19. zmizelá

190 14 1
                                    

Natasha

Když jsem se ráno probudila,byla jsem v celém domě sama.Což nebylo nijak neobvyklé,kdybych celou dobu neměla pocit,že mě někdo sleduje.Dělala jsem si zrovna snídani když mi zachrčela vysílačka.,,Děje se něco Miku?"Zeptám se a snažím se neznít vystrašeně.,,Mia je pryč."Já se zarazím a upustím mou misku s cereáliemi.,,Cože?"Nemohla jsem tomu uvěřit.,,Je pryč Nat.",,Za chvilku tam u vás budu."Položím vysílačku na stůl.,,Kam by jsi šla?Vždyť tu máš mě!"Otočím se za hlasem.,,Co jsi jí udělal?"Ben zvedne své stínové ruce v obraném gestu.,,Chtěla mi tě sebrat!Stejně jako ta houpá holka z laborky a ten hloupý kluk!Celá ta stupidní parta!Snaží se tě ode mě odvést."Já zavrtím hlavou.,,Bene,prosím nech je být.",,Ani nápad Tashi.Jednou jsem si tě nechal ukrást ale znovu se to už nestane."Prohlásí.Já se začnu trochu bát.,,Nemusíš se mě bát Tashi,Upside down si zamiluješ!"Couvnu trochu dozadu.,,Ty jsi blázen."Zašeptám.V ruce mi začne plát oheň.,,Prosím nenuť mě to udělat,Bene."Vážně jsem mu nechtěla ublížit ale nedával mi na vybranou.,,Prosím."Ben však nic dál neříkal.,,Bene prosím jdi pryč.",,Ne."Nedal mi tedy jinou možnost.,,Omlouvám se Bene."Řeknu a zaútočím na něj ohněm.Jakmile se ho oheň dotkne zmizí.Já si povzdechnu.To bude tedy vysvětlování.Nasednu na kolo a jedu k Mikovi.Dovnitř mě pustila Nancy.,,Omlouvám se,že jdu pozdě,ale měla jsem takové nepříjemné zdržení."Prohlásím.,,No musím vám něco říct.Vím kam Mia zmizela a kde je.",,To je super ,kde je?"Zeptá se mě Max.Já se nervózně kousnu do rtu.,,V Upside down."Řeknu.,,To ale není možné,El zavřela bránu!"Odporuje mi Dustin.,,Jak jsi na to přišla?"Zeptal se mě Lucas.,,Pamatujete si na to co se stalo na tom našem výletě?Na tu nestvůru,co mě kousla?"Všichni přikývnou.,,No tak se ukázalo,že ta nestvůra je můj bývalí nejlepší kamarád,který měl být mrtvý."Ostatní se na mě vyjeveně podívají.,,To myslíš vážně?"Zeptá se Mike s pozvednutým obočím.,,Smrtelně.On vás chce všechny zabít.Protože si myslí ,že mě mu chcete ukrást.",,Počkej zabrzdi."Zastaví mě Will.,,No Ben byl můj jediný kamarád ,když jsem byla v laborce. Oba jsme byli experimenty.Jenže on nebyl tak moc úspěšný jako já a Holland si usmyslel,že mě rozptyluje a poslal ho do Upside down.Myslela jsem,že je mrtvý ale očividně to nějakým způsobem přežil.A teď chce zabít mé přátele."Sesunu se na židli vedle Max.,,Neboj se Natasho. Všechno se vyřeší."Snaží se mě uklidnit Max.V ten moment mě něco napadlo.,,Možná vím jak můžu porazit Bena a zavřít Upside down."Navrhnu.,,Jak?"Zeptá se mě Mike.,,Kdysi na mě dělali pokusy s rtutí.Pomocí jednoho zvláštního roztoku dokážu najít jakoukoliv osobu.Jo ale taky bych potřebovala něco co té osobě patřilo."Na chvilku se zamyslí.Plácnu se do čela.,,No jasně.Takže,jdeme ke mě domů.Abych mohla vystopovat Bena a potažmo ho zabít."A tak se naše parta vydala ke mě domů.,,Nat jsi si jistá,že tohle chceš udělat?"Zeptá se Will,celý tenhle plán se mu vůbec nelíbil.Přitisknu si k sobě Benova medvídka.V ruce jsem svírala roztok rtuti a nějaké další hnusoty,ukradla jsem to z laborky,ještě jako dítě.Napadlo mě,že by mi to mohlo nějak pomoc.,,Ano,samozřejmě.Nenechám vás umřít."Odpovím okamžitě.,,Držte mi palce."Řeknu a naliji  roztok do bazénu.Hned do něj skočím.Zavřu oči a snažím se soustředit.Taky se mi to povedlo.Viděla jsem Upside down v celé své hrůze.Ben stál před Castle Byers. Jednou mávl rukou a Castle Byers se začal rozpadat.,,Vím ,že  mě vidíš Tashi. A taky vím o co ti jde.Nabízím ti ale něco lepšího,ty přijdeš do Upside down,úplně sama a já pustím tu tvou hloupou kamarádku."Ukázal na Miu ,která ležela na zemi kousek od něj.,,A pokud to neuděláš,ublížím jí."Tělem mi projela ostrá bolest a já se rozkřičela.Rukou jsem si zajela do vlasů a došlo mi,že jsem zase v bazénu a taky to ,že mi brzo dojde kyslík.Jenže já s tím nic neudělala.Jako by mě někdo paralyzoval.Už se mi začalo zatemňovat před očima,ale někdo mě vytáhl ven.Začala jsem vykašlávat vodu.Byla jsem si docela jistá ,že mi tekla z nosu rtuť,to se totiž stávalo vždycky,když jsem něco takového udělala.,,Ty jsi se prostě zbláznila."Prohlásí Will,to on mě vytáhl ven.Mike přes mě přehodil ručník.Utřu si do něj rtuť kapající z mého nosu.,,Ale fungovalo to."Will se na mě vyčítavě podívá.,,Proč musí všechny tvé plány zahrnovat něco při čemž se málem zabiješ?"Řekne Will naštvaně.,,To bych nebyla já."Zasměji se.,,Mám další plán.",,Obsahuje to i tu situaci kdy si zase ublížíš?"Rýpne si Will.,,Ben chce abych se dostavila do Upside down a pak nechá Miu jít.Takže mu dáme přesně to co chce.Já tam přijdu a zabiju ho.S Miou pak zmizíme a El zavře bránu jako kdysi."Prohlásím.,,To by možná mohlo vyjít."Podpoří mě Max.Will nesouhlasně zavrtí hlavou.,,Musíme to udělat,pro Miu."On si tedy povzdychne.,,Pro Miu."

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat