69. zvláštní návštěvníci

62 4 2
                                    

Natasha

Probudilo mě hlasité bouchání na dveře. Ospale si protřu oči.,, Co se děje?" Zeptám se nechápavě. Všimnu si, že Will se mnou v pokoji není.,, Okamžitě vstávej, Natasho. Máme návštěvu, hodně důležitou." Zvednu se z postele a jdu se převlíknout. Rychle seběhnu schody.,, Doufám, že je to důležitý, jinak přísahám, že ti jednu.." Zarazím se když si všimnu dvou mužů, kteří sedí spolu s mými přáteli v kuchyni.,, Slečna Jonesová, posaďte se prosím." Poprosí mě jeden z mužů. Já se tedy posadím na židli vedle Willa.,, Promiňte, my se známe?" Zeptám se zmateně.,, Osobně ne, ale pracoval jsem s vaším otcem a strýcem." Vysvětlí mi jeden z mužů. Druhý vypadal mladší, tak 18. Zarazím se.,, S mým strýcem? Já mám strýce?" Zeptám se nechápavě. Starší muž přikývne.,, Nech mě abych se představil. Jmenuji se Arthur Richards a tohle je můj syn Klaus." Klaus se na mě usměje. Nakrčím obočí, tohle je trochu moc.,, Hele je sice fajn, že jste znal mého otce, ale co vlastně chcete?" Zeptám se.,, Poslal nás tvůj strýc." Začne vysvětlovat Arthur.,, Tvůj strýc nás sem poslal abychom ti od něj předali zprávu." Přidá se Klaus.,, Nikdy mi nikdo neřekl, že mám strýce." Poznamenám nechápavě. Cítím jak Will stiskne mou ruku.,, Je spousta věcí, které ještě nevíš, protože ti je nikdo neřekl." Řekl Arthur.,, Jak vám můžu věřit? Co když je celé tohle jen podvod od mé matky?" Nevěřícně si oba muže prohlédnu.,, Čekal jsem, že to řekneš. Nic méně se můžeš zeptat slečny Maximoff." Arthur kývne na Vanyu. Vanya se na mě vážně koukne.,, Nelžou ti Natasho, já už jsem tvého strýce jednou potkala. Tedy tehdy jsem nevěděla, že je to tvůj strýc. Tehdy jsem si myslela, že je to jen detektiv vyšetřující Hollandův případ." Pozvednu obočí.,, Co myslíš tím " Holandův případ"?" Zeptám se nechápavě. Vanya si povzdechne.,, Jak víš tak jsem vědkyně." Opatrně přikývnu.,, Měla jsem pracovat pro Hollanda. Nejdříve jsem z toho byla nadšená, vyšla jsem z Univerzity a tahle práce měla být skvělým začátkem mé kariéry. Jenže jsem pak zjistila co Holland doopravdy dělá a práci jsem odmítla. Nevěděla jsem komu to můžu říct. Ale naštěstí jsem narazila na Arthura. Představil se mi a taky mi řekl, že je detektiv. Když jsem se mu svěřila s tím vším co Holland dělá, slíbil mi, že to vyřeší.",, A to jsme taky s tvým otcem a strýcem udělali. Jenže když jsme dorazili do oné laboratoře všechno bylo pryč." Přeruší ji Arthur.,, Jestli chceš vědět víc můžeš zítra přijít za tvým strýcem, moc rád by tě viděl." Překvapeně se kouknu na Klause.,, On je tady?" Zeptám se. Klaus přikývne.,, Chci ho vidět." Vstanu od stolu. Will mě chytí za ruku. Klaus se na mě usměje.,, Neboj se Natasho, tvůj strýc tě bude očekávat zítra odpoledne. Vanya tě za ním zavede, že ano?" Klaus se obrátí na Vanyu, která jen přikývne. Klaus i Arthur se zvednou,, Naše práce je tedy u konce uvidíme se zítra, slečno Jonesová." A s tím odešli.,, Natasho, já vím, že je to pro tebe určitě těžké na pochopení, ale...",, Žádné ale, konečně je tu někdo mi může vysvětlit co se sakra stalo s mým otcem a já si tuhle šanci nenechám ujít." Přeruším Vanyu. Ta si povzdechne. Prohlédnu si mé přátele.,, Nemusíte jít se mnou. Nikoho nenutím.",, Ani nápad. Jestli se něco zvrtne budeš nás potřebovat, Nat." Osloví mě Nef. El přikývne.,, Budeme ti krýt, záda." Řekne Mike s úsměvem.,, moc dobře víš, že bych tě nenechal jít samotnou." Will mě chytí za ruku a já se usměji.,, Díky lidi.",, Takže je to domluvené, zítra odpoledne, vyrážíme za tvým strýcem." Prohlásí Vanya. Bohužel jsem tehdy nebyla připravená na to co mi můj strýc řekne...

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat