35. nová škola

126 10 5
                                    

Natasha

Dnes nastal den,kdy jsme s Neferou měly začít chodit do školy.Laura nás tam přihlásila pod jménem Natalie a Nina Rushmanovi.,,Hodně štestí holky."Rozloučila se s námi Laura.,,Jsi nervózní?"Zeptám se Nef.Přikývne.,,Neboj se všechno bude fajn."Snažím se ji uklidnit.,,Hej Natalie!"Otočím se na Molly.Stála vedle Jacka a mávala na mě.,,Neboj tohle je kamarádka."Prohlásím směrem k Nef.,,Ahoj Molly.Tohle je moje sestra Nina."Představím Neferu.Nefera jim nervózně zamává.,,Těší mě Nino.Tohle je James a Jack."Molly ukáže na kluky.,,Pojďte,provedem vás v tomhle pekle."Molly nás tedy provedla po celé škole.Zrovna když skončila svou prohlídku začala hodina.Nef a James šly na hodinu chemie a já,Molly a Jack jsme šly na matiku.,,A vidím,že tu máme nějakou novou tvář.Co kdyby jsi šla před tabuli a představila se?"Pobídne mě učitelka.Protočím oči a zvednu se ze židle.,,Ahoj,jsem Natalie Rushmanová.Mám sestru Ninu a jsem z New Yorku.Přestěhovaly jsme se sem, protože naši rodiče se na nás vykašlali.Už si můžu jít sednout?"Zeptám se učitelky.Třída se nad mou poznámkou rozesměje.Učitelka si mě znepokojeně prohlédne a přikývne.Já si tedy sednu zpět na mé původní místo vedle Molly.Po škole jsme se šli podívat na to stejné dětské hřiště na kterém,jsem potkala Molly poprvé.Já seděla s Jamesem a Nef na zemi opřená o zeď.Jack a Molly stáli vedle nás a kouřili.,,Hele Talie, jaké to vlastně bylo v New Yorku?"Zeptal se mě James.,,Docela fajn.Měla jsem tam skvělý kámoše a super přítele.Jenže pak jsem na chvilku odejela za mojí kamarádkou a co se nestalo.Můj úžasný přítel se líbal s mojí kamarádkou."Trochu jsem si to poupravila ale většina byla pravda.Jednou jsem v New Yorku byla,kdysi jsme tam jeli na výlet s mojí starou školou ještě v Denveru.A ten týden co jsme tam byli byl fakt fajn.James si odplivl.,,Nesnáším takový lidi.Lidi co si myslí, žee podvádění je v pořádku."James zněl naštvaně.,,Moje poslední holka mě taky podvedla."Dodal.,,Jennie byla mrcha."Okomentoval to Jack.Molly jen přikývla.,,Byla protivná hned od pohledu.Nehápu co jsi na ní viděl."Molly si potáhne z cigarety.,,Chceš to zkusit?"Zeptá se Nef.Ta jen s odporem zavrtí hlavou.Molly se pobaveně zasměje.Pak se však otočila ke mě.,,A co ty Natalie?Zkusíš to?"Molly pozvedla obočí.Na chvilku jsem se zamyslela.Před tíhle mě Simon varoval.Ale co,jen to zkusím.,,Jo."Převzala jsem si od Molly cigaretu a potáhla si.A málem se pozvracela.,,No to asi nebude právě tvůj šálek čaje."Poznamela Molly, zatímco mě James pobouchával po zádech abych přestala kašlat.Jack se jen pobaveně smál.Chvilku pak bylo ticho.,,A co tady vlastně děláte pro zábavu?"Změním téma.James se na minutku zamyslel.,,Chodívali jsme se koupat do jedněch zatopených dolů,kousek odsud."Řekne konečně.,,Jo a taky tady každé léto bývá pouť."Přidá se Jack.Já zaujatě přikývnu.,,Hel Nat,možná bychom už měli jít."Navrhne Nefera.Přikývnu.,,Nina má pravdu.Teta se jinak zblázní jestli nebudeme brzo doma.Uvidíme se zítra ve škole."Rozloučím se.,,Tak co jak se ti líbila škola?"Zeptám se Nef,když už jsme byly skoro u domu.,,Úžasný!Spoustu jsem se toho naučila.Vůbec jsem nevěděla,že mi to tak chybělo."Vešly jsme do domu.,,Večeře je na stole holky!"Ozvalo se z kuchyně.Já a Nef jsme se tedy vydaly najíst se.,,Tak co jaký byl váš první den ve škole?"Zeptala se nás Laura.,,Úžasný!Miluju školu."Prohlásila Nef nadšeně.,,A co ty Natasho?"Pokrčím rameny.,,Celkem to ušlo."Přiznám.Zvednu se od večeře.Chci zavolat El.Vyběhla jsem k sobě do pokoje.Nasadila jsem pásku na oči.Snažila jsme se soustředit.A konečně po pár minutách se mi to povedlo.,,El!"Vykřiknu aby si mě El všimla.A taky se tak stalo.,,Nat!"Obě jsme se objaly.,,Jak se máš?Co se děje v Hawkins?Něco nového?"Eleven zavrtí hlavou.,,Hopper mě nechce pouštět moc ven.Zjistil co se stalo tobě a tak se o mě bojí.Dneska tu byl Mike.Willa jsem neviděla."Kousnu se do rtu při zmíňce o Willovi.,,No já si tady našla nové kamarády,ale nemusíš se vůbec bát tebe mi nic nenahradí."Dodám,když si všimnu jejího smutného výrazu.,,Takže tam plánuješ zůstat?"Zeptá se mě.,, Ano ale nemusíš se bát brzo se zas někdy podívám do Hawkins." A to jsem ještě nevěděla jak brzo to bude...

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat