10.výlet za Kali

279 14 0
                                    

Natasha

Ve čtyři hodiny ráno jsem já i El byly připraveny odejít pryč z domu mých rodičů.Neskutečně jsem na ně naštvaná.Celou tu dobu mi jen lhali.Vyskočila jsem z okna a El mě následovala.Šly bychom dveřmi ale byly zamknuté.Ulice byli prázdné.Samozřejmě,jaký magor by se potloukal takhle brzo po ulicích.Konečně jsme se dostali na autobusovou zastávku.,,Další autobus tu bude za chvilku."Oznámí a posadím se vedle Eleven na lavičku.,,Zlobíš se na mě?"Zeptám se opatrně. El zavrtí hlavou.,,Vrací se ti vzpomínky?"El přikývne.,,Neboj se El. Jsme v tom teď spolu.Víš,že tě moc dobře chápu."Prohlásím a obejmu ji.,,A taky ti chybí Mike."Na to El ani nemusela odpovídat.Bylo to jasné.,,Tobě chybí Will.Mrzí tě ,že jsi mu neřekla,že ho máš ráda."V tomhle měla El naprostou pravdu.Mé mlčení ji v tom ještě víc utvrdilo.,,Je to složité."Přiznám. El pozvedne obočí.,,Složité? V čem,oba se máte rádi."Řekne jako by nechápala příčinu mých obav.Já si povzdechnu.Než jsem stačila odpovědět , přijel autobus.Nastoupily jsme dovnitř.Autobus byl téměř prázdny.,,Neodpověděla jsi."Upozorní mě.,,Nepochopila by jsi to.Já sama to nechápu."Povzdechnu si pak pokračuji.,,Kdykoliv jsem s ním cítím se jinak.Jako dobře jinak.Já se tak nikdy necítila a  bojím se.Dohání mě to k šílenství."Založím si obličej do dlaní. El mě poplácá po zádech.Jako kdyby chtěla říct Chápu tě. .,,Necheš mi něco říct o tvé sestře?"Zeptám se přeruším tak chvilku ticha.,,Dokáže dělat iluze. Podařilo se jí utéct z laboratoře dřív než mě.Našla jsem ji když jsem se jednou hrozně pohádala s Hopperem. Ona se však mstila ,těm co měli s laboratoří v Hawkins cokoliv společného."El se zarazí.,,Neboj bude to dobrý."Řeknu a obejmu ji.Po cestě už žádná z nás nepromluvila.Hlavně ,protože El usla.,,El vstávej.Musíme vystoupit."El se zavrtí na svém sedadle a otevře oči.Autobus konečně zastavil na naší zastávce a mi vystoupily.,, Jsi si jistá,že si tu cestu pamatuješ?"Ujišťuji se.,,Neboj,tu cestu znám nazpaměť."Uklidní mě.Mezitím jsme si proráželi cestu mezi lidmi spěchajícími do práce. Šly jsme temnými uličkami,které vypadali,že by potřebovali vlastní dávku tetanu.,,Tamhle to je."Vešli jsme dovnitř.Nikdo nikde.,,Kali!?"Nikdo se však neozval.,,Tak jsi se vrátila.A  koho to máš sebou?"Odkud se tu vzala.,,Já a moje kamarádka potřebujeme pomoc."Prohlásí El. Kali pozvedne obočí.Ukážu ji moji levou ruku plnou ohně.,,Jsem další experiment."Přiznám. Kali si mě prohlédne.,,Pojďte."Obě jsme ji následovali.,,Koukejte kdo se vrátil!A přivedla si novou kamarádku."Prohlásí nějaký chlapec.,,A tahle dokonce ovládá oheň,no teda."Mávnu rukou a oheň zmizí.,,Jak se jmenuješ?"Zeptá se mě Kali.,,Natasha."Vyhrnu si rukáv a ukážu mé tetování. Kali se na něj podívá.,,Tohle je Axel,Mick,Dottie a Funshine."Představí je. Kali se posadí na gauč.Já si sednu vedle El do křesla.,,S čím potřebuješ pomoc,Jane?",,Nat hledá svoje rodiče."Odpoví El prostě.,,Napadlo mě ,že když toho tolik víš o Brenrovi,takže by jsi mohla vědět kde jsou."El pokrčí rameny.,,Takže tebe taky unesl,co?"Kali se ušklíbne.Já přikývnu.,,Unesl a pak dal nějakému svému kolegovi aby na mě mohli dělat pokusy."Přiznám.,,Máš štěstí Natasho."Zvednu hlavu. Kali se na mě usmála.,,Zítra se vypravíme za doktorkou McClainovou.TA ti na to odpoví.Pracovala totiž pro Brennera."Já se usměji.,,Děkuju."Kali se zvedne a chystá se k odchodu.,,Nemusíš děkovat.My vyděděnci si musíme pomáhat."A s tím odešla.,,Ty tvoje blond vlasy jsou strašně světlý,pálí mě z nich oči."Prohlásí Dottie. Já si poposednu v křesle.,,Nechceš je trochu ztmavit?Mám tu fialovou barvu."Nabídne mi.Zamyslím se.Rodiče mi nikdy nedovolili obarvit si vlasy.,,Dobře ,ale jen konečky."Dottie přikývne.Chytí mě za ruku a táhne mě někam pryč.Posadí mě do křesla začne mi barvit vlasy.,,No a hned je to lepší."Řekne obdivně když už byly moje vlasy hotové.,,Děkuju."Dottie mávne rukou.,,Mé potěšení."Já se usměju a vydám se zpátky k El.,,Tak co?"Zeptám se.,,Drsný."Prohlásí s úsměvem.,,Vypadáš líp."Kali stála opřená o futra.,,Můžete si jít lehnout ke mě."El se zvedne a já ji následuji.Obě jsme si šly lehnout,po tom všem jsme byly dost unavené.,,Dobrou Nat.",,Dobrou El."Lehla jsem si a téměř okamžitě jsem upadla do říše snů.

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat