Natasha
Zastavila jsem Swiftovo auto před laboratoří.Viděla jsem ten strach co měla El v očích.Moc dobře jsem ji chápala.Chytila jsem ni za ruku.,,Neboj El."Snažím se ji uklidnit.,,Vy zůstaňte tady."Prohlásím.,,No to teda ne!Nemůžu vás tam nechat jít samotný.Půjdu tam s vámi."Odporuje Steve naštvaně.,,Vás pět se vrátí k sobě domů,jasný?"Steve si je nedůvěřivě prohlédne.,,Neboj Steve,slibujeme,že se hned vrátíme domů."Slíbí Dustin. Steve nepřesvědčeně přikývne.Parta našich přátel nasedla do auta,Max řídila. A odjeli.Snad se jim nic nestane.My tři jsme tedy opatrně vstoupily dovnitř.Nikde nikdo.,,Zvláštní."Prohlásím.Zvednu ze země zbraň a podám ji Stevovi. Ten se na mě jen šokovaně koukne.,,Nějak se bránit musíš,když už jsi tady."Odpovím a pokrčím rameny.Z rohu najednou vyšla parta pěti hlídačů.Já ani El na nic nečekáme. El dva z nich hodila do zdi a omráčila je tím.Já jednomu z nich podtrhla nohy a praštila jeho hlavou o zem.Toho posledního si vzal na starost Steve.Všude bylo ticho.,,Co je?"Zeptal se nás Steve.,,Je tu ticho,až moc."Prohlásím.A v ten moment mě srazil proud elektřiny na zem.El i Steve spadli vedle mě.,,No teda Zero,ty jsi vyrostla.A dokonce jsi přivedla kamarády."Přímo přede mnou stála Nana. Zavrčím na ni.,,Nech je na pokoji,dostali jste to co chcete,mě.Takže je pusťte."Prohlásím naštvaně. Nana se jen zasmála.,,Nebuď naivní Zero.Přece bychom si nenechali utéct takovou úžasnou příležitost. Brenner mi o tobě vyprávěl Eleven."El se na ni nenávistně podívá.,,Jeho se zbavte."Řekne a ukáže na Steva.,,Ne!"Vykřiknu.Za to jsem dostala další šok elektřinou.,,Chyťte ty dvě,odvedeme je k Hollandovi."Dva strážní zvedli mé téměř bezvládné tělo.Vešli do nějaké místnosti a připoutali mě ke křeslu,stejně jako El.,,Vítejte doma."Pozdravil nás Holland.,,No spíš je to domov tady pro Eleven,ale ty by jsi si to tu mohla pamatovat Zero.Kolikrát jsem tě sem bral.Možná si i vzpomeneš ,že jsi Eleven znala ještě dřív než jsi přišla do Hawkins."Já a El se po sobě zmateně podíváme.,,Vy to nevíte co?"Holland se zasmál.Vůbec jsem nechápala.,,Pusťte to."Prohlásil.Na plátno ,které bylo před námi se začalo promítat nějaké video.Na videu byly dvě malé holčičky.Byly v růžovém pokoji s pár hračky.V malé blonďaté holčičce jsme poznala sebe sama a ta vedle mě musela být El. A měla jsem pravdu.Mladší verze El zvedla do vzduchu pár kostek,mé mladší já se tomu zasmálo. Mladší El zvedla do vzduchu plyšového medvídka.Má mladší verze si pčikla a omylem zapálil a panenku přede mnou.Obě jsme se tomu zasmály.A v ten moment celé video skončilo.Nemohla jsem tomu uvěřit,znala jsem El celou dobu?,,Tak jste to viděli samy.Aspoň to zjistíš dřív než půjdeš do Upside down."Prohlásil Holland.,,Ale může to být ještě jinak."Pozvednu nad tím obočí.,,Co tím myslíte?"Zeptám se zmateně.,,Vím proč jsi sem přišla.Chtěla jsi jít zabít tvého a kamaráda Bena a Eleven ti měla pomoct zavřít bránu,je to tak?"Šokovaně se kouknu na El. Jak to mohl vědět?,,Ale já vám nabídnu něco mnohem lepšího.Způsob, při kterém se žádné z vás nic nestane.Dokážeme zničit tvého kamaráda a zavřít bránu do Upside down."Navrhne. Já se pozastavím.Určitě to nebude jen tak,něco bude chtít. Znám ho celý svůj život a vím ,že on takhle milý není,pokud něco nechce.,,V čem je háček?"Zeptám se.,, To nemůžu být jen tak z ničeho nic milý?"Pozvednu obočí. Holland nikdy nebyl milý.,,No dobrá dostala jsi mě Zero.Jestli mě necháte abych se o Bena postaral,tak tu obě dvě zůstanete.A pokud odmítnete,tak Ben dostane přesně to co chtěl.A ty moc dobře víš co chtěl,Desire."Cukla jsem sebou když mi řekl mým pravým jménem. Holland však dále pokračoval.,,Chaos,to jediné tvého kamaráda drží při životě.Ty sama moc dobře víš jak ho zničit."Přikývla jsme.,,Oheň."Prohlásím.,,Správně,Desire. Bena může zničit jen oheň."Pochválí mě.,,A proto vám dávám na výběr. Buď mě necháte abych se o Bena postaral já a nebo Ben zabije vaše kamarády a Zero,ty zůstaneš s ním v Upside down,navěky."Já se zarazila.Věnovala jsem El zoufalí pohled. Buď tu s El zůstaneme, Holland zničí Bena a nejspíš zachrání i Miu. A nebo se Holland nechá Bena zabít mé kamarády a pošle mě do Upside down.,,Kdybych se rozhodla , že tu s vámi zůstanu,zachráníte Miu a necháte mé přátele na pokoji?"Zeptám se nervózně.,,Ano.Ale zůstane tu s tebou i Eleven."Já si povzdechnu. El mi věnovala pohled ,který říkal Je to v pořádku. Jako kdyby mi četla myšlenky.Volba byla jasná.,,Přijímáme vaši dohodu."
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...