Natasha
,,Natasho,vstávej.Už jsme doma."Budí mě Tyler.Rozespale si protřu oči.Všichni vystoupíme z auta.,,Někoho vám představíme."Naomi nám otevře dveře.,,Teto Lauro,jsme tady."Z kuchyně vyšla starší žena.Hned se objala s Tylerem a Naomi.Jakmile si všimla mě a Nef obrátila se k Tylerovi.,,Neřekli jste mi,že budeme mít návštěvu."Pak se s úsměvem otočila na mě a Neferu.,,Jak pak se jmenujete zlatíčka?",,Natasha a tohle je Nefera."Představím nás.,,Vypadáte hladově.Pojďte něco vám uvařím."Já a Nefera jsme ji následovali do kuchyně.,,A odkud jste?",,To je na dlouhé vyprávění."Vysvětlím.Ona jen chápavě přikývne a položí přede mě a Neferu misku se špagety.Já a Nefera se pustíme do jídla.,, Pamatuješ si na toho muže co unesl Stefanie?"Zeptala se Naomi. Laura přikývla.,,On Natashu a Neferu unesl a dělal na nich experimenty"Vysvětlil Tyler.,, No a ony teď nemají kam jít a my jsme doufali,že by jsi se o ně možná mohla postarat."Pokračuje Naomi.Laura se usmála.,,Nemusíte se bát.Postarám se o vás a všechno bude v pořádku."Já a Nefera se na sebe podíváme.,,Naomi můžeš jim ukázat pokoj."Naomi se na nás usmála a zavedla nás do druhého patra.,,Tady tohle býval můj pokoj.Můžeš tu být ty Natasho a Nefera si může vzít Tylerův pokoj."Naomi šla ukázat Nef její pokoj.Já položila svůj batoh vedle skříně.Sednu si na postel.,,Takže tohle je můj nový domov,huh?"Porozhlédla jsem se po pokoji.,,Natasho zlatíčko, pojď dolů!"Zakřičí na mě Laura.Zvednu se z postele a seběhnu schody dolů.,,Co se děje?"Zeptám se s pozvednutým obočím.,,Já a Tyler se s vámi chceme naposledy rozloučit."Prohlásila Naomi.,,Proč?Vy někam jedete?"Zeptám se zmateně. Tyler se pousměje.,,Ano ale neboj.Brzy se vrátíme.To ti slibuju."Tyler mi pocuchá vlasy a obejme mě. Naomi udělá to stejné.,,Rádi jsme tě viděli,teto!"Laura se na ně usměje.,,Já vás taky."Naposledy jim zamáváme.,,Jestli se chcete projít,kousek odsud je hřiště."Navrhne Laura.,,Jo, já půjdu.Nef, jdeš taky?"Zeptám se.Nefra zavrtí hlavou.,,Ne to je dobrý já zůstanu doma."Já přikývnu.A tak jsem se tedy vydala na ono hřiště.Bylo téměř prázdné až na pár dětí na pískovišti a na skupinu teenagerů, kteří stáli u cihlové zdi a kouřili cigarety.Posadila jsem se na houpačku a houpala se ze strany na stranu.Najednou ke mě přišla malá holčička a dala mi sedmikrásku.,,Vypadáš jako mořská víla."Prohlásila.Než jsem stihla cokoliv říct utekla za svojí maminkou.Kéž bych znala svou pravou matku.To se už ale nikdy nestane.Povzdechla jsem si.,,Hele ty!"Otočila jsem se za hlasem.,,Jo ty s těma růžovýma vlasama!"Křikla na mě nějaká holka.Stála ještě s dvěmi kluky u cihlové zdi kousek od té druhé skupiny teenagerů.Zvedla jsem z houpačky a šla k nim.,,Ahoj."Pozdravím je opatrně.Jeden z kluků měl kudrnaté vlasy a v puse cigaretu.Druhý seděl,záda opřené o zeď a pil Coca colu.Holka co na mě volala byla zrzka a v ruce taky držela cigaretu.,,Pěkný vlasy,holka."Usmála se zrzka a potáhla si z cigarety.Zatáhnu se za pramen mých růžových vlasů.,,Díky.",,Já jsem Molly,tohle je James.."Molly ukáže na chlapce s plechovkou Coca coly v ruce."A tohle je Jack."Představím chlapce co si potáhl z cigarety.,,A jak se jmenuješ ty kotě?"Zeptal se mě.,,Natalia ale můžete mi říkat Talie."Ano, trochu jsem jim o svém jméně lhala,což byla součást mého plánů začínání od začátku.,,Takže Talie,ty jsi tu nová co?"Zeptal se James.Přikývnu.,,Já a moje sestra jsme se sem přestěhovali k naší tetičce.Naši rodiče se rozhodli cestovat a nechtěli se o nás starat."Vysvětlím.Molly chápavě přikývne.,,Chápu tě.Můj fotr odešel pro cigára, když mi bylo 6 a už se nevrátil."To mi bylo docela líto.,,Už asi budu muset jít.Tetička se po mě určitě bude schánět."Rozloučím se.Molly mi zamávala.,,Opatruj se kotě."Rozloučil se Jack.James mi taky zamával.Když jsewm se vrátila domů byl čas večeře.,,Jak si se měla Natasho?"Zeptala se mě Laura.,,Dobře našla jsem si kamarády."Nefera vykulila oči.,,Co jsi jim řekla?",,Neboj se Nef.Trošku jsem jim lhala.Řekla jsem,že jsme se sem přestěhovali protože se naši rodiče rozhodli cestovat a nechtěli se o nás starat."Laura pozvedla obočí.,,Víte,my jsme sem přejely protože chceme začít od začátku.Jinak bych nelhala.To vám můžu přísahat."Laura se na mě chápavě podívala.,,To nevadí.Pokud chcete začít od začátku můžu vás přihlásit sem na školu."Navrhne.Můj obličej se rozzáří.,,To by jste pro nás udělala?"Zeptá se Nefera šokovaně. Laura se laskavě usměje.,,Co bych pro své neteře neudělala."A mrkla na nás.Tenhle nový start se mi začíná líbit..
Zdravím všechny mé věrné čtenáře. Doufám že se vám nová kapitola líbila. A nebojte se Natasha se brzy vrátí zase do Hawkins. No a možná se i usmíří s Willem ale o tom až později.
xoxo loverka23
ČTEŠ
Zero
FanfikceNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...