Natasha
Probudil mě Simon,že už musíme vyrazit.Převlíkla jsem se.Simonovi věci jsme pak narvali k němu do auta.Cesta byla docela dlouhá.Nemohla jsem se dočkat až zase uvidím mé přátele ,hlavně Willa. El se taky těšila.Něco mi ale říkalo ,že jakmile se vrátím do Hawkins ,tak mě zase začne sledovat nějaký člověk od profesora Holllanda. A vůbec se mi to nelíbilo.Musím se ale soustředit na to pozitivní.Uvidím své přátele.Simonovo rádio hrálo nějaký alternativní rock.Po několika hodinách cesty jsme se konečně ocitli před mým starým domem.,,Pěknej barák."Pochválí si Simon.Usměji se na něj.Začali jsme vynášet krabice z auta. El si pak půjčila moji vysílačku aby mohla zavolat Mikovi.,,Máme se u něj zastavit.Čekají tam na nás."Oznámí El.,,Počkej zeptám se Simona."Zvednu se a jdu najít mého bratra.,,Simone?",,Hmm?"Řekne. ,,Můžu jít ven za kamarády?"Zeptám se.,,Dobře ale vrátíš se před západem slunce."Upozorní mě.,,Díky."Zamávám mu a jdu pro El.,,Můžeš jet na mém kole,já pojedu na bruslích.Teda dlouho jsem na nich nejela ale snad si to ještě pamatuju."Prohlásím a nazuji si brusle na nohy.Já i El vyjedeme ven z garáže směr Mikův dům.,,Pane jo,ještě pořád mi to jde!"Prohlásím nadšeně.El se na mě otočila.,,Jednou tě to taky naučím."Slíbím jí.Zastavily jsme před Mikovým domem.Sundala jsem si brusle a obula si tenisky. El zaklepe na dveře.Ty se následně otevřou a stojí v nich paní Wheelerová.,,Ach to jste vy holky.Pojďte dovnitř.Mike je ve sklepě."Obě se na paní Wheelerovou usmějeme a seběhneme schody do sklepa.Jako první si nás všimla Max.Než jsme se obě nadály už nás drtila v objetí.Jakmile nás pustila přiřítil se k nám Mike.Políbil se s El a pak se obrátil ke mě. Objal mě s takovou silou ,že mi málem rozmáčkl ,žebra.,,Díky,že jsi se oni postarala."Zašeptá.,,Nemusíš děkovat.El je jako má sestra."Mike mě pustil a dál se šel věnovat El. Popojde ke mě Will.,,Co jsi si to udělala s vlasama?"Zeptá se a chytne do ruky pramen mých fialovo blond vlasů.,,Tobě se nelíbí?"Zeptám se zklamaně.Will se začervená.,,Ne vypadají skvěle."Já se usměju. Obejmu ho.,,Moc jsi mi chyběl."Řeknu a políbím ho.,,Chvilku se nevidí a už se cucají."Prohlásí Lucas znechuceně.Já se od Willa odtáhnu.Pak se vydám obejmout Miu,Dustina a samozřejmě i Lucase.,,Michaele,je tu Hopper a Joyce.Chtějí s vámi mluvit."Mike tiše zaklel.Po schodech se už k nám blížila paní Byersová a Hopper. Jakmile nás spatřili paní Byersová nás objala.,,Měli jsme o vás takový strach.",,Omlouvám se.Nechtěla jsem aby jste se o mě báli."Omluvím se.Paní Byersová nás pustí.,,My dva si to musíme ještě vyřídit."Prohlásí Hopper směrem k El.,,Prosím netrestejte ji moc přísně.To já jsem jí přemluvila aby šla se mnou."Hopper se pousměje.El se s námi naposledy rozloučí a i s Hopperem odejde.,,Já už budu asi muset jít.Čeká na mě doma bratr."Vysvětlím.Už jsem byla na odchodu ,když na mě zavolal Will:,, Tasho, počkej!" Otočím se na něj.Pozvednu obočí.,,Nechtěla by jít se mnou v pátek do kina?"Vypadal tak roztomile.Nedokázala jsem schovat svůj úsměv.,,Moc ráda.Vyzvedni mě."PAní Byersová se na Willa hrdě usmála. Naposledy jsem ji zamávala. Zvedla jsem svoje brusle a nasedla na kolo. Když jsem dojela domů svítilo se v kuchyni. Schovala jsem si kolo a brusle do garáže. Jakmile jsem vešla dovnitř cítila jsem kouř. Přišla jsem do kuchyně.Simon máchal utěrkou nad sporákem.,,Konečně už jsi doma."Utrousil s úsměvem.,,No co si radši dát na večeři eggos?"Zeširoka se usměji.,,Jasně."Řeknu a posadím se ke stolu.,,Hele Simone?"Prohlásím s plnou pusou vaflí.Zvedne hlavu.,,Jsi fakt ten nejlepší brácha jakýho jsem mohla kdy přát."Simon se usměje.,,Moc jsi mi chyběla ma soeur.(má sestro)",,Ty umíš francouzsky?"Simon přikývne.,,A ty taky jen si musíš vzpomenout."Pokrčím rameny.,,Je ne parle pas français.(Já neumím mluvit francouzsky."Šokovaně se na něj podívám.,,Jako dítě na tebe máma mluvila francouzsky a táta anglicky."Pak jsem vzpomněla,že když na mě ještě dělali pokusy učili mě mluvit cizími jazyky.Kvůli nějakému testu či co.A hlavně mě učili francouzsky.Po večeři jsem pomohla Simonovi s nádobím.Pak jsem rovnou šla do sprchy a do svého pokoje. Je fajn být zase doma...
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...