Natasha
Kali nás druhý den vzbudila docela brzy s tím, že máme něco důležitého na práci. Odmítla specifikovat co dokud jsme všichni neseděli v dodávce.,, Právě jsme na cestě do jedné z laboratoří, které vlastnil Brenner a Holland. Chci aby jste si dávali extrémní pozor." Varuje nás Kali.,, Proč co je tam tak nebezpečného?" Chce vědět Mike.,, Tuhle laboratoř specificky měl na tvorbu nestvůr, hodně nebezpečných nestvůr." Vysvětlí mu. Po zbytek cesty jsme už nepromluvili. Konečně jsme dorazili k laboratoři, která se zdála opuštěná.,, Dávejte si pozor. Sice to tu vypadá opuštěně, není to tak." Varuje nás Kali.,, Kdyby jste na někoho narazili, nestvůra nebo doktor, vystřelte. Buď zabijete vy je nebo oni vás." Připomene nám Axel. Všichni přikývneme. A tak se naše cesty rozdělily. Já, Will, Mike a El jsme šli jednou cestou a ostatní druhou.,, Vůbec se mi to tady nelíbí." El prolomí ticho.,, To jsme dvě." Souhlasím s ní. Po chvilce jsem došli na rozcestí.,, Co teď?" Zeptá se El.,, Rozdělíme se." Odpoví jí Will.,, Ale Kali říkala..",, Bude to jen na chvíli nic se nestane." Přeruším Mika.,, Dobře, buďte opatrní." Řekne Mike. A tak jsme se rozdělili. Já a Will jsme šli napravo a Mike a El šli doleva. Na konci chodby jsme našli jedny oprýskané bílé dveře. Já a Will se po sobě koukneme. Will kývne a já ty dveře otevřu. Před námi se objevila prázdná kancelář.,, Proč nás sem Kali brala, když je to tu opuštěný?" Poznamená Will.,, Nemám ponětí." Odpovím mu. Prohrabávala jsem s ev šuplíkách jednoho ze stolů, ale nic jsem nenašla.,, Tasho." Osloví mě Will.,, Co je?" Zeptám se ho zvedajíc pohled od stolu.,, Asi už vím proč jsme tady." Will ukáže na něco na stole. Ukázalo se, že to něco byl kus papíru. Na něm byl napsanej vzkaz pro Brennera. Nikdo z nás nestihl nic říct protože jsme uslyšeli ránu a křik. Rychle jsme vyběhli ven za hlasem. Když jsme tam přiběhli spatřili jsme několik doktorů, El která byla na zemi a tekla jí krev z nosu a Mika, kterého držel jeden muž a držel mu pistol u hlavy.,, Už jsem se bál, že nepřijdete, ale přece jen měl Brenner pravdu, kde bude Eleven budete i vy." Poznamenal ten muž co držel Mika.,, Pusťte ho." Nařídím mu snažíc se skrýt můj strach.,, To bych sice mohl, ale kde by v tom byla ta sranda." Obrátil se na Willa.,, Odlož tu zbraň chlapče, nebo budeš mít o kamaráda méně." Will se na mě koukne a pomalu zbraň odloží.,, Výborně, výborně." Zamumlal onen muž když mě s Willem chytli dva strážní.,, Brenner bude nadšený až vás dvě uvidí, ale co s vámi?" Zamyslí se a koukajíc na Willa a Mika.,, To nevadí, necháme o tom potom rozhodnout Brennera." Než jsem stihla cokoliv říct ten strážný co mě držel mi něco vbodl do krku a já pomalu začala ztrácet vědomí. To poslední co jsem viděla byl vystrašený pohled El.
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...