55. koupaliště

80 6 1
                                    

Natasha

Ze strachu jsem Voida radši poslechla. Nikdo neměl sebemenší ponětí, že Billy vlastně není Billy. Každý večer mě vytáhl někam ven aby si se mnou mohl promluvit. Když jsem odmítla mluvit, vypravoval mi o jeho životě v Upside down, o tom jak každý den byl jen boj o život. Málem mi ho bylo i líto. Jenže vždy jsem si uvědomila co je to za hajzla. Nastal však jeden problém, El si začala mého mizení všímat. Což se mi vůbec nelíbilo. Nechci aby o tom někdo věděl, čím míň o tom ví tím lépe pro ně, znamená to, že jsou ve větším bezpečí. Jenže mi nedošlo, že El toho ví víc než jsem si myslela.,, Proč každou noc někam mizíš s bratrem Max?" Zeptá se mě El u snídaně. Málem jsem se udusila v džusu, který jsem zrovna pila.,, Cože?" Hopper naštvaně práskne s hrnečkem kávy.,, Ty mě špehuješ?" El jen pokrčí rameny.,, Měli jsme o tebe strach.",, Počkej, počkej, kdo my?" Zarazím ji.,, No já, Max, Mike, Lucas a především Will." Plácnu se do čela. Jestli to zjistí Void, jakože nejspíš zjistí tak jsme v háji.,, Odpověz na otázku, proč v noci mizíš někam s Maxiným bratrem?!" Zeptá se mě Hopper. Žádné lež mě nenapadla.,, Co je vám po tom?" Ohradím se.,, Takhle se mnou nemluv mladá dámo! Proč chodíš po nocích ven s Billym Hargrovem?" Zvedla jsem se od stolu.,, Víš ty co? Kašli na to." Než stihli zareagovat tak jsem odešla. Když jsem znovu potkala Voida, stál tam co vždycky, opřený o Billyho auto.,, Hodná holka, už jsem si myslel, že jsi na naši dohodu zapomněla." Nic jsem neřekla, jen jsem se posadila do auta. Void nás zavezl na místo kam jsme chodili každý večer a tím byla opuštěná skládka. Vystoupila jsem z auta a opřela se o kapotu. Void se opřel vedle mě a potáhl si z cigarety.,, Neboj se Tashi, brzo budeme už jen my dva.",, Jen když je necháš být." Void se na mě usmál.,, Jsi tak roztomilá, když se o někoho bojíš. Nemusíš se však bát, já své dohody plním." Studenou rukou mě pohladí po tváři. Ucuknu sebou.,, Okamžitě od ní odstup!" Překvapeně se otočím a spatřím tak Steva.,, Co uděláš když tě neposlechnu, Harringtone?" Provokuje ho Void. Steve vypadal, že by ho nejraději brzo praštil. Já Voida zarazím.,, Prosím ne, teď ne. Sejdeme se večer na koupališti, jako včera, ano?" Snažím se ho uklidnit. Void se na mě usměje.,, Máš štěstí. Uvidíme se večer." Políbil mě na tvář a odjel pryč.,, Ty jsi se snad zbláznila!" Vyjede na mě Steve. Jenže pak si všiml mých slz a přestal.,, Děje se něco Nat?" Zeptal se mě. Naplno jsem se rozbrečela. Steve mě objal. Když jsem se trochu uklidnila, všechno jsem mu řekla.,, Nat, musíš něco udělat. Nemůže ho jen tak nechat s tebou manipulovat." Setřu si slzy.,, Dobře, ale co chceš udělat?" Zeptám se ho. Na chvilku se zamyslím.,, Steve potřebuji, aby jsi to co ti teď řeknu, vyřídil ostatním." Steve přikývne.,, Chci aby se dostavili okolo páté večer na koupališti, tam kde je sauna. Všechno jim řekni, ale nic neříkej Hopperovi ani paní Byersové.",, Katherine to říct můžu?" Zamyslím se.,, Jo a řekni jí aby si vzala zbraň a taky je upozorni aby se tam někam schovali a aby zůstali schovaní dokud jim neřeknu, že můžou vylést." Steve znovu přikývne.,, Doufám, že ten tvůj plán bude fungovat." V to jsem doufala taky. Nervózně jsem čekala až se tu Void objeví. A taky jsem doufala, že mu nedojde, že tu někde jsou mí přátelé.,, Co ten výraz, Tashi?" Vylekaně povyskočím. Void se zasmál.,, Po tom všem jsem si nemyslel, že tě dokážu vůbec vystrašit.",, Potřebuju s tebou mluvit." Void pozvedl obočí.,, O co jde Tashi?" Povzdechnu si. Naklonil se ke mě a já znovu cítila ten chlad. Otřásla jsem se.,, Je mi zima, myslíš, že by jsi mi mohl podat ten svetr co leží u dveří do sauny?" Voidovi nic nedošlo. Jen přikývl a šel pro ten svetr. Dokud ho neznámá síla nestrčila do sauny a nezablokovala mu dveře židlí. V ten moment mí přátelé vylezli z krytu.,, Ty malá mrcho, lhala jsi mi.",, Taková odplata za to jak jsi se mnou manipuloval." Ušklíbnu se na něj.,, Teď budeš poslouchat ty mě, jasný?" Void se zakřenil.,, Ano." Odpověděl prostě.,, Co po mě vlastně chceš?" Zeptám se ho. Cítila jsem jak mě někdo objal okolo pasu a přitáhl si mě k sobě. Věděla jsem, že je to Will a byla jsem za to vděčná. Void se na mě usmál.,, Tebe Tashi.",, Nedostaneš ji. Zastavíme tě." Void si Willa prohlédne.,, Tvůj přítel o mě pochybuje. Asi mu pořád nedochází jak moc je chaos silný. Zvláštní, že si to nepamatoval z doby kdy ho posedlo stínové monstrum." Pak se Void otočil k Eleven.,, Je zvláštní, že se tě pořád drží, co Miku? I po těch lží. Ačkoliv Eleven přece tak není žádný andílek, co?" Zbledla.,, Tak dost. Nech toho nebo tě spálím na popel." Varuji ho.,, Jdi do toho Tashi. Nezapomeň však, že zabiješ i Billyho." Naštvaně popojdu k termostatu a zvýším teplotu.,, Nejdřív tě z něj dostanu ty nestvůro." Void křičel. Max si ho zděšeně prohlížela.,, Max prosím." Prosil Void.,, Max nedělej to!" Varoval ji Lucas. Jenže Max ho neposlechla, byla v jakémsi tranzu, takže si ani neuvědomila, co vypustila ven. Katherine na Voida mířila svou zbraní. Než však mohla vystřelit chytil mě pod krkem.,, Jestli jeden z vás udělá něco, cokoliv, tak bude mít Natasha na své krásné tvářičce pár nových jizev." Katherine zbraň sklonila.,, Natasho, rozluč se z kamarády, nejspíš to je naposledy co je kdy uvidíš." Naposledy jsem se koukla na Willa.,, Miluju tě." Zašeptám.,, Jak dojemné." A to bylo to poslední co jsem slyšela než jsem upadla do temnoty.

ZeroKde žijí příběhy. Začni objevovat