Natasha
Když se Katherine dozvěděla o mém malém "dobrodružství" řekla, že jí to zní nějak povědomě a zajede k jedné známé, která by mohla něco vědět. Pár dní se nevracela a já začínala mít strach. A taky se začaly dít zvláštní věci. Will se mi začal vyhýbat, stejně jako se Mike začal vyhýbat El. Ani Max a Lucas se už tak moc nevídali. Nevím co vůbec dělal Dustin, toho jsem od jeho návratu taky neviděla. Přišlo mi jako kdyby se nás někdo snažil rozdělit a vůbec se mi to nelíbilo. Právě sedím s El na gauči a koukáme na televizi. Dneska se máme večer stavit u Max na přespávačku. Najednou nás vyrušilo to, že někdo vešel dovnitř. K mému překvapení to byla Katherine.,, Našla jsem to!" Řekla vítězoslavně a zamávala na mě a El nějakou složkou. Katherine se posadila ke stolu a já s El vedle ní.,, Co je to?" Zeptá se jí Eleven zvědavě.,, To, má drahá Eleven, je odpovědí na naše otázky kdo je vlastně Void." Katherine otevřela složku a na nás vykoukla fotka nějakého chlapce. Byl hezký, měl černé vlasy, které mu lehce spadali do čela.,, Kdo je to Katherine?" Zeptám se mé sestry. Ta se tajemně usměje.,, Tohle je Nickolas Hastings. Nick byl v osmi letech unesen ze hotelu na Kubě, kde jeho rodina trávila dovolenou. Následně na něm byli prováděny experimenty. Ty experimenty byly dost nechutné, vpravovali mu do těla neznámou látku, kterou našli v Upside down. No a na Nicka to mělo velký dopad, jediné co ho drželo při životě byla ta látka z Upside down. Po nějaké době si ji jeho tělo začalo vyrábět samo. Každým dnem se jeho síla zvětšovala a zvětšovala. Začal být neklidný. Jediná věc co Nicka dokázala vrátit do reality při jeho záchvatech, bylo vyprávění jedné vědkyně. Vyprávěla mu o její dceři a o jejích úžasných schopnostech. Začal jí být téměř posedlý a chtěl ji za každou cenu poznat. Jenže vedoucí té otřesné laboratoře měl jiné plány. Hodil Nicka do Upside down ve naději, že ho jedna z nestvůr zabije, jenže omyl. Nick potkal v Upside down kamaráda, který tvrdil , že onu dívku znal. Nick s ním uzavřel dohodu, poskytl mu část jeho schopností aby onu dívku mohl přivést a málem se mu to povedlo, jenže ona byla až moc chytrá a podařilo se jí utéct. Jenže když se zavřela brána, pustilo to Nicka zpátky do našeho světa. Z Nicka je nyní Void jediné co ho drží na živu je chaos, zní ti to povědomě?" Katherine pozvedne obočí. Všechno mi to došlo. Ale měla jsem pár otázek.,, Na té fotce vypadá jinak, než tak jak jsme ho viděla já." Poznamenám.,, To hned vysvětlím. Na Nickovi se žití v Upside down podepsalo. Jeho tělo to dost poškodilo ale dokáže měnit podobu. Nickův nynější vzhled je vzhled jeho staršího bratra." Vysvětlí.,, Není tam něco o tom jak ho zničit?" Zeptám se. Katherine zavrtí hlavou.,, Možná by to mohla vědět Vanya, zítra za ní pojedu." Kouknu se na El vypadala docela zmateně.,, Měly bychom to říct Max." El přikývne.,, Katherine, mohla by jsi nás hodit k Max?" Má sestra přikývne. Já a El si vezmeme naše věci. Cesta byla tichá. Když jsme vystoupily z auta cítila jsem povědomí chlad. Dveře nám otevřela Max.,, Vy už jste tady? To je fajn, pojďte dál." U Max doma bylo stejně chladno jako venku.,, Nebojte jsme tady samy, teda je tady ještě Billy ten je ale zalezlej u sebe." Max dovedla k sobě do pokoje. Já i El jsme Max se vším obeznámily. Ta na nás jen překvapeně hleděla.,, Pane jo. To je hrozný, ale ty jsi ho přece zničila Natasho, ne? Takže je pryč." Pokrčím rameny.,, Zmizel ale nemyslím si, že je pryč." Řeknu trochu nervózně.,, Hele není mi moc dobře, půjdu se nadýchat trochu čerstvého vzduchu." Než mě stihly zarazit už byla pryč. Šla jsem ven před dům. Byla tam hrozná zima, taková, že když při každém nádechu mi od pusu odcházel obláček páry.,, Snad ti není zima." Otočila jsem se ke dveřím. Seděla jsem kousek od nich pod oknem. Ve dveřích stál Billy, opíral se o futra a koukal na mě.,, Ne." Odpovím trochu překvapeně. Nikdy jsem s Billym nemluvila, proto mě o to víc překvapilo, když se posadil vedle mě. Nervózně jsem se na něj koukla.,, Hádám, že jsi mě nepoznala, Tashi." To mě zarazilo, jediní lidé co mi říkali Tashi, byl Ben a..,, Void?" Oslovím ho zkusmo. Billy se na mě usměje.,, Chyběl jsem ti Tashi?" Byla jsem v šoku.,, Jak se to stalo?" Billy, tedy vlastně Void se na mě usmál.,, Když jsi mě napadla byl jsem zraněný, moc jsi mi ublížila. ale naštěstí jsem narazil tady na Billyho.",, Takže jsi ho posedl." Přeruším ho. Void přikývne.,, Byl pro mě ideální, je dost blízko Max a ta je blízko tobě. A víš co to znamená Tashi?" Zavrtím hlavou.,, To, že pokud o tom jen cekneš někomu, své sestře nebo tomu ubohému chlapci, který si říká tvůj přítel, tak ti slibuji, že se někomu z tvých drahých přátel něco stane." A pak prostě zmizel a nechal mě přimrzlou strachem sedící před domem.
ČTEŠ
Zero
FanfictionNatasha Evansová je všechno jen obyčejná, ač by si to často přála. Po incidentu při kterém málem zničí svou školu se spolu se svou rodinou stěhuje do městečka Hawkins, kde Natasha bude muset čelit své minulosti...