Natasha
Matka mi dnes řekla, že si mám vzít volno a vykašlat se na trénink. Nechápala jsem proč ale rozhodla jsem se to využít ke svému prospěchu a začala plánovat útěk. Jen tak jsem se procházela po domě a snažila se najít únikovou cestu.,, No ta, nějaká cesta tu musí být." Zašeptám naštvaně když narazím na páté zamčené dveře. Vztekle do nich kopnu.,, Co ti ty dveře udělaly?" Uslyším hlas Fishera.,, Nic." Zalžu. Měla jsem chuť mu jednu vrazit.,, Co tu vlastně děláš? Nemáš trénink?" Podivil se. Naštvaně se na něj kouknu.,, Mám volno. Kam vedou ty dveře?" Zeptám se ho. Fisher si mě překvapeně prohlédne.,, Ty vedou do kanceláře tvojí matky, Desire děje se něco?" Zeptá se rádoby starostlivě. Potlačím protočení očí.,, Ne nic se neděje. Myslím, že s tebou chce mluvit Mia." Fisher pozvedne obočí ale nic neřekne.,, Naposledy jsem ji viděla u ní v pokoji." Fisher se tedy vydá hledat Miu. Ušklíbla jsem se nad tím geniálním nápadem. Když už byl Fisher pryč z dohledu, vykopla jsem dveře a dostala se tak do kanceláře mé matky. Na stole byla spousta fotek. Na jedné z nic jsem byla já jako novorozeně v matčině náručí. Na další jsem byla s El. Byly nám tak okolo čtyř let. Seděly jsme na lavičce v nějaké místnosti. El měla v ruce plyšového medvěda a já moji žirafu Jiso. Vytáhla jsem fotku z rámečku a strčila si ji do kapsy. Vedle byla další fotka, byla na ní černovlasá dívenka a byla mi celkem podobná.,, Co to sakra?" Zašeptám překvapeně. Fotku položím zpět na původní místo a začnu se hrabat ve stolku. Našla jsem tam několik nepodstatných složek. Dokud jsem nenarazila na jeden dost zajímavý papír. Psalo se tam o Willovi a o tom co se stalo v Upside down. Proč mi tohle nikdy neřekl? Ani se mi o tom nezmínil. Možná na to jen nerad vzpomíná? Nedivila bych se. Povzdechla jsem si začala hledat dál. Až jsem našla něco co mě dost šokovalo, moje složka. Ihned jsem ji otevřela.
Desire Natasha Jones - experiment Zero, nečekají se žádné výsledky, pravděpodobnost úmrtí 85%
Trochu jsem ve složce zalistovala a co jsem našla další mě šokovalo ještě víc, zápisky mé matky.
Povedlo se nám Desire přivést zpět. Pokusila se o útěk, samozřejmě jsme to čekali a nedali tak šanci doopravdy utéct. Elektrické šoky jí poškodili paměť nemáme ponětí, zda-li je toto poškození trvalé či ne. Domnívám se však, že Desire si vzpomněla na svůj předchozí život i na vše ostatní. Budu se jí muset dostat do hlavy, ač nerada.
A tím zápisky skončily.,, Vidím, že jsi odhalila naše malé tajemství." Ozval se hlas Mii. Zvednu pohled. Mia stála ve dveřích a opírala se o futra.,, Neřekla bych malé tajemství." Odpovím a vrátím složku na její místo. Co teď? Prostě s tou mrchou švihnu o zeď.,, Ani nemysli na ty tvoje stupidní schopnosti, drahá Natasho. Jediný pohyb a já zavolám ochranku a tentokrát se z těch šoků tak lehce nedostaneš." Naštvaně se na ni kouknu.,, Nechápu co je na tobě tak speciální. No tak dokážeš pohybovat předměty bez toho aby jsi se jich dotkala, to je toho!",, Ještě dokážu ovládat oheň, ale pokračuj." Přeruším ji s úšklebkem.,, To mě měla mít Madelaine ráda, ne tebe! Mě měl otec dát schopnosti a být na mě pyšný! Ne tobě! Nezasloužíš si je! Jsi jen rozmazlenej malej zpratek!" Takže ona na mě celou dobu žárlila?,, Jedinej spratek jsi tady ty zlato. A je mi líto, že tebe tvůj tatík nenechával přiotrávit, když jsi udělala něco špatného." Vyjedu na ní. Mia na mě vytáhne pistol.,, Skončeme tuhle šarádu, Natasho.",, Ještě poslední otázka, proč Will? Co tě donutilo přidat si ho do plánu?" Mia se zasmála.,, Will je jedna z věcí co máš a nezasloužíš si je. Proč tě miluje? Jsi nestvůra!" Vykulím oči.,, Nenáviděla jsi mě už od začátku?" Mia přikývne.,, V mých očích máš všechno. Uznání mého otce, milující matku, přítele, který by pro tebe udělal cokoliv, věrné přátelé.",, No s tou milující matkou bych to nepřeháněla. Chce se mi dostat do hlavy a zbavit mě vzpomínek." Podotknu.,, Ale dělá to z lásky! Moje matka se na mě vykašlala! Viděla a hned se mě zbavila. Hodila mě otcovi na krk. Viděl mě jako zbytečnou přítěž na cestě za jeho úspěchem. A víš co ho mělo udělat úspěšným? Ty a ta banda experimentů! Chtěl z vás udělat zbraně a prodat vás! Konkrétně tebe chtěl prodat do Ruska, do armády." Ušklíbne se. Já se na ni šokovaně kouknu.,, Proto mě učil rusky." Dojde mi.,, A teď to všechno ukončím." Mia na mě namíří pistol.,, Víš co se říká? Nenechávej svého nepřítele na nohou, hlavně ,když má tvůj nepřítel za sebou několik let baletu." Jedním pohybem odkopnu pistol na druhou stranu místnosti, než však stihnu udělat cokoliv jiného Mia spadne na zem a za ní stojí vysoká černovláska, asi tak ve věku Steva. V ruce měla baseballovou pálku a u pasu něco co vypadalo jako bič.,, Konečně, tu mrchu jsem chtěla uhodit už dlouho." Poznamená.,, Co jsi zač?" Zeptám se překvapeně. Dívka si mě překvapeně prohlédne.,, Jsem Katherine, ty jsi Natasha co? Jsem tu abych tě odsud odvedla. A nemáme moc času." Než jsem to stihla nějak vstřebat, Katherine mě chytí za ruku a táhne mě pryč.,, Co to je?" Zeptám se, když vidím jak Katherine něco háže do davu strážných.,, Slzný plyn a teď rychleji." Zrychlila jsem.,, Desire, vrať se! Budeš litovat!" Slyším hlas mé matky. Já a Katherine jsme stihly doběhnout před budou kde stál tmavě zelený jeep. Má matka stála v jednom z oken a nespokojeně mě sledovala. Jedovatě jsem se na ni koukla a ukázala jí vztyčený prostředníček.,, Nasedej!" Poslechnu ji a sednu si na místo spolujezdce. Nikdo nás nesledoval, což mi přišlo celkem divný.,, No takže , proč jsi mě zachránila?" Zeptám se jí. Z rádia hrála hudba. Katherine zabubnuje prsty o volant.,, Byla to jediná správná věc. A navíc už jsem ji chtěla naštvat dlouho." Pozvednu obočí.,, Pochybuji, že morálka je jediný důvod proč jsi mě zachránila. A navíc jak jsi o mě vůbec věděla?" Ptám se dál. Katherine si povzdechne.,, Špatně se to vysvětluje ale jsem tvoje sestra." Vykulím oči. Já mám sestru? Když jsem se tak zamyslela , jisté podobnosti tam byly. Stejné oči, stejný nos a stejná nenávist k matce.,, No dobře a?" Vybídnu ji. Katherine se zasměje.,, No to je gól. Tak já ti řeknu, že jsem tvoje sestra a ty na to tohle. Jsi třída děvče.",, Zažila jsem šílenější věci." Přiznám . Katherine chápavě přikývne.,, Co si o tom promluvit u mě doma?" Navrhne . Přikývnu. No to byl teda den ...
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...