Eleven
Probudila jsem s bolestí hlavy, jako bych se do ní uhodila. Rozhlédnu se po místnosti.,, Kde to jsem?" Zeptám se sama sebe. A pak mi to dojde, jsem v mém dětském pokoji v laboratoři. Ale jak jsem se sem dostala? Otevřou se dveře a dovnitř vejde muž oblečený v bílém obleku. Připadal mi povědomí. Natáhl přede mě ruku.,, No tak Eleven, papa na tebe čeká." Když se nepohnu chytí mě za ruku a táhne mě pryč.,, Kam to jdeme? " Zeptám se vyděšeně. Neodpoví mi. Odvedl mě do bílého pokoje.,, Sedni si." Poručí mi. Poslechnu ho.,, Papa za chvíli přijde." A s tím odejde. Rychle se zvednu, že židle a vyběhnu ven na chodbu. Byla prázdná jako vždy. Utíkala jsem. Neutekla jsem daleko, když jsem zahnula ta roh do někoho jsem vrazila.,, Eleven, co tady děláš?" Zvednu pohled a vyděšeně ucouvnu. Nade mnou stál Papa a díval se na mě se zklamáním. Pomohl mi vstát.,, Pojď Eleven." Odvedl mě zpátky. Posadím se na židli. Papa před mě postaví plechovku a připojí ke mě ten zvláštní přístroj.,, Do toho Eleven." Pobídne mě. Kouknu se na plechovku a pomocí mých schopností jí promáčknu.,, Výborně Eleven, výborně." Pochválí mě a plechovku odhodí. Papa se obrátí na muže co stál u dveří.,, Přiveďte ho." Řekne. Muž kývne a odejde. Za nedlouho se vrátí a vede sebou Mika. Je celý domlácený a z nosu mu teče krev. Posadí Mika na židli naproti mě.,, Do toho Eleven, nestyď se." Pobídne mě Papa. Přestanu se koukat na Mika a otočím se na něj.,, Ne!" Řeknu rozhodně. Papa pozvedne obočí.,, Ne? Ty chceš odporovat Eleven?" Zakřičí na mě. Cuknu sebou.,, El, prosím." Zašeptal Mike.,, Možná potřebuješ více motivace. Uděláme to tedy trochu jinak. Přiveďte i tu holku." Papa se obrátí na muže který stál u dveří. Muž odejde. Za chvíli se vrátí s domlácenou Natashou.,, Co jste jí udělali?" Vykřiknu. Muž položí Natashu do židle vedle Mika. Papa se rozesměje.,, To není důležité Eleven, důležité je to co si vybereš." Nechápavě pozvednu obočí.,, Co si vyberu?" Nechápu.,, Zero nebo Mike?" Zeptá se mě Papa.,, Cože?",, Vyber si, koho musíš zabít a koho necháš žít. No tak Eleven vyber si, Zero nebo Mike?" Moje srdce bije jako na poplach.,, Eleven." Kouknu se na Natashu. Na jejích zkrvavených tváří se zalesknou slzy.,, Já nemůžu." Zašeptám.,, Zero nebo Mika?" Zeptá se mě papa znovu.,, Já nechci! Nechte je být!" Křičím.,, Zero nebo Mike, vyber si jeden nebo druhý. Zero nebo Mike?",, Dost!" Vykřiknu. V ten moment se objevím zpět v té místnosti kde jsem omdlela.,, Takže se nic z toho nestalo?" Zeptám se sama sebe.,, Ne tak docela. Byl to jen test." Otočím se ke dveřím a spatřím jednoho z doktorů.,, A teď pojď, papa na vás čeká." A zatraceně.
Hello! Už jsem tady zase s další kapitolou, tentokrát s pohledu Eleven. V neděli můžete očekávat další tentokrát z pohledu Willa.
xoxo loverka 23
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...