Natasha
Od té doby co jsme porazili Voida uplynul měsíc a za pár dnů měla začít škola. Co se týče mě a El, starala se o nás Vanya. Ráda bych řekla, že se už z toho dostávám, jenže to není pravda. Já ani El jsme na tom nebyly nejlépe. Naši přátelé se nám snažili pomoc, ale moc to nezabíralo. A tak jsme s El došli k jednomu nápadu, který by nám možná mohl pomoc. Jenže naši přátelé naše nadšení moc nesdíleli.,, Absolutně ne." Prohlásil Mike rozhodně.,, Proč ne? Jsem si jistá, že když na pár dní zůstaneme s Nef, tak nám to trochu pomůže." Nechápu. Mike si povzdechne.,, Natasha má pravdu." Podpoří mě Eleven.,, Mluvili jste o tom s Vanyou?" Zeptá se Max.,, Ano, souhlasí." Odpovím.,, Pokud s tím souhlasí Vanya, tak s tím nemůžeme nic udělat." Max pokrčí rameny.,, Max má pravdu. Nemáme žádné právo rozhodovat jestli může jet nebo ne." Prohlásí Dustin.,, Potřebuju na vzduch." Will se zvedl a odešel. Povzdechnu si.,, Půjdu za ním." Zvednu se a jdu ho nají. Seděl na chodníku před domem.,, Co je to s tebou?" Zeptám se ho. Will se na mě otočil.,, Co je to se mnou? Nic, jsem naprosto v pořádku." Řekne a opět se ke mě otočí zády. Povzdechnu si a sednu si vedle něj.,, Já vím, že tě něco trápí Wille. Ostatním možná lhát můžeš, ale mě ne. Mám tě přečteného." Chvilku bylo ticho.,, Zůstala by jsi tam?" Zarazím se.,, Cože?" Nechápu.,, Kdyby jsi mohla, zůstala by jsi s Neferou?" Obejmu ho kolo ramen.,, Wille, tohle tě trápí? Nikdy bych tě neopustila, na to tě moc miluju." Will se na mě otočil, takže jsme si koukali do očí.,, Taky tě miluji." Přitáhnu si ho do polibku. Will položí své ruce okolo mého pasu, zatímco já ty své obmotám okolo jeho krku.,, Wille?" Oslovím ho když se od sebe odtáhneme.,,Hmm?",, Co kdyby jsi jel se mnou?" Navrhnu koukajíc se do těch jeho krásných zelenohnědých očí, které jsem si tak zamilovala. Will překvapeně pozvedne obočí.,, To myslíš vážně?" Pousměji se, je tak roztomilý.,, Samozřejmě, že ano. Bez tebe bych se cítila osaměle, krásnoočko." Will se trochu začervená.,, Miluju tě." Řekne s úsměvem.,, Já tebe taky." Řekne a přitáhnu si ho do polibku. A tak jsem se poprvé za celý měsíc cítila opravdu šťastná.
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...