Natasha
Ten večer co mě hodili do pokoje jsem se dokázala spojit s Eleven.
Flashback
Všude okolo byla tma.Cítila jsem, že tu nejsem sama.,,Eleven!"Vykřiknu.,,Natasho!"Obě jsme se k sobě rozeběhly a objali se.,,Báli jsme se o tebe ,viděla jsem tě umírat."El zněla smutně a možná i trochu vyčítavě.,,Nemusíš se bát El. Nejsem mrtvá a koukej co teď umím!"Z mých prstů vycházeli červenofialové paprsky. El byla v šoku.,,Co ti to udělali?",,Holland mi nějakým způsobem přidal schopnosti někoho jiného."Vysvětlím.,,Ale teď už konečně můžu utéct a zbavit se ho!A až to všechno udělám vrátím se s mou sestrou do Hawkins!"Řeknu nadšeně. El se pozastaví.,,Sestrou?"El zněla smutně.,,Neboj se El!Tebe mi nikdo nenahradí,vždycky budeš moje sestra a nejlepší kamarádka."El se uvolnila.,,Slibuješ?"Já se musela usmát.,,Slibuju."
End of flashback
Nemohla jsem se dočkat až zase uvidím Willa.Včera večer se mi taky povedlo sundat si ten příšernej obojek, který mě paralyzoval.Z mého přemýšlení mě vyrušil průchod stráží. Zvedli mě z postele a někam mě táhli. Nebránila jsem se, přece jen jsem za Hollandem chtěla,abych ho zničila.Najednou jsem za sebou uslyšela kroky.Než jsem stihla otočit někdo vystřelil ze zbraně a stráže spadli na zem.Otočila jsem.,,Dlouho jsme se neviděli Natasho."Prohlásila Naomi.Nadšeně jsem ji i Tylera objala.,,Promiň,že to tak trvalo kočko ale měli jsme drobné komplikace."Řekl Tyler a zazubil se.,,Kde je Kali?"Zeptám se starostlivě.,,Nemusíš se oni bát.Šla najít Neferu."Upozorní mě Naomi.,,Fajn.Jdeme najít Hollanda."Řeknu naštvaně.Já, Naomi a Tyler jsme procházeli dlouhým chodbami, než jsme konečně našli Hollandovu kancelář.Tyler vykopl dveře. Holland seděl za stolem a byl viditelně překvapený.,,Tohle jste nečekal co?"Ušklíbnu se. Tyler a Naomi na něj mířili zbramě.,,Ani nezkoušejte přivolat ty vaše ubohé stráže.Všichni jsou pryč."Řekne Tyler.,,Konečně víte jaké to je být zahnám do rohu,jaké to je když jste naprosto bezbranný.Už víte jak jsme se cítili celý náš život."Z rukou mi začali šlehat čeverné paprsky.Vařil se ve mě vztek. Na tenhle moment jsem čekala celý můj život.,,No tak Zero.Vždyť jsem se o tebe tak hezky staral.Jsme rodina.A ty by jsi přece rodině neublížila,nebo snad ano?Dokázala by jsi ublížit Eleven?Nebo Willovi?"Sklopila jsem ruku,kterou jsem na něj mířila.Jak může vědět o Willovi?,,Jemu by se určitě nelíbilo kdyby zjistil, že jeho milá je vrah.Co myslíš Zero?"Ušklíbl se Holland. Cítila jsem, že se nemůžu hnout.Jako by mě paralyzoval.Holland to tušil,věděl že uhodil na tu správnou strunu.Naomi se na mě ustareně podívala.,,Určitě by byl velice sklamaný a ublížila by jsi mu tím. Will by přece nechtěl být s někým kdo je vrah.",,Neposlouchej ho,Natasho!Lže ti."Vykřikl Tyler.Pomalu jsem začala sklápět ruku.,,Natasho bacha!"Varuje mě Naomi.Holland na mě vystřelil.Jen jsem mávla rukou a kulka zmizela.Pomocí telekineze jsem zvedla Hollanda do vzduchu.,,Jak víte o Willovi?"Zeptám se naštvaně.Holland zalapal po dechu.,,Já vím všechno Zero."Můj stisk zesílí.,,Natasho?"Osloví mě Tyler opatrně.Jako by se o mě bál.Já ho však naprosto ignorovala.,,Zeptám se ještě jednou.JAK VÍTE O WILLLOVI!?"Rozkřičím se.Tyler a Naomi se na mě vyděšeně kouknou.,,Vím o všech tvých kamarádech.Mám někoho kdo mi neustále podává informace."Holland se vítězně usměje.,,Běžte ven.Já se o něj už postarám."Naomi pozvedne obočí.,,Nat, jsi si jistá?"Zeptá se mě Tyler nepřesvědčeně.Otočím se na ně.,,Tak to řeknu ještě jednou a naposledy, běžte.Najděte Neferu a Kali a zmizte pryč.Pak vás doženu."Naomi přikývne a popadne Tylera za ruku.,,Buď opatrná."Křikne Tyler než zmizí.,,Teď už jsme to jen my dva profesore."Řeknu kysele.,,Řekněte mi kdo je ten špeh, nebo to tu spálím na popel."Holland se jen zasměje.,,Do toho Zero, ukaž mi co umíš.Moc dobře vím že to neuděláš."Já se ušklíbnu.,,A právě to vás zabije profesore, vaše vlastní pýcha."Jakmile jsem to dořekla jsem s ním švihla o zem a celou kancelář zapálila.,,Hezké umírání,Hollande."A s tím jsem odešla z hořící kanceláře.Po cestě jsem zapálila vše co jsem mohla.,,To jsi udělala ty?"Zeptala se mě Kali překvapeně.Přikývnu.Kali se na mě hrdě podívá a obejme mě.,,Jsem pyšná."Prohlásí.,,Holland?"Otáže se Tyler.,,Spálenej na popel."Řeknu s úsměvem.,,Moc ti děkujeme Nat."Já se na Naomi usměji.,,Jediná věc co chci je vrátit se do Hawkins."Bohužel mé přání nedopadlo tak jak jsem chtěla...
ČTEŠ
Zero
أدب الهواةNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...