7.vzpomínky a rodiče

400 24 3
                                    

Natasha

Probudila mě paní Byersová. Dala jsem si sprchu a převlékla se. Když jsem vešla do jídelny u stolu už seděl Will. Povzbudivě se na mě podíval.,, Jak se máš Tasho?",, Už je to lepší Wille. Hlava už mě moc nebolí. A vzpomínky se mi už začínají vracet." Přiznám.,, Začínám si vzpomínat na to co se stalo před tím než mě unesli.",, Neboj, Natasho. Určitě se ti ta paměť vrátí." Usměje se na mě paní Byersová a podá mi snídani. Dokázala jsme si vzpomenout téměř na vše. Pamatovala jsem si na své přátele,El,Max,Mike,Dustin,Lucas,Mia a samozřejmě i Will. Taky jsem si pamatovala Steva,Jonathana, Nancy a i na Hoppera, adoptivního otce El.,, Za chvíli sem přijde Hopper a Eleven."Oznámí nám paní Byersová.,,Chtějí ti pomoc s hledáním tvých rodičů."Jako na zavolanou se ozve zaklepání na dveře.Paní Byersová odejde otevřít. Hned jak uvidím El, běžím ji obejmout.,,Věděla jsem ,že si vzpomeneš."Usměje se na mě El.,,Už jsme si vzpomněla skoro na všechno,jen občas mám trochu okna."Přiznám.,,Ale jsem si jistá ,že se to brzo zlepší."El se na mě usměje.,,A co tu vlastně děláš?"Zeptám se s pozvednutým obočím.,,Dokážu zjistit kde jsou tvoji rodiče."Já si El překvapeně prohlédnu.,,To myslíš vážně?"El přikývne.,, Dokázala jsem tak najít i tebe."V ten moment jsem si vzpomněla na jednou vzpomínku.Byla jsem připoutaná na tu příšernou kovovou věc a pouštěli do mě elektřinu. A já uviděla před sebou El,která mi něco říkala.Myslela jsem, že se mi to všechno jen zdálo v záchvatu bolesti.,,Co k tomu potřebuješ?"Zajímám se.Udělám cokoliv abych zachránila své rodiče a sestru.Doufám ,že jsou v pořádku.Pořád jsem měla před očima tu děsivou představu ,kde mé rodiče a mou malou sestru mučí ten šílený profesor Holland. Ten chlap je prostě magor.Nechal vraždit malé děti jen kvůli nějakému stupidnímu experimentu.,,Pásku na oči."Fajn ta tu snad někde bude.Zavedla jsem El do Willova pokoje,kde jsem dočasně bydlela.,,Co to děláš?"Zeptá se Will opírajíc se o futra.,,Snažíme se najít její rodiče."Vysvětlí El,její hlas zněl jako kdyby tohle dělala denně.Will přikývne a posadí se na postel.Já mezitím najdu karmínově rudý šátek.Podám ho El,ta si ho ováže okolo očí.Chvilku se nic nedělo. El začala téct krev z nosu. Zmateně jsem se podívala na Willa.,,Neboj se ,tohle je u ní normální."Uklidní mě.Už jsem se  o ní začínala bát.Kdyby se jí něco stalo,když mi pomáhala kladla bych si to za vinnu. El si z ničeho nic sundá šátek.,,Děje se něco?"Optám se starostlivě. El zavrtí hlavou.,,Vím kde jsou tvoji rodiče.",,A kde jsou?Jsou naživu?Není s nimi,profesor Holland,že ne?"Chci se ujistit ,že jsou v  naprostém pořádku.,,Zpomal,nech ji vydechnout."Mírní mě Will.El se chystala něco říct,jenže ji přerušila Willova máma.,,Pojedu se Hopperem na něco podívat na stanici.Nikam nechoďte.Za chvilku jsme zpátky."A pak odešla.Něco však zaklepe na dveře.,,Si ze mě děláš srandu ne?"Zvednu se a jdu otevřít dveře.Byla tam celá parta.,,Pojďte dál. El zrovna zjistila ,kde jsou moji rodiče."Pobídnu je. A tak jsme se všichni nasáčkovali k Willovi do pokoje.,,Takže,El."Řeknu po chvilce ticha. El se už chystá něco,říct když ji zase něco vyruší.,,Půjdu otevřít."Will vstane a odejde z pokoje.,, Jsou zpátky v Denveru.Ve vašem starém domě.",,Jsou v pořádku?"To jediné mě zajímalo.,,Našly jste tvoje rodiče?"Zeptá se Mia. Byl tu s ní i zbytek party. El přikývne.,,Vydám se tam za nimi."Prohlásím.,,To nesmíš,Nat. Nemůžeš tam jít sama.Určitě je to past toho bláznivého doktora."Upozorní mě Mike.,,To je mi jedno.Musím je zachránit.Hned zítra se za nimi vydám."Řeknu pevný hlasem.,,Ani nápad,zase se ti něco stane."Will zavrtí hlavou.,,Půjdu je zachránit a ty mi v tom nezabráníš."Stoupnu si a kouknu se Willovi do očí.Byli jsme skoro stejně vysocí.,,Nemůžeš tam jít sama."Řekne Will.Věnuji mu jeden naštvaný pohled.,,Will má pravdu,co kdyby tě znovu unesli.Měli bychom to říct Hopperovi."Prohlásí Dustin .V ruce mi se rozhoří oheň.,, Myslím ,že se o sebe dokážu postarat."Máchnu rukou a oheň zmizí.,,Půjdu s ní."Otočím se na Eleven.,,Cože?"Můj hlas zanikl v tom Mikovu.Oba jsme byli překvapení.,,Potřebuje pomoc.A když budeme 2 tak budeme mít větší šanci je porazit.",,A El má naprostou pravdu.Ty dvě budou nezastavitelné."Vděčně se na Max usměji.,,Ty by jsi to pro mě udělala El?"El přikývne.,,To by šlo.Obě dohromady by se dokázali bránit."Souhlasí Dustin.,,Nemůžou se vystavit takovému nebezpečí."Protestuje Mike.,,Souhlasím s Mikem,něco se vám ještě stane.Musíme to říct Hopperovi."To jsem od Willa mohla čekat.,,A co vy dva?Co si myslíte?"Lucas a Mia se po sobě podívají.,,Myslím,že kdyby jste šly vy dvě budete víc v bezpečí než kdyby ,šla jen jedna.To ovšem neznamená ,že na vás nemůže ten šílený doktor nemůže zaútočit.Pointou je,že buď půjdete obě nebo žádná."Otočím se na Lucase.,,Hele obě dvě jste dost drsný a věřím ,že dokážete být dost opatrný aby se vám ni nestalo."Já i El se na něj usmějeme.,,Přehlasovali jsme vás,pánové."Oba si poraženě povzdechnou.,,Hele nic po vás nechceme,jen aby jste nás kryli než se vrátíme.Prosím.",,Fajn."Mike poraženecky mávne rukou.,,A teď by jste měli asi už jít za chvilku se vrátí paní Byersová a Hopper."Se všemi jsme se rozloučili.Po chvilce se vrátil Hopper a paní Byersová a tak jsem v pokoji zůstala jen já a Will.Tu noc mi nějak nešlo usnout.,,Wille?"Zašeptala jsem potichu abych náhodou nevzbudila Jonathana nebo paní Byersovou. Odpovědí mi bylo pouze Hmm.,,Zlobíš se na mě?"Zeptám se opatrně.Will si povzdechne a posadí se.,,Není to tak jednoduché."Posadím se vedle něj.,,Nechci aby se ti něco stalo.Vím ,že se o sebe dokážeš postarat ,ale mám o tebe prostě strach."Přizná.Chvilku se na sebe jen tak díváme.Will pak udělal něco co mě vážně překvapilo.Políbil mě.,,Proč jsi to udělal?"Zeptám se překvapeně.,,Mám tě rád,Tasho."Tentokrát ho políbím já.,,Já tebe taky ty troubo,a teď jdeme spát.Zítra mě čeká náročný den."No po tomhle bude teda dost těžké usnout.

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat