovat."Snaží se mě uklidnit Steve.,,Já vím,jen to prostě není fér."Sesunu se na nejbližší židli.,,Chci jim jen pomoct!Jestli se jim něco stane,tak to bude jen moje vinna.Kdybych tam za ním šla,nikomu by nic neudělal.",,Hele,ber to tak ,že by ti něco mohl udělat.Nevíš jak se ten magor zachová a tvůj bratr tě chce jen chránit."Prohlásí Steve.Povzdechnu si.,,Máš pravdu."Steve se vítězně usměje.,,Nechci vás rušit ve vašem očividně velmi důležitém rozhovoru ale někdo stojí před domem."Oznámí Dustin. Nakouknu ven z okna.,,Ne to není dobrý."Zavrtím hlavou.,,Co je?"Max se na mě nechápavě koukne.Schovám se pod okno.,,Ten chlap tam venku je z té laboratoře odkud pocházím.Myslím,že si pro mě sem přišel."Vysvětlím nervózně.V ten moment zazvoní zvonek.Popadla mě panika.Moc dobře jsem si toho chlapa pamatovala.Byl z těch hlídačů co mě měli na starost nejhorší.A právě v ten moment se Swift (ten hlídač z laborky),dostal dovnitř.,,Tady jsi ty malá svi**."Řekl Swift a rozešel se mým směrem.,,Dala jsi nám teda zabrat Zero,ale neboj,brzo budem zpátky v laborce."Prohlásil.,,Ne když hlídám já!"A Steve praštil Swifta baseballovou pálkou po hlavě.Swift padl na zem.,,A máš to!"Prohlásil Steve hrdinně.Zvednu klíče,které mu vypadli z kapsy.,,Co to děláš?"Zeptal se mě překvapeně Dustin.,,Dám Hollandovi přesně to co chce,mě."Odpovím.,,Hej,hej,hej.Nikdo odsud neodejde,mám vás hlídat a nikoho nepustím ven."Prohlásí Steve odhodlaně.Povzdechnu si.Všechno se událo ve vteřině,Swift byl znovu na nohou.Chytil mě pod krkem. Eleven se mi snažila pomoc,ale Swift ji chytil taky.,,Jestli se jen někdo z vás pohne tak to ta malá k*rva schytá."Prohlásí a znechuceně se na mě koukne.Steve nezahálel a praštil Swifta do obličeje.Ten odhodil mě i El pryč. El dopadla do zdi.Já spadla přímo na stůl,který se pak rozbil.,,Jsi v pohodě?"Zeptal se mě Will.,,Jo,úžasný."Odpovím sarkasticky. Will mi pomůže se zvednout.Steve se mezitím pral se Swiftem a prohrával.Věnovala jsem El zoufalý pohled.Ta to pochopí.Steve ležel na zemi. El vyzvedla Swifta do vzduchu.,,Poslal tě Holand, co?Co po mě chce?"Zeptám se ho.,,Ten tvůj hloupý kamarád mu vyhrožuje.Poslal mě abych tě dovedl do laboratoře a předal tě."V ruce mi plál oheň. El s ním praštila o zeď.,,Fajn.Takže když už jsme se ho zbavili,půjdu do laborky,vy se vraťte domů a omluvte se za mě Stevovi."Už jsem se chystala odejít když v tom mě El chytila za ruku.,,Půjdu s tebou."Prohlásí.,,Půjdeme tam všichni!"Rozhodne Mike.A tak jsme se všichni namáčkli do Swiftova auta. Já řídila. El a Max seděli se mnou ve předu.Už jsme byli v půlce cesty ,když v ten moment se Steve začal probouzet.,,Tohle se mi už jednou stalo."Prohlásil a chytil se za hlavu.,,Neboj Steve,bude to dobrý."Snaží se ho uklidnit Dustin.,,Kam to jedeme?"Vykřikne Steve.,,Všechno bude v pohodě."Řeknu. Jenže pak se stal pravý opak...
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...