76. Odhalení pravdy

49 3 3
                                    

Natasha

Tenhle den začal jako každý jiný. Katherine mě a El odvezla do školy kde jsme počkaly na Max a následně s ní šly do třídy. Jenže jsem měla takový zvláštní pocit , že se něco pokazí.,, Jsi v pohodě Nat?" Zeptá se mě Nick. Nepřítomně přikývnu. Nick si mě nepřesvědčeně prohlédne.,, Když myslíš, mimochodem, chtěl jsem se tě zeptat jestli by jsi se mnou po škole nešla ke mě domů. Potřebuju trochu pomoc v biologii a ty jsi v ní výborná." Zamyšleně se na něj kouknu.,, Jasně proč ne." Odpovím. Nick mi věnuje úsměv.,, Díky." A s tím odešel.,, Co po tobě chtěl?" Zeptá se mě Will. Vylekaně povyskočím a zavřu mou skříňku.,, Za prvé takhle mě neděs, za druhé poprosil mě abych za ním po škole zašla a pomohla mu s učením. Nemusíš vůbec žárlit krásnoočko." Ujistím ho. Will mi dá pusu na tvář.,, Miluju tě Tasho.",, Taky tě miluji Wille." Než jsem se nadála byl konec vyučovaní a já čekala na Nicka před školou.,, Promiň za to zpoždění. Ještě jsem něco musel vyřešit." Omluví se mi.,, V pohodě." Zbytek cesty jsme oba mlčeli. Když jsme došli k Nickovi domů, hned jsem se dali do učení.,, Hele Nat mohla by jsi mi prosím podat tu modrou učebnici? Je támhle na horní poličce." Poprosí mě. Já s úsměvem přikývnu a natáhnu se pro onu učebnici a přitom se mi povede shodit nějakou složku. Sehnu se  pro ni, jenže něco mě zarazilo. To něco byl fakt, že na tom bylo napsáno Zero. Má zvědavost mě nutila to chtít otevřít.,, Nat, co ti tak trvá?" Nick si očividně všiml, že zaujatě zírám na onu složku.,, Nesahej na to!" Zarazí mě a vytrhne mi složku z ruky.,, Co to je Nicku?" Zeptám se ho.,, Nic." Snaží se lhát.,, Nelži mi. Okamžitě chci vědět proč na té složce je napsáno Zero. Proč  zrovna tohle číslo Nicku?  Proč zrovna moje číslo?" Vyjedu na něj. On si povzdechne.,, Tak dobře Tashi, takhle jsem nechtěl aby jsi na to přišla." Vyděšeně se na něj kouknu.,, Co jsi zač?" Trochu ucouvnu.,, Jsem jako ty Natasho, nebo Desire? To máš vlastně fuk." Nickolas mě chytí za levou ruku nejspíš abych neutekla. Ruce měl studené jako led.,, Byl jsem experiment v jedné z laboratořích Hollanda. Tvá matka si mě velice oblíbila a to je jediný důvod proč jsem vůbec naživu, Holland mě chtěl zabít. A tak když mi tvoje matka navrhla abych jí pomohl s její dcerou nemohl jsme odmítnout. Hlavně když jsem zjistil, jak jsi krásná. Děláš čest svému jménu, Desire." Otřásla jsme se nevím zda strachem nebo zimou.,, Jsi šílený." Řeknu znechuceně.,, To teda jo Desire. A ani nemysli nad použitím tvých schopností." Ušklíbnu se.,, Proč, bojíš se?" On si povzdechne a něco vytáhne z kapsy.,, Děláš to zbytečně těžké." Řekne a bodne mi něco do ramene. Než jsem stihla jakkoliv zareagovat omdlela jsem.

Tak co kdo z vás to čekal? Doufám že se vám nová kapitola líbila. A nebojte se ještě se máte na co těšit to slibuju.

xoxo loverka23

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat