Natasha
Opatrně otevřu oči. Kde to jsem? Will! Kde je Will? Rychle sebou trhnu a všimnu si, že seděl hned vedle mě.,, Natasho.",, Wille." Pevně ho obejmu.,, Nikdy tě nepustím." Slíbí mi. Otočím se a spatřím Hoppera s paní Byersovou jak stojí ve dveřích a pozorují nás.,, Hoppere." Opatrně pustím Willa běžím ho obejmout.,, Moc mě to mrzí, všechno je moje chyba." Slzy mi stékají po tvářích.,, Je to v pořádku." Ujistí mě. Když mě Hopper pustí pořádně se rozhlédnu po místnosti a k mému překvapení spatřím mého bratra.,, Simone!" Než se naděju už mě drtí v objetí.,, CO tu děláš?" Zeptám se ho překvapeně.,, To Nickolas, řekl mi všechno o tom co ti matka dělala a tak jsem tě přijel zachránit." Odpoví mi nadšeně.,, Moc milé rodinné shledání, co?" Otočím se za hlasem mojí matky. Ani jsem si nestihla všimnou, že se Will přesunul vedle mě.,, Nemusíš se bát Natasho, tobě už nijak ubližovat nebudu." Kysele se ušklíbne na Hoppera.,, Jen si běž za tvým novým tátou. Třeba tě dokáže ochránit." Poznamená.,, Před čím?" Zeptám se vyděšeně.,, Co jsi udělala?" Zeptá se jí Katherine. Ona se jen ušklíbne. Najednou do místnosti vběhne Dustin.,, Lidi máme problém." El vběhne do místnosti.,, On je zpátky!",, Kdo El?" Zeptám se jí ačkoliv mám tušení.,, Papa.",, Ty mrcho." Řeknu naštvaně. Matka se usměje.,, Slíbila jsem, že tobě nic neudělám, o Eleven se nikdo nezmínil.",, Já tě zabiju." Slíbím jí.,, El, musíme pryč." Chytím ji za ruku.,, Počkej, jdu s vámi." Otočím se na Willa.,, Wille..",, Ne, jdu s tebou nezbavíš se mě. Kam jdeš ty, půjdu i já." Zarazí mě.,, Hele vy nikam utíkat nebudete." Přeruší nás Hopper.,, Vezmu vás obě a někam vás schovám." Než jsme stihli protestovat vběhl sem Mike.,, Už je skoro tady musíme zmizet." Oznámí nám.,, Hoppere, my víme kam se před ním schovat aby nás nenašel. Budeme tam nanejvýš pár dnů." Slíbím mu. Hopper se koukne na paní Byersovou.,, Mají málo času, musí hned pryč Hoppe. Nic se jim nestane." Ujistí ho paní Byersová.,, Fajn." Svolí. Já i El ho obejmeme.,, Honem, máme za domem kola." Pobídne nás Mike. Chytím Willa a táhnu ho sebou. El a Mike nás následují. Sebereme kola a odjedeme.,, Kam to vlastně jedeme?" Zeptá se Mike. El seděla na nosiči jeho kola a pevně se ho držela.,, Na autobusové nádraží, za chvíli pojede poslední bus do Pittsburku, tam najdeme Kali, je stejně jako my experiment a povedlo se jí utéct z laborky." Odpovím mu. Po chvilce jízdy jsme dojeli na nádraží kde jsme nechali naše kola. Naštěstí jsem nemuseli moc čekat a autobus brzo přijel.,, Lituješ toho?" Will se přestane koukat z okna a otočí se na mě.,, Zbláznila jsi se? Nikdy nebudu litovat rozhodnutí které mi umožnilo být s tebou." Oddechnu si.,, Myslíš si, že to někdy skončí?" Zeptám se ho po chvilce ticha.,, Co myslíš?" Nechápe.,, Tohle všechno, Holland, Upside down , Brenner. Myslíš, že to skončí a my budeme moci žít šťastně až do smrti?" Will mě chytí za ruku.,, Doufám v to." Usměju se na něj. Po zbytek cesty jsme už nepromluvili. Když autobus zastaví a my vystoupíme rozhodnu se zkontrolovat El.,, Jsi v pohodě?" Zeptám se jí.,, Asi ano." Odpoví mi nejistě.,, Víš, že mi můžeš cokoliv říct." Připomenu jí. Přikývne.,, No je to tu pěkný." Poznamená Mike. Přišlo mi, že zněl trochu nervózně.,, Koho to sem čerti nesou." Otočím se za hlasem Axela.,, A přivedli hosty." Všimne si Dottie.,, Něco se děje, co? Jinak by jste tady nebyli.",, Kali, Brenner je v Hawkins." Kali se na nás šokovaně koukne.,, Do prdele, můžete tu zůstat jak dlouho chcete.",, Neboj se nebudeme se tu moc zdržovat." Ujistím ji. Kali přikývne a odejde.,, Takže tohle jsou ti vaši borci." Poznamená Mick prohlížející si Mika a Willa.,, Vypadají neškodně." Řekne Dottie.,, Měli by být neškodní nebo to nedopadne s nimi dobře." Varuje je Funshine.,, Funshine, nestraš je. Víte kam máte jít." Ozve se hlas Kali. My čtyři se přesuneme na místo kde jsme s El přespávaly.,, Jsem ráda, že jsi tady Wille.",, Já jsem tu rád s tebou Tasho."
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...