Natasha
,, Nemusíš se vůbec ničeho bát, Nicku." Snažím se ho uklidnit. Právě jsme byli na cestě ke mě domů, kde naše parta měla sraz.,, Nebojím se." Zapírá. Protočím oči.,, Když myslíš." Poznamenám. Po dalších pěti minutách jsme konečně došli ke mě domů, kde už byl zbytek party.,, Proč jste nás sem zavolali?" Zeptá se Mike. Will si Nicka nedůvěřivě prohlédne.,, Jde o něco hodně důležitého." Začnu.,, Tak to vysypej." Pobídne mě Lucas.,, Jo, co tak hrozného to může být?" Poznamená Dustin pobaveně.,, Ukaž jim to Nicku." Nick mě poslechne a vyhrne si rukáv.,, To si děláš srandu." Řekne Will šokovaně. El si ho překvapeně prohlédne a taky si vyhrne rukáv aby mu ukázala svoje tetování.,, Jak si odtamtud vypadl?" Zeptá se Mike. Max zaraženě mlčela. Nick se tedy pustí do vysvětlování.,, Můžeš nám ukázat tu věc s tím ledem?" Zeptá se Dustin. Nick přikývne. Natáhne se a jedním dotekem promění vodu ze sklenice, která byla na stole před ním, na led.,, Hele dost srandiček." Pomocí mého ohně změním led opět na obyčejnou vodu.,, Co budeme dělat?" Zeptám se svých přátel.,, Co tím myslíš?" Nechápe Max.,, Myslím tím to, co když se o tom dozví moje matka? Nebo ta malá bestie!",, Moment kdo je ta malá bestie? A co je s tvojí matkou? Jo a neměl by být spíš problém Holland?" Zeptá se Nick nechápavě.,, Ta malá bestie, je Mia, naše bývalá kamarádka a taky dcera Hollanda. Několikrát málem zabila Natashu a taky se jí pokusila přebrat Willa." Vysvětlí El.,, A o Hollanda mít strach už nemusíš." Nick pokrčí obočí nad tím co jsem řekla.,, Co tím myslíš?" Nechápe.,, Já Hollanda zabila, je spálený na popel a teď se smaží v pekle." Poznamenám.,, To jako vážně?" Zeptá se Nick nevěřícně. Přikývnu.,, Nic jinýho si ten parchant nezasloužil." Řekne Nick.,, Jo a ještě je tu to s tvou matkou? Co je špatně s tvou matkou?" Nechápe.,, Spousta věcí je špatně s mou matkou." Okomentuji pobaveně. Nick se na mě opět nechápavě koukne. Povzdechnu si a pustím se do vysvětlovaní toho "co je vlastně špatně s mou matkou".,, No ty vole." Ujede Nickovi když skončím s mým příběhem.,, No jo moje rodinná historie není zrovna moc normální." Řeknu nervózně.,, Hele podle by jsi se tvou matkou neměla moc zabírat. Není tady a Mia taky ne, že? Takže vlastně žádnej problém zatím není." To měl Nick vlastně pravdu.,, Takže co teď? Jsem konečně členem party?" Zeptá se Nick. Já a mý přátelé se po sobě koukneme. Dustin pokrčí rameny.,, Za zkoušku se nic nedá, že?" Okomentuje. Lucas přikývne.,, No dobrá." Svolí Mike.,, Nebylo by správné nechat samotného. Ne když víme, že mu stejně jako mě a Nat hrozí nebezpečí protože je experiment." Řekne El.,, El má pravdu." Souhlasí Max. Už zbýval jen Will. Já i Nick se na něj koukneme s nadějí v očích. Will si povzdechne.,, Dobře, fajn, ale jen protože ti Natasha věří." Nadšeně Willa obejmu. A tak se Nick stal členem naší party.
ČTEŠ
Zero
Hayran KurguNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...