1.Hawkins

972 31 1
                                    

Natasha

,,A Nat,pamatuj na to o čem jsme spolu mluvili."Upozorní mě máma z místa řidiče.,,Ano,tuhle školu nenechám shořet.Já vím už jste mi to s tátou opakovali asi stokrát.Tentokrát se nic nestane,slibuju."Odpovím a protočí oči. Melissa si v dětské sedačce vedle mě hrála s panenkou.U ní se ještě schopnosti moc neprojevují, takže nemáme ponětí co od ní čekat.,,Nat,máma má pravdu.Tohle je naše nová šance tak..",,Se mám snažit abych ji nezničila?"Dokončím za něj.,,Tak jsem to nemyslel.Chtěl jsem říct ,že by jsi si měla jen dávat pozor.Víme jak je to pro tebe těžké."Já si povzdychnu.,,Měj se zlato.A neboj pak tě zase vyzvednu.",,Fajn."Řeknu a vystoupím z auta.Porozhlédnu se po okolí.No zatím to nevypadá tak hrozně.Teď je mým cílem najít ředitelnu.Pro boha , to tahle škola musí být takové bludiště?Měla bych se asi někoho zeptat.A zrovna tamhle je nějaká parta.,,Ahoj,nerada vás otravuju ale jsem tady nová a hlavně absolutně ztracená.Mohl by mi prosím někdo ukázat kde tu máte ředitelnu?"Zeptám se.Jako první se z mého příchodu vzpamatuje kluk s uhlově černými vlasy.,,Jo jasně.Já jsem Mike,tohle je Dustin,Lucas a Will."Řekne a postupně ukáže na všechny chlapce.,,Díky,já se jmenuji Natasha."Představím se zas já.,,Teď už bychom měli jít,brzo bude zvonit."Promluví zase Mike a vede k ředitelně.,,Díky za doprovod,tady to už zvládnu."Usměji se na něj.,,Nemáš za co."Úsměv mi oplatí.Než stihne říct cokoliv jiného přeruší ho ředitel.,,A tady jste slečno Evansová,už jsme se báli ,že jste se tu ztratila.",,Málem ano,ale tady Mike mě zachránil."Věnuji mu poslední úsměv a vejdu do ředitelny.,,Tak slečno Evansová,všechno už máme hotovo.Teď budeš mít hodinu s paní učitelkou Davisovou."Řekne a kývne směrem k ženě ,která něco kopírovala na kopírce. Učitelka zvedla pohled od kopírky,podívala se na hodiny a pak na mě promluvila:,,Pojď už budeme muset jít."Zvednu se ze židle a následuji mou novou učitelku.Jakmile vejdeme do třídy učitelka zase začne mluvit.,,Žáci,tohle je vaše nová spolužačka,Natasha Evansová.Nechceš nám o sobě něco povědět?"A obrátí se na mě.,,Jako třeba odkud jsi?"Navrhne.,,Denver."Odpovím mírně otráveně.,,Dobře sedni si."Řekne a ukáže na místo u okna.Když si konečně sednu ,začne se svým nudným a nekonečným výkladem.Celou dobu jsem se snažila vnímat ale po minutě jsem to ztratila a začala se koukat z okna.Dívala bych se ještě dlouho,kdyby nezazvonil zvonek oznamující konec hodiny.Vyjdu ze třídy,směrem k mojí skříňce.,,Ahoj,ty jsi tu nová že?"Ozve se hlas za mnou.Otočím se a spatřím 3 holky.,,Jo jsem.Jmenuji se Natasha."Představím se.,,Já jsem Max.Tohle je Jane a Mia."Představí sebe a své kamarádky.,,V pátek pořádám přespávačku a napadlo nás,že jsi tu nová a nikoho tu moc neznáš.Takže nechceš přijít?"Zeptá se mě Max.,,Jo jasně."Přikývnu.,,To je super. Takže v pátek večer u mě." Řekne a podá mi papírek.,, Tady máš adresu. Tak se uvidíme v pátek." A s tím odejde.Než jsem se nadála byl konec poslední hodiny a já byla konečně svobodná.,,Nat,počkej!"Otočím se za hlasem ,který poznám okamžitě,Mike.,,Co je?"Zeptám se.,,Já a kluci jdeme do herny,nechceš jít taky?"Já se usměju.,,Jasně moc ráda.Jen počkej řeknu to mámě."Mike přikývne a já se vydám k autu.,,Mami nebude ti  vadit když půjdu teď s klukama do herny?Prosím."Zeptám se.,,Dobře ale brzo budeš doma,znáš pravidla."Odpoví máma s úsměvem.,,Díky,neboj příjdu brzo."Ujistím ji a vydám se zpět za Mikem a zbytkem kluků.,,Na co čekáme troubové?Jdeme."Zasměju se když  vidím jejich pohledy.Když jsem se dostali do herny jako první jsem hledala pac-mana, mou nejvíc oblíbenou videohru.,,Sledujte a učte se,pánové."Řeknu a začnu hrát.Pac-man byl pro mě vždycky jednoduchý,takže mi ani nedalo moc práce porazit Dustinovo nejvyšší skóre.,,Ty vol*.Jsi fakt dobrá."Uzná Lucas.,,Díky,když jsem ještě bydlela v Denveru,já a moji kamarádi jsme chodili do herny pořád."Zavzpomínám.,,V donkey kongu mě ale určitě neporazíš."Řekne Dustin odhodlaně.,,Výzva přijata."Odpovím .Donkey kong?Pfff, jednoduché jak facka.A měla jsem pravdu,  i v téhle hře jsem ho porazila.,,Nejsi ty náhodou robot?"Zeptá se mě Dustin překvapeně.Já se zasměji.,,Ne ,nejsem.Říkala jsem to,není hra ,ve které by jste mě porazili."Odpovím a pohodím vlasy.,,Zatraceně to už je tolik?Máma s tátou mě zabijou jestli se ještě chvíli zdržím.Bylo to s váma super ,ale budu muset.A Dustine neber si to zle,i tak jsi moc fajn kluk.Uvidíme se zítra ve škole."Rozloučím se.Ještě naposledy mrknu na Willa a odejdu z herny.,,Tak co jak bylo v herně?"Je první co slyším když vejdu domů.,,Dobrý,porazila jsem Dustinovo nejvyšší skóre. A hlad nemám."Řeknu a běžím k sobě do pokoje.Ze skříně si vyndám pyžamo a jdu se do koupelny osprchovat a vyčistit si zuby.Dnešek byl hodně vyčerpávající.

Whatsup guys!Začala jsem se teď dívat na Stranger Things a na tolik mě to zaujalo ,že o tom píšu FF.A tuhle první kapitolu bych ráda věnovala 

Clency15 ,která mě na ST navedla.

xoxo loverka23

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat