Natasha
Unaveně jsem ležela na posteli.Moc jsem se nevyspala.Pohrávala jsem si s plamínky v mé ruce.Čekání na smrt je tak nudné.Povzdechla jsem si.Mé čekání však přerušili stráže.Byla jsem tak unavená,že jsem se nechala bezvládně táhnout.Jako by se nic nezměnilo.Přivedli mě do nějaké laboratoře.Připoutali mě ke stolu.,,Neboj se Zero,nebudeš skoro nic cítit."Řekl Holland. Do ruky mi píchl anestetika.,,Co mi to chcete udělat?"Anestetika už pomalu začala působit. Holland se rozesmál.,,Vždycky jsi byla tak zvědavá Zero."Zavrtěl hlavou.,,Pamatuješ si na svou kamarádku Eleven?A co na tu dohodu co jsme mezi sebou měli?Pamatuješ si?"Přikývnu.Jak bych mohla zapomenout, tahle stupidní dohoda mi nedala několik nocí spát.,,Původně jsem k tomu chtěl využít tvou kamarádku ale za daných okolností."Neměla jsem ponětí o čem to sakra mlel.Možná to bylo těmi anestetiky co jsem měla v sobě.,,Přiveďte sem toho kluka."Křikl Holland na dvě stráže.Oba přikývli a zmizeli. Holland se ke mě otočil zády.Začal ke mě připojovat nějaké dráty a hadičky.Začala jsem se bát.,,Máme ho pane.Pokoušel se utéct ale máme ho."Prohlásil jeden ze stráží.,,Pusťte mě, vy idioti!"Křičel ten kluk.Vzpíral se a kopal.Nejspíš tu nebyl dlouho.Po nějaké době to vzdáš.Hlavně když víš co tě po tom čeká.Připoutali toho kluka vedle mě.Měl blond vlasy a byl asi stejně starý jako já.,,Poprvé?"Zeptám se jeho směrem.,,Jo."Odpoví.,,Natasha."Představím se.,,Ethan."Usmál se,zatímco ho Holland napojovala na nějaké dráty a hadičky.Jakmile skončil opatrně si nás prohlédl, jako by kontroloval jestli je všechno v pořádku.Nakonec se usmál.,,Výtečně."Zhodnotil to.,,Co nám chcete udělat?"Byla jsem naštvaná.,,Nečerti se Zero,nic se vám nestane.Snad."A s tím odešel do vedlejší místnosti,která byla za plexisklem.,,Ty jsi ta Zero?Jako ten úplně první pokus?"Zeptal se mě Ethan.Chvilku jsem mlčela.,,Možná?No dobře jsem Zero."Přiznám.,,Jseš fakt hustá!Spoustu jsem o tobě slyšel!Hlavně teda od Hollanda,který si věčně stěžoval, že žádný z jeho experimentů není tak úspěšný jako ty." Vykulila jsem oči.,,Co?Tohle že říkal?"Byla jsem v šoku.Ethan přikývl.,,Jo a taky to je pravda.Slyšel jsem ,že dokážeš ovládat oheň,je to pravda?"Přikývnu.Jako důkaz vypálím díru do země.,,Ty jsi fakt hustá.Já dokážu jen hýbat s věcma aniž bych se jich dotkl.",, To dokáže moje kamarádka."Ethan se usměje.Něco chtěl říct ale projela jím vlna elektřiny.,,Ethane!"Vykřiknu.Ethan se nehýbal.Ani já jsem se elektřině nevyhnula.Rozkřičela jsem se přes celou místnost.Bylo to jako by do mě uhodilo milion blesků.Byla to hrůza,naštěstí pro mě jsem po chvilce ztratila vědomí.
Mezitím v Hawkins
Eleven si strhla z oči šátek a zalapala po dechu.,,,Co se děje El,je v pořádku?"Zeptal se Will. Mike El objal.,,El co se děje?"Chtěla vědět Max.,,On jí zabíjí.Ubližují jí."El stekla po po tváři slza. Tohle bylo na Willa moc. Vyběhl ven na vzduch.,,Slíbila jsi ,že se ti nic nestane."Zašeptal a setřel si slzu.,,Prosím Natasho,buď naživu. Prosím."
Zpět k Natashe
Opatrně jsem otevřela oči.Všechno v mém těle mě bolelo.Jako kdyby si někdo udělal z mého těla boxovací pytel.Všude byla spousta světla.Všimla jsem si ,že Ethan už vedle mě nebyl.,,Ona žije!Přežila to!"Uslyšela jsem něčí hlas.,,Výtečně Zero.Abych pravdu řekl,překvapila jsi mě. Věděl jsem, že ten první pokus přežiješ, ale že i ten druhý!Jsem na tebe velmi pyšný."To byl Holland. Ale co to sakra mlel o druhém pokusu,pamatuji si jen jeden.,,Zvedněte ji.Musíme jít otestovat její nové schopnosti."Někdo mě zvedl z lehátka a táhl pryč.Odvedli mě do nějaké místnosti a posadili do křesla.,,Tak Zero předveď nám co dokážeš."Překvapeně jsem se na Hollanda kouka,ale udělala jsem co chtěl.Jenže když jsem hodlala spálit tu plechovku co jsem měla před sebou,plechovka začala létat.Šokovaně jsem sledovala červené paprsky,které mi vycházeli z rukou.,,Co je to?"Zeptala jsem se.,,Má drahá Zero, právě jsem spojil tři schopnosti. Tři nejnebezpečnější zbraně v jednom.Oheň, telekinze a elektřina."Holland zněl nadšeně .A v ten moment mi něco došlo. Moje nové schopnosti budou moje propustka na svobodu.Zvedla jsem dva ze strážných do vzduchu.Trochu jsem je přiškrtila a hodila na zem. Holland se ke mě přiblížil, já s ním však švihla o zem.Už jsem utíkala chodbou ve snaze najít Neferu, jenže mě něco srazilo dolů k zemi.Něco mě paralyzovalo.,,Věděl jsem, že ten obojek bude dobrý nápad. Odveďte tu výtržnici do jejího pokoje."Prohlásil Holland. A tak jsem už druhou noc skončila u sebe na posteli zahleděná do stropu ve strachu jestli zítřek vůbec přežiju...
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...