27. Nana

136 12 3
                                    

Natasha

Dnes mi Kali řekla,že  vyjedeme až se západem slunce.Vysvětlila mi,že tohle bude lepší udělat za tmy.A taky řekla ,že někoho našla a ten někdo byl Nana. Hned jak to řekla tak se ve mě začal vařit vztek.Když jsem byla v laboratoři,Nana měla být něco jako moje matka.Bohužel, Nana nebyla zrovna mateřský typ.Byla příšerná,neustále na mě jen ječela.Cokoliv jsem udělala jí nebylo dost dobré.Pořád mi říkala ,že nejsem dost dobrá.Já se ale přesto snažila  udělat jí radost.Nikdy se mi to nepovedlo.Ta ježibaba byla neoblomná.Přesto mi něco v mé hlavě říkalo,že ji nebudu schopna zabít. Něco podobného mi jako dítěti neustále vyčítala.Říkala ,že jsem slabá ,protože nechci zabíjet.Vysmívala se mi tím do obličeje,protože moc dobře věděla,že se nemůžu a nebudu bránit.,,Nat, jsme tady."Upozorní mě Kali. Všichni jsme vystoupili z auta.Naštvaně jsem se koukla na bytové komplexy, v jednom z nich musí bydlet. Kali si mého pohledu všimla.,,Neboj se Natasho. Až s ní skončíme ,můžeš to tu spálit do základu."Prohlásila.Zamyslela jsem se.Co by tomu řekli mí přátelé?,,Jdeš malá?"Zeptal se mě Axel.Přikývnu a následuji je. Funshine vykopne dveře.,,Zůstaňte tady,já a Natasha  se o to postaráme."Řekne Kali. Ostatní přikývnou. Já a Kali se vydáme dovnitř bytu.Nikde nikdo.,,Rozdělíme se."Prohlásí Kali. Já ji poslechnu a vydám se prozkoumat kuchyň.Na jedné z poliček jsem našla něco co mě překvapilo.Bylo to fotka na ,které byla Nana a nějaká malá blonďatá holčička. Nana se usmívala a objímala holčičku okolo ramen.,,Kdo je tam?"Ten hlas bych poznala všude,Nana. Najednou se v kuchyni rozsvítilo světlo. Nana stála ve dveřích se zbraní v ruce.,,To je ale hezký večer co?Snad neruším jen jsme se za vámi přišli podívat."Nana byla vyděšená.,,Kali našla jsem ji."V rukou mi začne plát oheň.Jedním pohybem spálím zbraň,kterou Nana držela.,,Co jste zač?"Nana vypadala vyděšeně.,,Vy mě nepoznáváte?Kali ona mě nepoznává."Prohlásím rádoby smutně. Kali se opírala o futra a vše to pozorovala.,,Zero?"Nana zněla nejistě.,,Samozřejmě."Protočím oči.,,A víte vy ,proč tu vůbec jsem?"Nana zavrtí hlavou.,,Zničila jste Natashin život.A teď vám to vrátí. Tash,udělej co musíš."Pobídne mě Kali. Já na ni namířím oheň.,,Desire,prosím nedělej to.Vím ,že jsem udělala spoustu špatných věcí,ale já tě prosím buď lepší."Vztekem se mi rozšíří oči.,,To myslíte vážně?"Už už jsem se chystala ji spálit na popel,když v tom mě vyrušil hlásek malé holčičky:,,Maminko,co se děje?"Do kuchyně vešla malá blonďatá holčička,asi 5 let.Oheň mi okamžitě zmizel z ruky.Malé dítě zabíjet nebudu.,,Nic zlatíčko.Běž si zase lehnout,maminka za tebou hned přijde."Holčička se nedůvěřivě rozhlédla po kuchyni a vydala se k sobě do pokoje.,,VY máte dceru?"Zeptám se šokovaně. Nana opatrně přikývne.,,Hele Desire,já moc dobře vím,že jsem byla k tobě zlá,když jsi ještě byla v laboratoři...",,Zlá je slabé slovo,ale pokračuj."Přeruším ji.,,Ta věc je,že jsem se změnila. Nina mě změnila,Desire. Vím,že mi nedokážeš odpustit,ale stejně tě o to poprosím."Já jsem se zarazila.Tohle já nezvládnu,jestli je to všechno opravdu pravda,nedokážu zabít matku dítěte. Holland měl pravdu jsem slabá.,,Tash?"Kali si mě překvapeně prohlédla.,,Já to nedokážu."Podívám se na Kali. Ona si povzdechne.Než však stihla cokoliv říct, přerušili ji policejní sirény.,,Ta malá musela zavolat poldy. Tash,padej do auta já to vyřeším."Prohlásí Kali. Pozvednu obočí.,, Běž!" Radši jsem Kali poslechla.,, Co se děje malá?" Zeptal se Axel.,, Kompilace, poldové jsou na cestě. Musíme zmizet." Vysvětlím. Všichni jsme nasedli do auta, Kali se k nám po chvíli přidala. Celou cestu jsem mlčela.,, Tash, budeme si spolu muset promluvit." Toho jsem se bála. Kali mě odvedla na střechu.,, Zklamala jsi mě." Přizná. Sklopím hlavu.,, Promiň Kali.",, Neboj se malá, příště to určitě zvládneš. Věřím že mě nezklameš Natasho." A s tím Kali odešla. Já si povzdechnu.,, Já to nezvládnu.Tohle bude naprostá hrůza."A to jsem nevěděla,že to bude ještě horší než jsem si kdy představovala...

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat