23. nemocnice

156 14 1
                                    

Natasha

Probudila jsem se a zalapala po dechu.Ležela jsem na posteli v nějaké bílé místnosti.Ulevilo se mi ,když mi došlo ,že nejsem v Upside down.Vedle mě ležela El.,,El?"Zašeptám a opatrně s ní zatřesu.Okamžitě se probudila a objala mě.,,Moc jsem se o tebe bála." Řekla vážně.,, El,kde jsme?" Byla jsem zmatená. El se tedy pustila do vysvětlování:,,Začala jsem se o tebe bát,když jsi se nevracela. A tak jsem tě šla hledat.Nikde nikdo nebyl,což mi přišlo zvláštní.Jenže pak jsem narazila na Hoppera,tvého bratra a Willovu mámu.Ptali se kde jsi,tak jsem řekla,že tě Holland nejspíš použil jako návnadu pro Bena.Otevřela jsem portál a oni tě šli hledat.Pak se vrátili a ty jsi byla v bezvědomí.Zavřela jsem bránu do Upside down.To je vše."To co mi El řekla mě uklidnilo.,,Kde jsou ostatní?"Zeptám se.,,Čekali než se probudíš."Najednou někdo vešel dovnitř.Byla to paní Byersová. Hned jak postřehla, že jsem vzhůru objala.,,Ještě,že jsi v pořádku.Moc jsme se o tebe báli.Ležela jsi tam a my mysleli na nejhorší."Já se bolestně usmála.,,Mia,jak je na tom?"Zeptám se.,,Už je v pořádku.Nemusíš se bát."Spadl mi kámen ze srdce.Vstala jsem z postele. El i paní Byersová se na mě překvapeně koukaly.,,Natasho, zlatíčko,měla by jsi odpočívat."Zavrtím hlavou.,,Všechno je to moje chyba a já se musím ujistit,že jsem vše dala do pořádku."Vyšla jsem ven z pokoje na chodbu.Došlo mi,že jsem v nemocnici.Nesnáším nemocnice.Připomínají mi laboratoř.Laboratoř a Bena.Bože můj,Ben!,,Nat!Kam to jdeš?"Otočila jsem se na Mika.Po tvářích mi stekla slza.Já ho zabila.Jsem stvůra.Okamžitě jsem Mika objala.On to zjevně nečekal a byl dost překvapený,přesto mě však taky objal.,,Nat co se stalo?Proč brečíš?"Setřela jsem si slzu.,,Jsem nestvůra.Já jsem někoho zabila, Miku.Nejsem nic jiného než obyčejná vražedkyně a nestvůra."Mike byl šokovaný.Nejspíš ho nikdy ani nenapadlo,že bych někoho zabila.,,Nat."Prohlásil měkce.,,,Miku,měl by jsi mě pustit.Musím jít pryč."Chystala jsem se odejít ale Mike mě chytl za ruku.,,Uklidni se,ty nejsi nestvůra,ano?"Já se kousla do rtu.Kéž by měl Mike pravdu.,,Pojď ,sedni si a všechno mi vysvětlíš."Já a Mike jsme se posadili na lavičku.Já se tedy dala do vysvětlování o tom všem co se stalo v Upside down.,,Jak to mám vysvětlit ostatním?Co by na to řekl Will?Určitě si bude myslet, že jsem nestvůra a ani bych mu to neměla za zlé,protože to je to co jsem."Frustrovaně si projedu vlasy rukou.Mike mi dá ruku na rameno.,,Uklidni se Nat. Tohle si Will nikdy myslet nebude.A nejsi nestvůra,kdyby jsi ho nezabila ty,zabil by on nás.Vím,že tě to bolí ale přestane to,slibuju."Mike se na mě usmál.Aniž bych si to uvědomila,taky jsem se usmála.,,Díky Miku.Jsi ten nejlepší kamarád."Znovu jsem ho objala.,,Musím najít Willa."A přesně to jsem taky šla udělat.Když se ho našla unaveně si opíral hlavu o Jonathanovo rameno.Jonathan si mě všiml jako první a usmál se na mě.,,Wille."Will okamžitě vystřelil ze svého místa a drtil mě v objetí.,,Bál jsem se o tebe."Prohlásil a pustil mě.,,Wille,musím ti něco říct.A není to pro mě jednoduché."Will se na mě zděšeně koukl.,,Radši si sedni."Doporučím mu.Will si sedne zpátky vedle Jonathana.Ten se tvářil docela překvapeně.,,Tasho,ty mě děsíš."Povzdechnu si.To děsivé teprve přijde.,,Řekla ti El něco o tom co se stalo v laboratoři?"Zeptám se nervózně.,,Jo,řekla nám všechno co věděla.Proč se ptáš?"Kousnu se do rtu.Jak mu to mám říct?,,Tasho,co se děje?",,Holland mě použil jako návnadu pro Bena a pak zmizel.Já a Ben  jsme zůstali v Upside down a.."V ten moment jsem se zarazila a nebyla schopná pokračovat.,,Tasho,víš ,že mi můžeš říct všechno.",,Já zabila Bena."Oba se na mě překvapeně podívají.,,Tashi."Will mě objal.Byla jsem překvapená.,,Tobě to nevadí?Nemyslíš ,že jsem nestvůra?"On jen šokovaně zavrtěl hlavou.,,Nat, tohle bych si o tobě nikdy nemyslel. Miluju tě."Nadšeně jsem ho objala.Tak moc jsem se bála ,že mě budu považovat za nestvůru.,,Tady jste!Právě jsme vás hledaly. Natasho, pojď musíme tě odvést domů."Prohlásila paní Byersová. Celou cestu v autě jsem mlčela.,,Děkuji za svezení, paní Byersová!"Naposledy jim zamávám a vejdu dovnitř.Na stole byla krabice s pizzou a lísteček.

Omlouvám se, že tu pro tebe nemůžu být,ale musím zůstat v práci přes noc.

avec amour, Simon

Musela jsem si usmát. Můj bratr je prostě třída. Vzala jsem si pizzu a šla si ji sníst k sobě do pokoje. Zítřek určitě bude lepší...

Sup' guys, konečně po třech dnech nová kapitola.Jsem moc ráda ,že se vám příběh líbí.Zítra večer se můžete těšit na další.

xoxo loverka23

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat