111. noční můry - Mike

13 1 0
                                    

Mike

Probudil jsem se v lese.,, Kde to jsem?" Zeptám se sám sebe.,, Je jedno kde teď jsi Miku." Ozve se nějaký hlas.,, Kdo to řekl? " Otočím za oním hlasem ale nikoho neuvidím.,, Měl by jsi začít utíkat." Řekne ten hlas. Uslyším nějaké zašustění z nedalekého křoví.,, Utíkej!" Rozhodl jsem se tentokrát hlas poslechnout. Neohlížel jsem se, jen jsem běžel. Za mnou jsem slyšel šepot. Nedostal jsem se moc daleko. Povedlo se mi zakopnout o kořen stromu. Uslyším smích.,, Jsi ubožák Miku." Zvednu pohled a uvidím Eleven, ale nevypadala úplně jako El tak jak ji znám. Něco na ní bylo jiného. Nepříjemně si mě prohlédne. Znechuceně se zašklebí.,, Hopper měl pravdu, nejsi pro mě dost dobrý." Pokusím se zvednout se ale něco mě stáhne zase k zemi. Všimnu si že mě stáhli nějaké kořeny.,,El!" Křiknu na ni ale ona jen zavrtí hlavou a odejde. Podaří se mi zbavit se těch kořenů. Běžím za ní. Když ji doženu chytím ji za rameno.,, Co se děje?" Zeptám se jí snažíc se skrýt můj strach. El se chladně zasměje a odstrčí mě.,, Chceš vědět co se děje?" Provokuje mě.,, Ano, prosím." Její úsměv se rozšíří, je jiný než jaký si ho pomatuju.,, Jednoduše jsem zjistila že mám na lepší než jsi ty. Nezasloužíš si mě." Jako by do mě bodla nůž. Moje nejhorší noční můra se stala realitou.,, Já, já." Zakoktám se. El se znovu zasměje.,, Jsi ubožák, Michaele a proto tě všichni opustí, úplně všichni." Hned jak to dořekne zmizí.,, El! Prosím neopouštěj mě, prosím!" Rozhlížím se všude po okolí ale nikdo nikde.,, Eleven prosím, vrať se, moc tě prosím. Nemůžu bez tebe být." Utíkám. Nejsem si jistý kam. Myslím jen na ni, na to kolikrát už jsem si myslel, že jsem ni ztratil. Nemůžu ji nechat odejít, nemůžu to vzdát bez boje.,, Eleven!" Stále žádná odpověď. Připadám si jako by mě moje mysl opouštěla. Asi začínám bláznit.,, Miluju tě Eleven! Miluju tě tak moc, prosím vrať se mi!" V ten moment se celý svět zatočí a já se probudím zpátky v té bílé místnosti.,, Co se to zatraceně stalo?" Zeptám se sám sebe. Ozve se uchechtnutí. Otočím se a spatřím nějakého může v plášti.,, Prošel jste testem. Ale moc dlouho si neodpočinete, čeká vás další." Další?

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat