Natasha
Já, El,Will, Mike, Nefera, Nickolas a Kali jsme se plížili lesem směrem k laboratoři.,, Ještě než tam půjdeme chci vám připomenout, že celá tahle mise bude nebezpečná takže si dávejte pozor a když na vás zaútočí braňte se." Varuje nás Kali. Nikdo z nás nic neřekne. Podaří se nám přelézt ostnatý plot. Opatrně se plížíme podél stěny. Podařilo se nám obejít laboratoř ze zadu a dostat se k jednomu z mála oken. Kali ho rozbije.,, Jděte, zdržím je a pak půjdu za vámi." Řekne. Z dálky byly slyšet kroky. Nás šest proskočí oknem do místnosti plné nemocničních lůžek. Vyšli jsme ven na prázdnou chodbu.,, Kam teď?" Zeptá se Mike. El se chvilku rozhlíží a pak řekne:,, Vlevo." Všichni následujeme El. Netrvalo dlouho a narazili jsme na prvního hlídače. Než stihl cokoliv říct El s ním švihla o zeď a omráčí ho.,, Jeden dole, padesát zbývá." Neodpustí si Nickolas. Pokračovali jsme dále.,, Není divné že tu byl jen jeden." Řekne Nefera po chvilce. Já a El se po sobě koukneme. Oboum nám to dojde.,, Je to past!",, Jsi opravdu velmi chytrá Zero." Zpoza rohu vejde Brenner. Všimnu si jak si Mike stoupne před El.,, Bohužel váš malý plán nevyšel." Hned jak to dořekne přijdou sem dva hlídači držící bezvládné tělo Kali.,, Nečekal jsem, že se k nim přidáš, Nickolasi. Po tom co mi o tobě Madeleine říkala je to pro mě obzvlášť šokující. Zero tě má omotaného okolo prstu." Nickolas se ušklíbl.,, Natasha umí být velmi přesvědčivá." Odpoví mu. Brenner se zasměje.,, To věřím, řekl bych že je to jedna z vlastností kterou podědila po její matce." Znechuceně se na něj podívám.,, Co po nás chcete?" Zeptá se ho Nefera.,, Nechci vám ublížit pokud je to na co se mě ptáš." Odpoví jí Benner.,, Snad se si nemyslíte že vám tuhle sračku věříme." Řekne Mike. Brenner se na něj otočí a tak podivně se usměje.,, Je mi docela jedno zda mi věříš nebo ne Miku. Je pravda že tebe a Willa jsem tu nečekal, ale když už jste tady můžete se přidat do našeho malého experimentu." Brenner luskne a obklopí nás hromada strážných.,, Hej." Snažím se dvoum z nich vtrhnout.,, Uvidíme kolik z vás ten experiment přežije." A strážní nás začnou táhnout pryč. Odvedli mě do tmavé místnosti a přivázali mě k židli.,, Co jim chcete dělat?" Zeptám se a snažím s neznít vyděšeně. Jeden z nich se zasměje.,, Nemusíš se bát, Zero. Brzo to zjistíš." Řekne a píchne mi něco do krku. Všechno se začalo točit a pak najednou byla jen tma...
Hello, jsem zpět, jo trvalo mi to celkem dlouhou ale škola mě celkem unavuje. Uvidíme se u další kapitoly které snad vyjde dřív než tahle.
xoxo loverka23
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...