Natasha
Holland se na nás potěšeně usmál. Jako by věděl co si vyberu.,, Výborně, věděl jsem ,že se rozhodnete správně."Moc dobře věděl,že radši zemřu než zradit své přátele.,,Jak hodláte zabít Bena?"Zeptám se.,,Je to všechno velice prosté."Prohlásil.,,Odveďte El do jejího nového pokoje."Řekl Holland nějakým dvoum strážím.Odpoutali El a někam ji odvedli.Zůstala jsem tu sama.Tedy pokud nepočítám Holland a další dva strážce.,,Zvedněte ji."Stráže mě odpoutali a zvedli.Táhli mě neznám kam.Neměla jsem ani sílu se nějak vzpírat.Odvedli mě do nějaké místnosti se spoustou různých přístrojů.,,Kde to jsme?"Zeptám se.Strážní mě posadili na židli.,,Plním svou dohodu."Odpověděl Holland. Já překvapeně pozvednu obočí.O čem to sakra mluví.Najednou se přede mnou začal otvírat portál do Upside down. Holland někam zmizel.Teď mi to došlo.Jsem návnada pro Bena.Přede mě byla hozena Mia.,,Mio!"Zvedla jsem se ze židle a rozeběhla se k ní.Dýchala.Oddechla jsem si.,,Ahoj Tashi."Pozdravil mě Ben.,,Co jsi to udělal?"Syknu naštvaně.,,Neudělal jsem nic co by ji zabilo."Řekl jen.,,Splnil jsem svou část dohody, nic víc jsem neměl udělat.Pojď Tashi,jdeme."Ben mě chytil za ruku a než stihl cokoliv udělat vtáhl mě do Upside down.,,Vítej Tashi ve svém novém domově."Rozhlédla jsem se tady.,,Neboj užiješ si tady spoustu srandy.Můžeme si spolu hrát jako kdysi.Můžeš být princezna a já budu rytíř."Ben se usmál a luskl prsty.Najednou jsem na sobě měla šaty.Šaty ,které se nápadně podobaly těm co jsem nosila jako dítě.Jednou za celý rok,konkrétně když jsem měla narozeniny,mi Holland dovolil hrát si s Benem na princeznu a rytíře.Což byla příjemná změna od těch příšerných přístrojů a testů.,,Co ty na to Tashi?"Neměla jsem slov.Chtěla jsem odsud pryč.,,Bene."Řekla jsem.V očích jsem měla slzy.Vím co mám udělat,ale nevím jestli jsem na to dost silná.,,Proč pláčeš Tashi?Ublížil ti někdo?"Zeptal se mě starostlivě.,,Ne,Bene."Benovi se viditelně ulevilo.V ruce mi zaplál oheň.,,Tashi?"Ben zněl překvapeně a trochu zděšeně.Plamen ohně ho zasáhl přímo do hrudi.,, Omlouvám se Bene, ale musí to tak být."Slzy mi tekly po tváři.Ben mi věnoval jediný zklamaný pohled.,,Mám tě rád Tashi."A to bylo to poslední co řekl.Oheň zmizel a stejně i Ben.Naplno jsem se rozbrečela.,,Co jsem to udělala?"Opřela jsem se o nedalekou zeď.,,Já ho zabila."Najednou jsem uslyšela nějaký zvuk.To mě vrátilo do reality,musím odsud odejít.Chytila jsem šaty,abych nezakopla a rozeběhla se neznámo kam.Běhala jsem po Upside down jako totální idiot.,,No tak,nějaký východ tady musí být."Řeknu si naštvaně.Usilovně jsem přemýšlela.Nic mě však nenapadalo.Běžela jsem tedy ke Castle Byers. Už jsem byla skoro u něj,když v ten moment mě něco srazilo k zemi.To něco jsem poznala, byl to demogorgon. Will mi o nich vyprávěl.To jsem fakt potřebovala,nestvůru ,která mi jde po krku.Nemilosrdně jsem na tu nestvůru zaútočila ohněm.A tak za chvíli místo nestvůry byl jen popel.Začala jsem cítit unaveně.Vešla jsem do Castle Byers. Cítila jsem se tam bezpečně.Byla jsem z toho všeho tak moc unavená,že jsem usnula a bylo mi jedno,že mě cokoliv může zabít.V ten moment už mi bylo všechno docela jedno...
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...