42. laboratoř v Orsonu

135 10 1
                                    

Natasha

Probudilo mě bouchání na dveře.Ospale si protřu oči.,,Nemám zájem,nechte mě spát!"Zakřičím na onu osobu.Otveřou se dveře.Zvednu hlavu a zjistím, že ta osoba co mě vzbudila byl Fisher.,,Co po mě chcete?"Otážu se naštvaně.,,Zvedej se,odjíždíme."Řekne jen.Zvedla jsem se a Fisher mě vedl chodbou někam pryč.,,Kam mě to zatraceně vedete?"Zeptám se naštvaně.Před domem čekala černá dodávka.,,Černá dodávka,jak originální."Poznamenám sarkasticky.Fisher seděl vedle mě a mířil na mě zbraní.Mia seděla vedle řidiče.,,Ne,že bych si stěžovala ale stěžuji si,kam mě to sakra vezete?"Zeptám s naštvaně.Mia se zasmála.,,Zbožňuju ten tvůj smysl pro humor."Prohlásí.,,Víš co zbožňuju já?Svobodu."Zamručím.,,Neboj se má drahá Natasho,brzy se dozvíš kam jedeme."Upozorní mě Mia.Povzdechnu si.V nejlepším případě mě vezou někam do lesa,tam mě zabijí a pohřbí.V tom horším případu mě vedou do nějaké laboratoře,kde na mě budou dělat všelijaké odporné pokusy.Radši bych zemřela než abych byla zbytek mého života zavřená v laboratoři a nikdy už neviděla svět.K mému překvapení dodávka zastavila.,,A jsme tady."Řekla Mia potěšeně.Fisher mi nasadil pouta.Pozvednu obočí.,,To by mě mělo zastavit?"Zeptám se téměř pobaveně.,,Ne jen to."Odpoví mi Fisher a znovu na mě namíří zbraní.Protočím oči.Fisher mě vyvedl ven z dodávky.Stáli jsme před nějakou budovou, nepochybně další laboratoř.,,Odvedeme ji za doktorem Evansem."Oznámí Mia.Ostatní přikývli.Řidič mě držel za levou paži mezitím co Fisher na mě pořád mířil zbraní.Následovali jsme Miu dlouhými chodbami.,,Víte,že bíla barva je docela depresivní a lehce se zašpiní?"Řeknu a prohlédnu si bílé stěny,které mě obklopovali.,,Však tebe ten humor přejde."Poznamená řidič.,,Už jsme tady.Pusťte ji dovnitř.James už se o ni postará.",,Ano madam."Odpoví Fisher.Zněl trochu zahořkle.Že by se mu nelíbilo poslouchat dítě?Fisher mě uvedl do místnosti,která k mé záhadě byla vymalována křiklavě oranžovou.Posadil mě do tmavě zeleného křesla a upevnil mi pouta na rukou,dokonce mi dal i pouta na nohy.Jako bych asi tak mohla zdrhnout.,,Ty pouta nebudou třeba."Ozval se mužský hlas,pravděpodobně to je hlas toho doktora Evanse.Fisher jen něco zamručel.Na prsty mi připojil nějaký přístroj.,,Můžeš odejít,Fishere."Upozorní ho doktor Evans.Fisher zavrčí a odejde.,,Rád tě poznávám Desire.Jsem doktor James Evans."Představí se.,,Co po mě chcete?"Zeptám se.Zvednu pohled a prohlédnu si ho.Byl fakt vysoký a vypadal tak na něco okolo třiceti.,,A co to je sakra za přístroj?"Řeknu a máchnu levou rukou kde jsem měla onen přístroj.,,Nemusíš se bát,jen se tě zeptám na pár otázek."Pozvednu obočí.,,Něco mi říká, že bych vám neměla věřit."Podotknu a nedůvěřivě se na něj kouknu.On se pousmál.,,Nemusíš se vůbec bát Desire.Nehodlám ti ublížit."Snaží se mě ujistit.,,Když myslíte."Pokrčím rameny.,,Začneme jednoduše,pamatuješ si na něco před tím než tě unesl Holland?",,Ne."Odpovím pravdivě.,,Mia ti předala ten balíček od tvé matky,že ano?"Jak o tom věděl?,,Jak to víte?"On mou otázku však ignoroval a dál pokračoval.,,Je pravda, že tě Holland mimo jiné nutil učit se balet?",,Ano,kam tím míříte?"Zeptám se zmateně.,,Proč to dělal?",,Balet byl součástí výcviku.Díky němu jsem byla silnější a ohebnější,což pomáhá v boji."Vysvětlím.James přikývne a něco si zapíše do svého notesu.,,Mia ti slíbila setkání s tvou matkou,že ano?"Přikývnu.,,Jsi ale jistá,že ji chceš vidět?"To mě zarazilo.Chtěla jsem vážně vidět ženu,kterou jsem viděla jen párkrát a ještě si to ani nepamatuju a je to v podstatě cizí člověk?Ale na druhou stranu je to moje matka,není to její vinna, že mě nemohla vychovat.To je Hollandova chyba.,,Chci ji vidět.",,A chtěla by jsi ji vidět i kdyby jsi věděla něco co může změnit pohled jakým se na ni koukáš?",,Co tím myslíte?"Zeptám se.Čím víc mluvil tím zmatenější jsem byla.,,Možná jsem to s těmi otázkami přehnal.Omlouvám se."Pozvednu obočí.,,Bohužel mám ještě pár otázek.Řekl ti tvůj přítel William Byers něco o stínovém monstru?"To mě zarazí.Co je to stínové monstrum?Něco z Upside down?,,Takže ti to neřekl, to je zajímavé.",,Co po mě chcete?"Zeptám se vyděšeně.O čem mi Will neřekl?,,Myslím, že náš malý výslech je u konce.Děkuji ti za spolupráci."Naštvane se zvednu z křesla.,,To teda ne!Okamžitě mi řekněte co je to stínové monstrum!"Bohužel mě zarazily ty debilní pouta.Doktor Evans se zasmál.,,Má drahá Natasho,proč bych to dělal? Vím co jsem chtěl."Naštvaně zakřičím.Strhnu si tu blbost co jsem měla napojenou na prsty a švihnu s tím přístrojem o zem.Pomocí telekineze si zničím pouta co jsem měla na nohou. Naštvaně jsem doktora Evanse zvedla do vzduchu.,,Co je to stínové monstru?Mluvte!"Zaječím. Naneštěstí sem do místnosti vtrhno několik stráží.To byl můj konec.A tak jsem znovu skončila na zemi a pod proudem několika paralyzérů.Jak jsem tam tak ležela přemýšlela jsem,co je to stínové monstrum a proč o něm Will neřekl? Řekl mi snad všechno,řekl mi demogorgonu a o tom že El pak zmizela do Upside down,ale zrovna tohle vynechal? Jakmile se odsud dostanu hned se ho na to zeptám.

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat