33. zpátky do Hawkins

133 12 3
                                    

Natasha

,,El už se nemůžu dočkat až vás zase uvidím."Eleven se na mě usmála.,,Taky se nemůžu dočkat.",,A nikomu jsi to ale neřekla,že ne?"Chci se ujistit.El přikývne.,,Bude to překvapení.Will bude šťastný."Můj úsměv se rozšířil.,,To doufám.Už budu muset jít El.Uvidíme se."Já a El se obejmeme.Otevřu oči a zjistím ,že už jsem zpátky v realitě.,,Jsi připravená Nat?"Zeptal se mě Tyler.Já přikývnu.,,Pojď, musíš se už jít rozloučit s Kali."Prohlásil.Já a Tylert jsme se tedy šli rozloučit s Kali.,,Budeš mi chybět, Natasho."Řekne Kali když ji objímám.,,Ale dokázaly jsme to, Holland i jeho poskoci jsou pryč a můžeme žítt v klidu."Kali se jen usmála.,,Pozdravuj ode mě Eleven,malá."Já jí úsměv vrátila.,,Budu."Ujistím ji.Kali mě pustila a já nastoupila do auta.,,Už se těšíte co?"Zeptala se Naomi po chvilce jízdy. Nefera nadšeně přikývne.,,Nemůžu se dočkat až  konečně potkám tvé přátele a moji sestru."Nefera z toho všecho byla naprosto unešená a taky se nemohla dočkat až pozná Eleven.Unaveně jsem se opřela o okénko, moc jsme toho včera nenaspala. Nemohla jsem se jednoduše dočkat až budu zpátky doma.,,Klidni se prospi Nat.Vzbudíme tě."Řekl Tyler.Já jen zamručím, už jsem usínala.Bohužel můj spánek nebyl tak klidný jak jsem doufala.Měla jsem noční můru.Byl v ní Will, nepoznal mě.Zapomněl na mě a našel si někoho jiného.Probudila jsem se křikem.,,Nat, jsi v pořádku?"Zeptala se mě Nefera starostlivě.,,Křičela jsi ze spánku."Upozorní mě Naomi.Povzdechnu si.,,Noční můra."Řeknu jen.,,Máš kliku,Natasho.Už jsme tady."Oznámí mi Tyler.Auto zastavilo.,,Zajdu k Willovi."Upozorním je.,,Můžu jít s tebou?"Zeptá se mě Nefera.,,Jo jasně."A tak jsme se obě vydaly k Willovi domů.Zaklepala jsem na dveře a otevřel mi Jonathan.Vypadal zaraženě, asi mě nepoznal.,,Jonathane!"Vykřiknu nadšeně a obejmu ho.,,Natasho?"Jonathan zní nejistě.,,Ano,jsem to já!"Řeknu s úsměvem.,,Kde jsi celou tu dobu byla?Měli jsme o tebe strach.A kdo je tohle?"Zeptá se a ukáže na Neferu.,,Tohle je Nefera moje setra.Moc mě mrzí,že jste se o mě tak báli ale byla jsem v pořádku,většinu času."Pousměju se.,,Kde je Will?Musím s ním mluvit."Jonathan se usměje.,,Castle Byers."Řekne jen.,,Díky"S Neferou jsme se tedy vydaly ke Castle Byers.,,..už ji nechci nikdy vidět."Zarazím Neferu.,,Nemusíš se bát Wille,bude to v pořádku.Natasha to všechno pochopí."To byla Mia.Koukla jsem se zpoza stromu za ,kterým jsem se schovávala.A uviděla jsem mou noční můru, Will a někdo jiný.Po tváři mi stekla slza.Utekla jsem pryč než si mě stihli všimnout.Jak jsem mohla být tak hloupá a naivní a myslet si,že by mě mohl někdo někdy milovat.Nefera mě následovala.Běžely jsme k El.Zaklepala jsem na dvěře,věděla jsem, že Hopper nebude doma,protože touhle dobou bývá vždycky v práci.Dveře se otevřeli a já hned běžela obejmout Eleven.,,Proč pláčeš?"Zeptala se mě El .Já jí tedy všechno vysvětlila.Eleven naštvaně převrhla misku ,které byla na stole. Nefera nás nervózně pozorovala.,,Ublížil ti.Měla bych ublížit já jemu."Zavrtím hlavou.,,On za to nestojí Eleven."El se zamračí.Všimnu si Nefery.,,Ani jsem tě nepředstavila.El, tohle je Nefera moje sestra.Nefero tohle je Eleven moje sestra a nejlepší kamarádka."Představím je.Obě si podají ruce.,,Nepotřebuješ ho Nat.Je idiot a šoknu ho elektřinou."Já se smutně usměji.,,Chci začít znovu.Ne tady v Hawkins, nikde jinde.Chci začít všechno od začátku."Prohlásím.,,El,můžeš jít s námi.Kali by tě moc ráda uviděla."El však zavrtí hlavou.,,Ne,musím tu zůstat.Co by tomu řekl Hopper?"Povzdechnu si nechtěla jsem El znovu opustit.,,Udělej co musíš."Řekla El.,,Děkuju.Vrátím se a to slibuji.Jen potřebuju trochu času.Vrátím se a pak si všechny uděláme přespávačku, platí?"Po tváři mi stekla další slza.El přikývne.,,Platí.Moc ráda jsem tě viděla."Naposledy se obejmeme.Já a Nefera jsme se tedy vrátili k Naomi a Tylerovi.,,Co se děje?"Zeptala se Naomi.,,Kam máte namířeno?"Zeptám se.,,Domů,proč?",,Můžeme jet s vámi?"Naomi si všimne mých slz a obejme mě.,,Jasně holky.Směr  Ravensburg."

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat