Natasha
Druhý den jsme měli uskutečnit náš plán. Kali se ten nápad, že já a Nefera budeme návnada pro Hollanda vůbec nelíbil.Jenže to byla naše jediná šance.Já jsem však z tohohle plánu byla docela na větvi.Nemohla jsem se dočkat až zase uvidím své kamarády.Tak strašně moc mi chyběli, hlavně Will.Zajímá mě co asi dělá?Pořád se na mě zlobí?Asi ano.Ale já to musela udělat,kdybych to neudělala,pořád bych jen před něčím utíkala a to já nechci.Celý svůj život jsem se schovávala a utíkala,ale teď už ne.Já už nikdy před ničím ani nikým utíkat nebudu.,,Jste si tím vážně jisté?"Zeptala se mě Kali starostlivě. Protočím oči.,,Nemusíš se o nás bát Kali, všechno bude jako jsme to naplánovali. Zničíme Hollanda a já se pak budu moc vrátit do Hawkins."Prohlásím s úsměvem. Nefera přikývne.,,Natasha má pravdu.Všechno půjde jako po másle.Nemusíš se ničeho bát Kali."Přidala se Nefera. Od té doby co jsem jí řekla o Hawkins, Nefera byla nadšená a chtěla tam odjet se mnou. Vůbec mi to nevadilo, naopak byla jsem nadšená. Žít s mou sestrou?Absolutní paráda.,, Hele holky budeme už muset vyjet."Řekl Tyler. Naomi přikývla.Naposledy jsem se Kali objala.,,Hodně štěstí."Popřála nám.Já jí věnovala poslední úsměv a následovala Tylera a Naomi do jejich auta.,,Jste nervózní,co?"Naomi pozvedla obočí a podívala se na nás ve zpětném zrcátku. Pokrčím rameny.,,Možná trochu."Odpoví Nefera.,,Chci vás dvě o něco poprosit."Tyler se stále díval na silnici,nespouštěl z ní oči.,,O co?"Zeptám se.,,Až se k Hollandovi dostanete,neztrácejte čas a rovnou ho zabijte.Ten chlap je nestvůra a naprostej magor. Nesmíte mu věřit, ale to předpokládám že vy dvě víte nejlíp."V tom měl Tyler pravdu.Za těch několik let co Hollanda znám jsem se naučila jedinou věc,nikdy mu nevěř.Je to lhář a podvodník.Ovšem jedna věc je pravda,vždycky platí své dluhy.To je však jeho jediná kladná vlastnost.,,Věř mi Tylere,nehodlám se s ním vybavovat.Já a Nefera ho zničíme."Slíbím mu.Tyler se usmál.,,V to doufám dámy."Utrousil.Po pár minutách cesty jsme konečně dorazili před Hollandovu starou laboratoř, laboratoř ve ,které jsem strávila většinu svého dětství.Já a Nefera jsme na ni jen vyděšeně koukaly.,,Bojíte se?"Naomi zněla starostlivě.Zavrtím hlavou.,,Ukážu tomu starému bláznovi, že se mnou si nikdo nebude zahrávat."Prohlásím odhodlaně.,,Tak se mi líbíš zlato."Naomi se usmívala.A tak jsem začali náš plán.Ten spočíval v tom, že Naomi a Tyler budou předstírat, že pracují pro Hollanda, odvedou nás k němu,já a Nefera se ho zbavíme,oni najdou svou sestru a pak spolu všichni utečeme.Tyler mi nasadil pouta.,,Netlačí tě?"Zeptal se starostlivě. Já se jen zasmála.,, Ne v pořádku."Zavrtím hlavou.Naomi a Tyler nás vedli laboratoří do Hollandovi kanceláře.Byla v druhém patře na konci chodby.Pamatovala jsem si to jelikož jsem tam spoustu krát skončila.Hlavně když jsem něco provedla špatně a nebo když jsem odmítala spolupracovat.V ten moment se mi Holland snažil domluvit a když zjistil,že to nefunguje, poslal mě na křeslo, což znamenalo, že mě připoutali ke křeslu a to mohlo mít dva konce.První, přiotráví mě, většinou to dělali rtutí.A pak druhá,elektřina.Tuhle možnost jsem nesnášela a oni to moc dobře věděli.Zavrtím hlavou abych na to přestala myslet.Před Hollandovou kanceláří stála skupina stráží.,,Máme to co chtěl."Tylerův hlas byl chladný.Jeden ze stráží přikývl a otevřel dveře do kanceláře.,,Ale,ale, kohopak to tu máme."Holland zněl nadšeně.Já jsem se začala cukat.,,Zero,dlouho jsme se neviděli!"Mou odpovědí byl zvednutý prostředníček.,,Pořád tak drzá."Já se ušklíbla.,,Pořád jste tak nepříjemně otravný,profesore."Holland se obrátil na Neferu.,,Four!To už je let.Jak se máš?"Nefera se tvářila vyděšeně. Hollanda už neviděla tolik let.,,Co nám chcete Hollande?"Zeptám se s odporem.,,Neboj se Zero,dozvíš se to.Sice mě mrzí ,že se k vám nepřipojí tvá kamarádka,ale co se dá dělat."V ten moment se ve mě začal vařit vztek.,,Eleven z toho vynechte."Holland se jen zasmál.Vždycky věděl jak mě vytočit.,,Splnili jsme naši část dohody,teď je řada na vás."Holland nad tím co Naomi řekla jen protočil oči.,,Dobrá tedy,Ericsone, přiveď sem toho malého smrada."Ten borec přikývl a za chvíli se vrátil i s malou holčičkou.,,A teď mě jich zbavte."Holland mávl rukou.A náš plán šel do kytek.Než Tyler a Naomi mohli cokoliv udělat Holland je i jejich sestru nechal odvést pryč.A jsme v háji.,,Konečně,klid."Nefera se na mě vyděšeně koukla.,,Nebojte holky,dneska už žádné pokusy, slibuju. To nejlepší si nechávám až na zítřek."Holland se na nás usmál.,,Pánové odveďte naše malé experimenty,do jejich pokojů."Tři stráže chytili mě a tři Neferu. Byla jsem táhnuta do mého starého "pokoje".Neměla jsem sílu bojovat.Taky mi došlo,že kdybych se o to pokusila skončila bych na zemi pod proudem.Stráže mě hodili dovnitř a zamkli.Zaútočila jsem proti dveřím ohněm, věděla jsem ,že jsou ohnivzdorné, jen jsem měla takový vztek.Obrátila jsem na zbytek mého pokoje.Všechno tu bylo tak jak jsem to nechala.Na mé posteli pořád ležela moje plyšová žirafa Jiso. Lehla jsem si na postel a hleděla do stropu.Tohle jsem tu dělávala často.Jeden čas jsem tu měla oranžový hopík se,kterým jsem si házela o zeď.Jenže ten mi pak sebrali.Sebrali mi skoro všechno,až na Jiso. Pevně jsem ji objala a se strachem,co mě čeká další den jsem usnula.
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...