81. otřesné Vánoce

35 3 2
                                    

Natasha

Uplynulo několik týdnů od té doby co jsem byla na té party. Od té doby se pár věcí změnilo. Prvních pár dní mě matka nenechávala chodit ven samotnou bez Nickolase, ale pak se konečně uklidnila a nechala mě chodit ven i bez jeho dozoru, pod podmínkou že nebudu dělat velké problémy.  Co se týče Katherine, tak nenáviděla mou matku ještě víc než před tím, pokud to byl možné a taky si mě hlídala jako oko v hlavě. Slíbila mi, že nás odsud dostane. Jenže čím déle jsem tady byla tím více jsem o tom pochybovala. A taky mi pořád více chyběli moji přátelé. Nedokázala jsem pořádně spát a když už jsem konečně někdy usnula zdály se mi odporné noční můry. Problém bylo, že si to ho lidé začali všímat. Mou náladu ani nezlepšili blížící se Vánoce, jak doufala má matka. Otráveně přehodím poslední barevný řetěz přes stromek v naše obýváku. Katherine mi podá zlatou hvězdu abych ji upevnila na špičku stromku. Přes celý obývák se rozeznívaly vánoční koledy, které matka pouštěla z rádia v kuchyni, kde připravovala stůl na večeři.,, No není to krásné?" Poznamená nadšeně.,, To teda." Odvětím a slezu ze stoličky, která mi pomohla abych dosáhla na špičku stromku.,, Koukněte se jak venku hezky sněží." Kouknu se z okna, skutečně sněžilo.,, Večeře bude za chvíli, běžte se převléknout. Po večeři si budete moc rozbalit dárky." Oznámí nám matka. Já i Katherine se vydáme každá k sobě převléknout se. vyměnila jsem svoje černé tričko AC DC za šedý svetr a mé roztrhané šedé džíny za vínovou sukni. Když jsem vešla z pokoje, matka s Katherine už seděly u stolu. Matka na sobě měla červené šaty, zatímco Katherine měla šaty které měly modrou sukni a vršek růžový. Beze slova se posadím vedle Katherine.,, Ještě budeme muset počkat na Nickolase, brzy sem přijde." V ten moment jsme cítila jak mi tuhne krev v žilách. Nějakou zvrhlou náhodou v ten moment zazvonil zvonek.,, To určitě bude on." Matka se s úsměvem zvedne a jde otevřít. Katherine mě chytí za ruku.,, Uklidni se." Zašeptá mým směrem. Nickolas se posadil na židli naproti mě. Na sobě měl černý oblek vypadal docela dobře. Večeřeli jsme docela v klidu. Tedy až na mě, byla jsem neustále nervózní z toho jak na mě Nickolas pořád koukal. Po večeři jsme se přesunuli do obýváku ke stromku. Matka nám dala naše dárky.,, No otevřete je." Pobídne nás. Otevřu ten svůj. K mé hrůze spatřím baletní piškoty, moje baletní piškoty z doby když jsme byla ještě dítě. Vraceli se mi otřesné vzpomínky na dobu kdy se mě Holland snažil učit balet. Tyhle vzpomínky byli jedny z mála, které se mi povedly potlačit. Taky jsem si vzpomněla na moji ruskou učitelku baletu, Yelenu i na ten zápach cigaretového kouře, kterým vždy byla cítit. Zděšeně odložím piškoty pryč. Srdce mi bilo jako splašené a těžce se mi dýchalo.,, Tak co na to říkáš?" Zeptá se mě má matka jako kdyby můj vyděšený výraz nemluvil za vše.,, Netváříš se moc nadšeně." Poznamená Nickolas.,, Desire jsi v pořádku?" Matka zní starostlivě.,, Já potřebuji na vzduch." A s tím vyběhnu ven z bytu před dům do chladných ulic New Yorku. Zmateně se rozhlížím kolem sebe, když v tom si vzpomenu na uličku za naším domem a vyběhnu tam. Třásla jsme se zimou. Ta část mého dětství, kterou jsme se učila balet byla hrozná. Nejdřív jsem si myslela, že to bude fajn, na rozdíl od těch otřesných experimentů. Opak byl pravdou. Bylo to stejně hrozné. V hlavě mi zněl hlas mé učitelky Yeleny a na to jak kdykoliv jsem udělala sebemenší chybu tak mi začala nadávat v ruštině. Zavrtím hlavou abych se zbavila těch myšlenek. Začnu se soustředit na to jaká mi je vlastně zima.,, Natasho!" Zvednu hlavu a všimnu si Katherine která mě ihned drtila v objetí. Kousek od nás stála moje matka a Nickolas. Katherine přese mě přehodí kabát a pomůže mi vstát.,, Pojď." Řekne a vede mě zpátky do bytu v závěsu s matkou a Nickolasem.,, Chci jít k sobě." Řeknu. Katherine přikývne a odvede mě do pokoje. Pleskla jsem sebou do postele a téměř ihned usla. Ani ten večer jsem se nevyhnula noční můrám o mé minulosti. Tohle byli ty nejhorší Vánoce vůbec...

Čus bus lidi, omlouvám se, že to tak dlouho trvalo. Doufám, že si užíváte prázdnin.

xoxo loverka23

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat