Natasha
Probudila jsem se svázaná k židli v nějaké tmavé místnosti. Kde to jsem?,, Takže už jsi vzhůru." Otočím se za hlasem. V rohu místnosti stála Katherine, Will, Mike a El. Cítila jsem jak se usmívám.,, Gratuluji, povedlo se vám mě svázat, co chcete, metál?" Řeknu sarkasticky.,, Co jsi udělala s Natashou?" Zeptá se mě Mike, pořád ještě pevně objímajíc Eleven.,, No není to roztomilé jak se o ni bojí." Poznamenám hořce.,, Co jsi udělala s Natashou?" Zeptá se mě Mike znovu.,, Já jí nic neudělala, je tady pořád." Odpovím. Mike si mě překvapeně prohlédne.,, Co tím myslíš?" Chce vědět El.,, Myslím tím to, že vaše malá drahá Natasha je uzavřena ve své vlastní mysli aniž by mohla cokoliv udělat." Vysvětlím. Will se na mě vyděšeně koukne.,, Pusť ji." Vybídne mě Katherine.,, Obávám se, že to nemůžu, tedy jistě, že můžu, ale nechci." Ušklíbnu se. Katherine přitiskne svou zbraň k mé hlavě.,, Jen do toho, mě neublížíš, Katherine, ale zabiješ svou vlastní sestřičku. A to by jsi přece nechtěla, že?" Katherine si povzdechne a zbraň oddělá. Will, Mike, Katherine a El si stoupnou kousek ode mě, asi abych je nemohla slyšet. Což se ukázalo jako blbost, protože, jsem je slyšela i když šeptali.,, Co s ní uděláme?" Zeptal se Mike.,, Nechte mě s ní promluvit, určitě z ní něco dostanu." Prosil je Will.,, Jsi si jistý?" Katherine si ho nepřesvědčeně prohlédne.,, Ano, jsem si jistý. Určitě mě poslechne." Ujistí ji.,, Buď opatrný, ta věc není naše Natasha, vzpomeň co udělala El." Mike se koukne na El a zavrtí hlavou.,, Neboj budu." Mike, Katherine i El odešli.,, Takže jsme tu jen my dva co?" Ušklíbnu se. Prosím neubližuj mu. Moc tě prosím, nic mu neudělej, jen mu neubližuj, ubliž klidně mě, ale ne jemu. Hlas v mé hlavě se pobaveně zasměje.,, Víš co právě dělá tvá milovaná? Tvá drahá Natasha, křičí, křičí a prosí mě abych ti neublížila. Zní tak zoufale až je to k pláči." Řeknu a protočím oči. Will vypadal překvapeně.,, Řekla, že udělá cokoliv, když tě nechám být. Není zvláštní jakou moc nad ní máš? Je to v celku ironické.",, Co ti na tom přijde tak ironické?" Nechápe Will.,, Natasha by tě dokázala jedním pohybem zabít, ale přesto by pro tebe radši zemřela, tragické." Poznamenám znuděně. Nech ho být! Ale no tak Natasho, jen se trochu bavím! Ozve se hlas v mé hlavě.,, Ale ty by jsi taky pro ni zemřel co? Radši by jsi zemřel, než abych zkřivila jediný vlas na její hlavě co?" Will přikývne.,, Udělal bych cokoliv abych Natashu zachránil." To mě zahřálo u srdce.,, Co vlastně po mě chceš Wille? Moc dobře víš, že se mě jen ta nezbavíš." Will znovu přikývne.,, Zajímavé, i když víš, že je to zbytečné tak to uděláš, kdyby to mělo Natashe pomoct, co? Jsi vážně roztomilý, Wille. Jenže tuhle kletbu nezlomí pravá láska, ale něco velmi mocného." Ušklíbnu se. Trochu jsem se uklidnila, nic Willovi zatím neudělala. Will si povzdechl.,, Najdu způsob jak Natashu dostat zpátky." Will se zvedl k odchodu.,, Hodně štěstí, princi, tvá milovaná princezna na tebe bude čekat, zavřená ve své vlastní mysli." Ať už to skončí. Má drahá Natasho, tohle je teprve začátek...
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...