Natasha
,,Nikdy jsem na žádné party ještě nebyla." Přizná Eleven, zatímco se jí snažím uplést cop.,, Neboj se El bude to pohoda." Ujistí ji Nefera.,, Nefera má pravdu určitě se ti tam bude líbit." Řeknu a hrdě si prohlédnu cop, který jsem pletla posledních 15 minut.,, Myslím, že můžeme jít." Já i El přikývne a zvedneme se.,, Jdeme kluci!" Zakřičí na ně Nefera. Kluci se zvednou z a gauče a jdou k nám.,, Pamatujte přijďte do půlnoci!" Stihne na nás zakřičet Laura, která s Vanyou popíjela čaj v kuchyni. Když jsme dorazili, party už byla v plném proudu.,, Tak jste přišli!" Zařičí na nás Molly nadšeně. V jedné ruce držela cigaretu a v druhé plechovku coca coly.,, Pojďte holky musíme si jít zatancovat." Pobídne nás Molly. Já, El i Nef jsme ji následovali.,, Hele já půjdu najít kluky!" Zakřičím na holky.,, Dobře." Zakřičí na mě Molly.,, Jdu s tebou." Přidá se ke mě El. Uplynulo 15 minut a kluky jsme nikde nemohli najít.,, Rvačka, rvačka!" Vyřvával někdo kousek od nás. S holkama jsme se po sobě podívali.,, Jen to ne." Zašeptám a s holkama se prodereme davem. Moje obavy se naplnili, když jsem uviděla Jamese a Willa. Jamesovi se právě podařilo praštit Willa pěstí přímo do nosu. Proderu se davem abych je zastavila.,, Přestaňte." Chytím Jamese za ruku.,, Ty jsi naprostej idiot." James se na mě šokovaně koukne. Chytím Willa za ruku.,, Pojď." Nečekám na jeho reakci a táhnu ho pryč. Vytáhnu z kapsy mé kožené bundy kapesník a podám mu ho. Will si setře krev co mu tekla z nosu. Oba jsme se posadili před dům na chodník.,, Nebránil jsi se." Poznamenám po chvilce ticha.,, Zasloužil jsem si to." Odpoví mi. Pozvednu obočí.,, Co to mluvíš?" Nechápu. Will si povzdechne.,, Šel jsem si pro pití a narazil jsem na něj. Vyčítal mi to, že jsem se líbal s ty víš kým. Řekl mi o tom jak jsi kvůli mě brečela a jak moc sem ti ublížil." Povzdechnu si.,, Já ti odpustila, Wille. A nezapomeň, že i já jsem se s někým líbala. Přece jsem ti říkala, že než jsem se vrátila do Hawkins, tak mě James políbil. Ale já ho odstrčila, stejně jako ty jsi odstrčil ty víš koho." Will se na mě usměje. Na obličeji měl ještě trochu zaschlé krve. Chytil mě za bradu a přitáhl si mě do polibku.,, Čím jsem si zasloužil někoho tak skvělého jako ty?" Musela jsem se usmát. Will je tak strašně roztomilý.,, Miluju tě, krásnočko." Will se začervená.,, Miluju tě Tasho." Řekne a znovu si mě přitáhne do polibku.,, No tak, musíme najít ostatní. Navíc se připozdívá, budeme muset jít domů." Připomenu mu když se od sebe odtáhneme.,, Tak pojď." Will mi pomůže vstát. Oba jsme se tedy vydali najít naše přátele. Mika a El jsme našli hned. Naopak Nef a Fishera se nám podařilo najít až po dvaceti minutách. Když jsme se vrátili domů ihned jsem si šla s Willem do našeho pokoje, protože jsme byli oba unavení. Poprvé za několik dnů se mi podařilo bez problémů usnout. Jenže to jsem nevěděla, co mě další den potká....
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...