40. Willův příběh

156 12 0
                                    

Natasha

Probudila jsem u sebe na posteli.Napůl jsem očekávala,že vedle mě bude Will.Opatrně jsem se zvedla z postele.,,Můžou být v nebezpečí!Musíme to někomu říct!"To byla Max.,,Nejdřív musíme zjistit co se to s nimi děje."Ten hlasem jsem poznala jako Dustina.,,Ale jak?"Mike zněl docela zoufale.,,Možná se můžu zkusit zeptat Nef,kamarádky Nat.Ona je totiž jako my dvě.Třeba bude vědět co je to s nimi."Navrhla El.Slyšela jsem otevírání dveří.Will se musel už taky vzbudit.Tak jsem se rozhodla přidat se.,,Co se děje?"Zeptám se a rozhlédnu se po místnosti.,,Jsi v pohodě Nat?"Zeptal se mě Mike.,,Jo."Otočila jsem se na Willa.Chvilku jsme na sebe jen koukali a ignorovali okolní svět.Max si toho všimla a radši mě chytila za ruku a odvedla vedle sebe na gauč.,,Nemáš ponětí co se vám s Willem stalo?"Zeptal se mě Mike.Já se zamyslela.,,Bylo to jen tak z ničeho nic.Bolelo to jako by mnou projela elektřina.A věřte mi, tohle už se mi stalo, hodněkrát."Prohlásím.,,Ale proč se to stalo?"Zamyslel se Dustin.Všimla jsem si že už na sobě nemám svatební šaty.Max mě z nich asi musela převéknout.,,Je to hodně zvláštní."Na chvilku se nad tím zase zamyslím.A pak mi něco dojde.,,Když jsem naposledy viděla Hollanda, říkal ,že tady má špeha a ten mu všechno vyslepičil.",,Takže si myslíš, že za to může Holland?"Zeptal se mě Will.Zavrtím hlavou.,,Holland je mrtvej,ale vypadá to,že ho někdo nahradil a dál posílá toho špeha aby mu podával informace."Prohlásím.,,Dobře, takže už skoro víme kdo za to může, ale otázkou je,jak?"Prohlásí Max.Opět se zamyslím.,,Když jsem byla v laboratoři měla jsem v sobě implantovanej čip, který mi dával elektrošoky,třeba je to teď něco podobného."Navrhnu.,,To dává smysl."Uzná Lucas.,,Pojď ke mě Wille."Pobídnu ho. Will si přede mě stoupne.,,Ukaž mi levou ruku."Will mě poslechl.Zavřela jsem oči a soustředila se.,,Au!"Will se na mě ublíženě koukl,čip byl ale naštěstí venku.,,Max,prosím obvaž mu to."Max přikývla a šla najít obvaz.Sebrala jsem onen čip ze země.Spálila jsem ho na popel.,,Tak jeden máme.El, byla by jsi tak hodná a zbavila mě toho mého?"El přikývla a já jí podala mojí levou ruku.Bolestně vyjeknu, když z mé ruky vypadl čip. El ho rozdrtila pomocí telekineze.Max hned spěchala a taky mi obvázala ruku.,,Hele Natasho, kde jsi získala ty nový schopnosti?"Zeptal se mě Dustin.,,To Holland. Chtěl zkusit, jestli dokáže přenést schopnosti z jednoho člověka na druhého. Ukázalo se že jeho pokus byl úspěšný."Pokrčím rameny.,,El mluvila o nějaké Nef, kdo je to?"Zajímal se Lucas.,,Nefera Kristen Rodriguez alias experiment číslo 004 je má kamarádka, kterou jsem potkala, když jsem žila s Kali .Žila v nedalekém Orsonu a dokáže ovládat elektřinu."Vysvětlím.,,Zní hustě."Poznamená Dustin.,,A kde vlastně je?"Zeptal se Lucas.,,Ravenswood.Žily jsme tam spolu dokud tam nepřijela El a Steve a nedovezli mě zpět sem."Odpovím klidně.,,Natasho, můžu s tebou mluvit?"Zeptal se mě Will opatrně.,,Jo jasně."Odpovím nezaujatě.Max se na mě koukne jako by se chtěla ujistit, že to zvládnu. Pousměji se na ni a následuju Willa do mého pokoje.,,Co mi chceš?"Zeptám se otráveně.Will si nervózně povzdechl.,,Nat, když jsi tehdy viděla mě a Miu...",,Takže se mi chceš omluvit?Za co?Za to ,že jsem tě viděla?Myslíš, že ti to spolknu?Nejsem blbá Wille."Přeruším ho.,,Ne o to mi nejde! Neviděla jsi to celé!Kdyby jsi to viděla celé,věděla by jsi, že jsem ji hned odstrčil a řekl jí, že miluju jen tebe a nikoho jiného!"To mě šokovalo.,,Cože?"Vyjeknu překvapeně.,,Slyšela jsi dobře!Miluju jen tebe, takže se s tím smiř!"Byla jsem naprosto v šoku, protože jsem moc dobře věděla,že Will mluví pravdu,Will je totiž naprosto mizerný lhář.,,Když už mluvíme pravdu, něco ti musím říct.",,Prosím,že jsi si v Ravenswoodu nenašla někoho jiného."Will zněl zoufale.,,Ne tak docela."Začnu.,,Jeden můj kamarád mě políbil,ale nemusíš se bát.Nelíbí se mi."Will si oddechl.,,To jsem rád."Chvilku jsme mlčeli.,,Můžu?"Zeptal se a koukl směrem na moje rty.,,Ty nejen můžeš,ty musíš."Odpovím se smíchem a políbím Willa.A musím říct,že to byl ten nejlepší polibek na celém světě.Na chvilku jsme se odtrli ale jen na chvilku.,,Chyběla jsi mi."Pousmála jsem se do polibku.,,Ty mě víc."Najednou někdo otevřel dveře o,které jsem byla celou dobu opřená.To způsobilo,že jsem spadla na zem,Will spadl na mě.,,Jako bych to neříkal, na chvilku jsou sami a zase se líbají."Prohlásil Dustin pobaveně.,,Co se děje?"Will se zvedl ze mě a pomohl mi vstát.,,Nat už nejspíš víme kdo je ten Hollandův špeh."Řekla Max opatrně.,,Skvěle,kdo je to?"Zeptám se.,,Mia."Odpověděl Mike.Vařil se ve mě vztek.Ta mrcha.Ve vzteku jsem rozbila skleničku, která byla na nedalekém stole.,,To jsem si mohla myslet.Najdu tu mrchu a pak bude litovat dne kdy se připletla do mého života."Prohlásím naštavaně.Bohužel jsem nevěděla,že tímhle jsem jí jen hrála do karet...

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat