Natasha
,, Natasho, jsi si jistá, že jsi v pořádku?" Zeptá se mě Steve, který řídil. Přikývnu.,, Jsem v pořádku. Nemusíš se o mě bát." Ujistím ho a opřu se o chladné okénko. Dnes ráno jsme se rozdělili. Steve vezl mě, Katherine, Willa, Mika a El. Vanya vezla Nancy, Lucase, Dustina, Max a paní Byersovou. Vanya totiž trvala na tom, že musíme jet sami, prý abychom Voida zmátli. Také trvala na tom abychom jeli dvěma různými trasy. Náš cíl byl však stejný, dostat se za Jonathanem do nemocnice. Abych vysvětlila, proč je Jonathan vůbec v nemocnici, Nancy nám to včera vysvětlila. Jonathana a Nancy napadl Void, Jonathan to schytal nejvíc a skončil v nemocnici. Podle toho co nám Nancy převyprávěla, Void je napadl a řekl aby mi předali vzkaz. Vzkázal mi, že jestli nechce aby ublížil mým kamarádům, tak za ním prý mám přijít. Z myšlenek mě vyruší hlas mé starší sestry.,, Natasho, jsi si jistá? Víš, že před námi nemusíš nic skrývat." Povzdechnu si.,, Mám strach." Přiznám.,, To je normální Natasho." Ujistí mě má sestra.,, Nebojím se o sebe, pro mě za mě ať mi klidně ublíží, ale nechci aby se něco stalo vám. Už tak dost riskujeme tím, že jedete se mnou.",, Nemluv takhle Nat." Řekne Will.,, Will má pravdu, neboj se Natasho, bude to v pořádku." Snaží se mě uklidnit Mike. Nedokázala jsem se ubránit úsměvu. Will mě chytil za ruku.,, Neboj se, jsem tu s tebou." To mě uklidnilo. Po dalších pár minutách jsme konečně dorazili k nemocnici.,, Myslíte že tu už jsou ostatní?" Zeptá se Mike. Zatímco Katherine šla na recepci aby se zeptala na jakém pokoji je Jonathan.,, Něco je tady špatně." Řekne El. V duchu jsem s ní souhlasila.,, Co tím myslíš?" Nechápe Steve. Odpovědí mu byl hlasitý křik. Já a El se na sebe koukneme.,, Nancy!" Obě se rozeběhneme za křikem. Ten nás dovedl do nemocničního pokoje, v tom pokoji stála odporná nestvůra, která se lehce podobala člověku ale když se na nás otočila ukázalo se, že nemá nos ani oči, jen ústa s řadou ostrých zubů. Nestvůra stála nad Nancy, která byla zahnána do rohu a koukala se na mě a El.,, Nech ji být, přišla jsi sem přece pro mě ne?" Nestvůra zařvala. Nechal Nancy na pokoji a vyrazila ke mě.,, El pomoz Nancy, já se té stvůry zbavím." El se na mě koukla jako kdyby chtěla nesouhlasit ale nakonec přikývla.,, Tak si pro mě pojď." Nestvůra mě následovala prázdnou chodbou. Zahnala mě do kouta, já ale měla plán. Zaútočila jsem proti té nestvůře ohněm, bezvýsledně, nestvůru jako kdyby ten oheň jen posílil.,, Ten parchant." Zamumlám. V mé nepozornosti, mě nestvůra dost ošklivě podrápala. Zasyčela jsem bolestí a uhla na stranu. Musím přijít na to jak tu nestvůru zabít. A pak mi to došlo, oheň ho zabít nedokáže, ale třeba by ji mohla zabít elektřina. Z mých rukou vyšli záblesky elektřiny a trefili nestvůry přímo do hrudi. Nestvůra zavřískala bolestí. Po chvilce to na ní bylo už moc a nestvůra spadla s bolestí k zemi.,, To je za mé přátele ty šmejde." Pomocí telekineze mu utrhnu hlavu. Nestvůra se přestala hýbat. Za mnou jsem uslyšela potlesk. Otočila jsem se, stál tam Void a usmíval se na mě.,, Podcenil jsem tě Tashi. To se už příště nestane." Zvednu ho do vzduchu.,, Co jsi udělal s Hopperem?" Void se přidušeně zasměje.,, Budeš ho muset najít sama Tashi, já ti nepomůžu." S ním praštím o zeď.,, Řekni mi jedinej dobrej důvod, proč bych tě neměla zabít?" Void se usmál.,, Protože, když mě zabiješ, tak nezjistíš, kde je Hopper." Ač jsem to nerada přiznávala ten šmejd má pravdu.,, Fajn, co mám udělat aby jsi mi řekl, kde je?" Zeptám se ho.,, To teprve zjistíš má drahá Natasho, ale poradím ti, měla by jsi začít u sebe doma." A s tím zmizel.,, Natasho!" Otočím se a spatřím tak Eleven běžící ke mě.,, Ublížilo ti to!" Úplně jsem na tu ránu zapomněla.,, Nech to být. Musíme se vrátit domů. Void, řekl, že tam je něco co pomůže najít Hoppera." El chtěla něco namítnout, ale já ji přerušila.,, To zranění počká. Musíme najít Hoppera." Škoda, že jsem nevěděla, že hledání Hoppera bude složitější než jsem si myslela...
ČTEŠ
Zero
Fiksi PenggemarNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...