Natasha
To místo ve kterém jsem se probudila vypadlo úplně jinak než to kde jsem omdlela. Prudce jsem se zvedla ale opět se mi zamotala hlava a málem jsem spadla.,, Měla by jsi si dávat pozor Tashi." Otočím se za tím hlasem. K mému překvapení vedle mě stál Void.,, Co to?" Vyděšeně ucouvnu.,, Void má pravdu Tashi, nechceme aby se ti něco stalo." Málem vykřiknu když si všimnu Bena, Bena který by měl být mrtvý.,, Já začínám bláznit, že ano?" Oba se na mě zmateně kouknou.,, Proč by jsi měla bláznit, Tashi?" Nechápe Ben.,, Oba jste mrtvý, já vás zabila." Void mě chytí za rameno.,, Nás jsi přece nezabila, Tashi. Zabila jsi je." Unikne mi hlasitý výkřik když se otočím kam Void ukazoval. Na zemi byla těla mých přátel.,, Ne to není pravda." Snažím se uklidnit. Cítím plamen ohně v mé dlani.,, No tak Tashi, teď už můžeme přece být jen my tři." Ben mě chytí za rameno. Plamen vyhasne jako kdyby ho sfoukl vítr. Chytnu jeho ruku a sundám ji ze mě.,, Nesahej na mě. Ty nejsi můj kamarád jsi zasraná nestvůra." Strčím do něj. Otočím se na Voida.,, A ty taky, oba jste zkurvený monstra." Void se přestane usmívat. Chytí mě pod krkem a zvedne mě do vzduchu.,, Poslouchej mě malá, zabila jsi je. Tvý přátelé jsou mrtví a je to tvoje chyba. Jsi sama Natasho, máš jen nás dva. A věř mi, že ani jeden z nás tě nenechá chovat se jako spratek. Čím dřív to pochopíš tím líp pro tebe. Rozumíš Tashi?" Cítím jak mi dochází kyslík. Pokusím se přikývnout.,, Výborně." Void mě pustí a já spadnu na zem. Začnu kašlat a snažit se popadnout dech.,, Tak co Tashi, budeš hodná?" Zeptá se mě Void.,, Moc jsi ji vyděsil, vypadá jako by nemohla dýchat." Poznamená Ben když neodpovím. Void protočí oči, ale Ben se ke mě sehne.,, Rozbrečel jsi ji ty kreténe!" Křikne na Voida. Void protočí očima.,, Potřebuje vědět kdo je tu šéf, nebo se bude chovat jako nevychovanej spratek." Ben mě pohladí po tváří. Jako by mě ofoukl studený vítr.,, Natasha bude hodná že ano? Stejně nemá kam utéct, všichni její kamarádi jsou mrtví." Ben mě chytí za ruku a pomůže mi vstát. Kouknu se na Bena, usmívá se na mě. Cítím jak místo stékají slzy po tvářích.,, Bene, prosím. " Zvedne obočí.,, O co prosíš Tashi? Řekni mi to a já ti to dám." Řekne.,, Jsi na ni moc jemný." Poznamená Void.,, Zabij mě, prosím, moc tě prosím Bene." Úsměv z jeho tváře se vytratí.,, Ne! Co se to s tebou děje? Konečně jsme spolu jen my, bez toho otravného kluka. Nemůžeš být prostě šťastná? " Pevně mě chytí za ruce.,, Bene, bolí to." On však jako by mě neslyšel.,, Proč na mě nemůžeš být hodná a mít mě ráda jako kdysi? Může za to ten kluk, že jo? Zatraceně, je mrtvej a stejně všechno kazí." Rozkřičí se Ben.,, Přestaň!" Vykřiknu a odstrčím ho od sebe. Na mém zápěstí zůstali otisky jeho dlaně.,, No vidíš ty kreténe, teď jsi jí ublížil ty." Okřikne Bena Void.,, Omlouvám se Tashi." Ben mě pohladí po tváři. Chytnu ho za ruku.,, Au do prdele." Ben svou ruku vytrhne a vyděšeně se koukne na velkou spáleninu na ní. Kouknu se na mé ruce, v obou plál modrý oheň.,, Co to sakra?" Zamumlám.,, No tak Tashi, přestaň s tím a uklidni se." Snaží se mě uklidnit Void ale zněl trochu vyděšeně.,, Nechoď za mnou, nebo tě spálím na popel." Varuju ho.,, Chceš utéct, Tashi? Kam by jsi šla všichni tvojí přátelé jsou mrtví." Připomene mi Ben.,, Ne." Odpovím mu prostě.,, Ne? Ale kdo pak nám chce odporovat. Nezbavíš se nás Tashi, jsme tvou součástí." Ušklíbla jsem se.,, Fajn, jak chceš když mě nepustíš probojuju si cestu." A tak jsem na oba zaútočila ohněm. Hned jak se jich oheň dotkne, cuknu sebou a probudím se ve stejném místě kde jsem omdlela.,, Opravdu to byl jen sen." Oddechnu si.,, Vlastně to byl test a ty jsi ho zvládla, Zero. " Otočím se a spatřím jednoho z doktorů.,, Teď pojď, čekáš vás další experiment." Už teď se bojím...
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...